Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal starten ze met 16, geen idee waarom ze altijd met 8 beginnen en er na paar dagen er al bijdoen..

Bij de eerste seizoenen vroeger ook telkens maar met 10 à 12 gestart hoor.
Ook in BB Australia (toch een van de populairste van de laatste jaren, en tevens de versie waar ze zich hier bij ons ook voor een deel op baseren qua inhoud/stijl) ligt het aantal bij start daarrond en worden er na enkele dagen extra bewoners gedropt.

De feestjes zijn trouwens al gegarandeerd met Kristof (degene die in de uitzending van gisteren nog klaar stond om binnen te gaan) :biglaugh:
 
Zou het wel grappig vinden moesten ze daar een klok zetten die elke dag een minuut of 3/4 voor gaat lopen, en zo dan bvb het wisselen van seizoenen wat gaat versnellen. Dus ook elke dag een 3/4-tal minuten vroeger opstaan. Zodat ze op een week of 2 op een uur verschil zitten.
 
Laatst bewerkt:
Zou het wel grappig vinden moesten ze daar een klok zetten die elke dag een minuut of 3/4 voor gaat lopen, en zo dan bvb het wisselen van seizoenen wat gaat versnellen. Dus ook elke dag een 3/4-tal minuten vroeger opstaan. Zodat ze op een week of 2 op een uur verschil zitten.

Aangezien Thomas in de redactie zit dit seizoen, zou dat zo maar eens kunnen gebeuren. :D

Die twee nieuwe hadden gisteren alleszins totaal geen besef meer van tijd, om 23u dachten ze dat het een uur of vijf zou zijn.
 
Ik dacht dat ik een softie aan worden ben. Normaal gezien ben ik al aan het afgeven na 1 aflevering op de helft van de bewoners.
Maar buiten de ADHD van de "Girl van ipamena" was dat niet het geval.

... tot in net die livestream een uurtje heb opgezet... het vuurtje is terug in gang, "nieuwe" bewoners zorgen al voor een kloof en er is al gebleit en achterklap.. YES!

Screenshot-1.jpg


(En zo blij dat ik het woord "DJ" nog niet heb horen vallen... )

Edit: (Ah fock en ik zie net dat fillmpje hierboven... Neeennnnn geen Ronny retro toestanden)
 
Zou het wel grappig vinden moesten ze daar een klok zetten die elke dag een minuut of 3/4 voor gaat lopen, en zo dan bvb het wisselen van seizoenen wat gaat versnellen. Dus ook elke dag een 3/4-tal minuten vroeger opstaan. Zodat ze op een week of 2 op een uur verschil zitten.
Dat was vorig jaar al het geval ;)
Het was of opzettelijk OF er zaten daar altijd slechte batterijen in.
 
Meent ge dat nu? Wat de fock man.... wat kan dat nu aan meerwaarde bieden.

Heeft altijd veel buitenlandse versies gevolgd en is dus wel een "kenner", en aangezien hij in het huis heeft gezeten zal hij ook een andere kijk op de zaken hebben. Het zal nu mss ook niet zijn dat hij er continu mee bezig is maar hij is alleszins wel betrokken geweest bij het uitwerken van opdrachten enz.
 
Ik had/heb nog altijd hoop in stevige uitdagingen ipv KLJ spelletjes... daar gaat mijn hoop als die daar iets in te potelen heeft. :biglaugh:
Idem voor BB (of meerdere BB's), decennia terug was dat nog dikke fun omdat de BB van dienst een grote portie sarcasme in zich hadden.
Vorig jaar was dat precies een kleuterleider, en nu is het blijkbaar iemand die een "strenge stem" gebruikt maar nog altijd zo "braafjes".

Geef ons aub de BB's terug zoals bijvoorbeeld deze:

Martin en "Zatte" BB
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Vind nog altijd dwaas da we niet kunnen kiezen waar we willen kijken.. Daarnet paar minuten den buiten gezien terwijl er niemand zat. Nu iemand de wc aan't kuisen, wat heb ik daar aan?
Dat is idd klote.
In de eerste serie BB was dat wel mogelijk vanaf een bepaald seizoen. Je kon toen niet alle camera's bekijken, maar wel kiezen uit een aantal camera's.
Ook klote dat ze Nederland net zoals vorig jaar uit twee streams kunnen kiezen en wij in België er maar eentje hebben.
 
Bij de eerste edities kon ge volgens mij effectief (betalend) wel kiezen uit alle camera's (of alleszins ruimtes), daar had ik op zich nog wel een klein bedrag voor over gehad indien dat zou betekenen dat we alles konden en mochten zien.
Allereerste editie was gratis, 2de was 1 stream gratis de rest betalend dacht ik (maar was toen nog makkelijk te hacken, dus werden andere streams elders aangeboden).
Meestal starten ze met 16, geen idee waarom ze altijd met 8 beginnen en er na paar dagen er al bijdoen..
Ze zijn volgens mij nooit met 16 mensen gestart, daar was ook nooit slaapplaats voor.
Dit seizoen hebben ze net al vorig seizoen 14 bedden.
 
Ze zijn volgens mij nooit met 16 mensen gestart, daar was ook nooit slaapplaats voor.
Dit seizoen hebben ze net al vorig seizoen 14 bedden.
In de Britse versie was dit altijd het geval en US denk ik ook. Hoe dan ook, laat die toch ineens joinen ipv later..zie het nut niet
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
In de Britse versie was dit altijd het geval en US denk ik ook. Hoe dan ook, laat die toch ineens joinen ipv later..zie het nut niet
Ik juist wel, nu zorgen ze voor een groep die elkaar leert kennen en dan smijten ze nieuwe karakters erbij. Dat verstoort de dynamiek nogal snel en dan krijgen we rapper wat drama :)
 
Al vind het wel weer zwaar verkloot dat de tv-uitzendingen alweer 3 dagen achter lopen :S

Er moest natuurlijk een weekend ingehaald worden. Momenteel zitten ze twee dagen achter, hopen dat dit toch ingehaald wordt tot één dag zodat we telkens samenvatting van de dag ervoor te zien gaan krijgen.

Maar voor de echte plot twists moet ge het uiteraard niet doen aangezien die meestal al wel gekend zullen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan