Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Intussen ook aan BB Australia begonnen en vind het toch wat teleurstellend. Ik dacht op voorhand dat de opdrachten veel beter en spectaculairder zouden zijn dan bij ons, maar tot nu toe eigenlijk amper verschil (tot nu toe een aantal die dan ook quasi identiek waren aan de opdrachten bij ons). Het sociale aspect in het huis steekt dan wel enorm tegen tov onze versie, wat een bende dramaqueens en irritante figuren

Maar soit, het zijn uiteindelijk maar 20 afleveringen dus wellicht blijf ik het wel kijken, en daarna ook maar eens het nieuwe seizoen van BB Australia gaan checken want ik vermoed dat ze bij ons volgend jaar wel weer wat inspiratie zullen halen uit de opdrachten daar.

Wie trouwens ook wil kijken: ge kunt gewoon legaal kijken via NLZiet:
https://www.nlziet.nl/nl/

De eerste maand is gratis, daarna abonnement. Aangezien de reeks over een maand normaal al is afgelopen, kunt ge dus gewoon gratis kijken indien niet vergeet van op tijd op te zeggen
;)
 
Nick is niet meer samen met zijn vriendin?

"Dit was onze laatste keer dat we elkaar knuffelden" en dan een foto van direct na de finale

Weet iemand meer? Toch wel vreemd...
 
Nick is niet meer samen met zijn vriendin?

"Dit was onze laatste keer dat we elkaar knuffelden" en dan een foto van direct na de finale

Weet iemand meer? Toch wel vreemd...

Dunno waar gij zijn foto zag, maar bij de foto op Insta staat alleszins meer dan enkel die zin van het knuffelen:

Soms komen mensen bij elkaar voor een reden, soms gaan mensen bij elkaar weg voor een reden. Dit was onze laatste keer dat we elkaar knuffelden. Dit was, wat het begin zou kunnen zijn van een heel mooie toekomst. Veel ups & downs, veel gebeurd, veel gezegd, veel geleerd, heel dankbaar dat ik jou heb mogen leren kennen. Nu elk ons eigen pad. Soms veranderen mensen niet, maar alles errond wel, en dat kan niemand veranderen, een avontuur van jewelste... Ik hoop dat jouw pad vol mooie dingen ligt, vol geluk, liefde, gezondheid en een mooie carrière. Vol positiviteit en een prachtige toekomst met alle lieve mensen rond je heen. Ook al zijn we niet meer samen, toch zal ik er altijd voor je zijn... Bedankt voor de les die ik heb geleerd, bedankt voor de liefde die ik heb gevoeld, bedankt voor de mooie momenten samen, bedankt voor de lieve woorden, bedankt Sandhya. Niemand is perfect, en laat dat net de les van het leven zijn. Hou je goed, want dat verdien je. I am what I am, I am just me.

En vreemd? Goh ja, zulke zaken gebeuren nu eenmaal he tussen mensen. Zeker gezien de situatie is het niet zo vreemd dat mensen uit elkaar groeien.

Nu dit topic toch nog eens naar boven is gehaald, ben wel benieuwd wanneer er een oproep komt voor het komende seizoen want vorig jaar was dat ook ergens rond deze periode.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Nu dit topic toch nog eens naar boven is gehaald, ben wel benieuwd wanneer er een oproep komt voor het komende seizoen want vorig jaar was dat ook ergens rond deze periode.
De eerste vraag die we ons moeten stellen is of er wel een nieuw seizoen zal komen, aangezien de kijkcijfers toch niet zo goed waren.
 
De eerste vraag die we ons moeten stellen is of er wel een nieuw seizoen zal komen, aangezien de kijkcijfers toch niet zo goed waren.
Bij afloop van het seizoen klonken de zenders (zowel in BE als NL) toch positief over de kijkcijfers. Die cijfers zijn weliswaar niet meer te vergelijken met die van 20 jaar geleden, maar dat zal dan ook nooit de ambitie zijn geweest.

En aangezien dat huis er nu toch staat, lijkt het me dat ze de kosten er van nog wat meer willen terugverdienen door het huis een extra seizoen te gebruiken.
Hoop van niet. Heeft me te veel tijd gekost. Gelukkig heeft het forum mij er toch nog voldoende plezier mee bezorgd.

Het was voor een deel inderdaad ook leuk om te volgen door de reacties op internet tegelijk mee te volgen.
Wellicht zou ik een tweede seizoen ook minder intensief gaan volgen dan afgelopen jaar aangezien we in die periode ook gewoon quasi 24/24 en 7/7 thuis zaten.

Momenteel trouwens het huidige seizoen van BB Australia aan het volgen (finale is er over 2-3 weken).
Alhoewel het concept er ietsjes anders is (volledig pre-recorded dus geen livestreams/shows, en focus ligt ook zeer fel op de games) is het wel nog redelijk aangenaam om te volgen. Zitten alleszins wel enkele leuke elementen en twists bij die men in een nieuw seizoen bij ons ook mag overnemen.
 
Ik zag net dit voorbijkomen op Facebook
WAT WETEN WE TOT NU TOE
Big Brother 2022 komt eraan. Vanaf 3 januari kunnen we aan de slag met Big Brother seizoen 2. Het seizoen levert uiteraard nieuwe deelnemers op, maar recent werd ook duidelijk dat oud-deelnemers een rol spelen in Big brother 2022. Het seizoen is opnieuw te bekijken in zowel Nederland als België. Zowel de afleveringen als de livestream keren terug.
De verwachtingen van dat tweede seizoen zijn hoog. Zo werd eerder al duidelijk dat de deelnemers aan Big Brother het zwaarder krijgen, dat het programma spannender en onvoorspelbaarder wordt en dat er themaweken komen. Daarbij verandert ook de manier waarop boodschappen gedaan werden in het huis. Hoe dat er precies allemaal uit gaat zien, is nog niet bekendgemaakt.
Big Brother is nog altijd op zoek naar nieuwe deelnemers voor Big Brother 2022. Denk jij dat jij het in je hebt om dit ultieme psychologische experiment aan te kunnen gaan? Schrijf je dan nu in via Etribez. Aanmelden voor Big Brother is uiterst eenvoudig. Maak een account aan en vul alle gegevens in die gevraagd worden. Wellicht zien we jou dan straks wel terug in Big Brother 2022 en pak jij de uiteindelijke Big Brother prijs. (link onderaan bericht).
Vanaf 3 januari kunnen we dagelijks aan de slag met een nieuwe aflevering van de serie. Big Brother trapt af met een speciale introductie aflevering. Deze aflevering wordt in Nederland uitgezonden bij RTL4 en lijkt in België te bekijken te zijn bij VIER. Heb je een aflevering gemist? Niet getreurd. De afleveringen zijn in Nederland terug te kijken via Videoland en in België via GoPlay.
Geraldine Kemper en Peter van der Veire zullen ook dit seizoen de presentatie gezamelijk op zich nemen.
De deelnemers van Big Brother seizoen 2 zijn tot op heden nog niet bekendgemaakt. Naar verwachting zullen we tot ongeveer Kerstmis moeten wachten totdat duidelijk wordt welke deelnemers aanwezig zullen zijn bij de aftrap van Big Brother 2022. Ondertussen is wel bekend geworden dat oud-deelnemers een rol krijgen in het nieuwe seizoen.
Link aanmelding: https://esgnl.etribez.com/ag/esgnl/bigbrothernl2/welcome.html
 
Vorig jaar was dit best wel een guilty pleasure, deels ook natuurlijk omdat er toen voor de rest weinig te beleven viel door de maatregelen + de commentaren in oa dit topic het ook wel amusant maakte om te volgen. Ik ga de nieuwe editie dus ook sowieso wel een kans geven, al vermoed ik dat het niet meer met dezelfde interesse als vorig jaar zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Na het droevige gedoe van vorig jaar en nu er weer meer te doen is, denk I'm niet dat ik hier nog naar ga kijken..... maar verveling tijdens het thuiswerk kan me altijd wel naar die pagina brengen.
 
Terug
Bovenaan