Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Ach. Wat maakt het ook allemaal uit. Die twee hebben fun gehad en dat is toch wat telt zeker.
Inderdaad en ik denk dat we deze kunnen classificeren onder het kind weet niet beter en is niet capabel om twee stappen vooruit te denken. Ze hadden imo wel iets meer mogen focussen op die negatieve kanten. Het is nu precies of ze de goedheid zelve is omdat ze zo simpel is.
 
Inderdaad en ik denk dat we deze kunnen classificeren onder het kind weet niet beter en is niet capabel om twee stappen vooruit te denken. Ze hadden imo wel iets meer mogen focussen op die negatieve kanten. Het is nu precies of ze de goedheid zelve is omdat ze zo simpel is.
Die heeft veel bewuster het spel gespeeld dan dat iedere 'fan' op sociale media laat uitschijnen. Heeft evenveel meegedaan aan tactische spelletjes dan al de rest. Gaf commentaar dat Naomi bewust de camera gebruikt maar deed dit ook dagelijks, en dit werkt ook gebruikt in de uitzendingen. Over de relatie met Thomas en zich in de slachtofferrol wentelen wil ik haar nog het voordeel van de twijfel geven.
 
Tja, Betty in der tijd deed zich ook voor als simpele domme trien.
Ik betwijfel of je zoiets kan spelen en of het geen gevolg is van een hoop naïviteit en onzekerheid. Jill is als heel andere persoon uit het huis gekomen. Naarmate het programma vorderde stond ze steeds sterker in haar schoenen. De stemrondes, regie en psychologen zullen ook wel geholpen hebben om te accepteren dat ze anders is maar dat dat ook oké is.
 
Ik betwijfel of je zoiets kan spelen en of het geen gevolg is van een hoop naïviteit en onzekerheid. Jill is als heel andere persoon uit het huis gekomen. Naarmate het programma vorderde stond ze steeds sterker in haar schoenen. De stemrondes, regie en psychologen zullen ook wel geholpen hebben om te accepteren dat ze anders is maar dat dat ook oké is.
Noone:
22-jarige (!) Jill die geen 6 cijfers kan onthouden en mensen haar niet snel genoeg troosten met "dat het allemaal niet zo erg is":
18338408-56a8-11eb-91a2-05b038d911b6_web_scale_0.3571429_0.3571428__.jpg



Sterk is maar relatief eh in een huis afgesloten van alles en iedereen en waar je al 3 maanden met dezelfde mensen zit.
Irl is dat gewoon nog altijd een vogel voor de kat, vrees ik.
 
Noone:
22-jarige (!) Jill die geen 6 cijfers kan onthouden en mensen haar niet snel genoeg troosten met "dat het allemaal niet zo erg is":
18338408-56a8-11eb-91a2-05b038d911b6_web_scale_0.3571429_0.3571428__.jpg



Sterk is maar relatief eh in een huis afgesloten van alles en iedereen en waar je al 3 maanden met dezelfde mensen zit.
Irl is dat gewoon nog altijd een vogel voor de kat, vrees ik.
Grappig dat je net deze aanhaalt want BB heeft die opdracht nog eens herhaald op het einde maar dan zonder minbedrag als bestraffing. Wederom bakte ze er niks van maar het was wel minder slecht voor haar zelfvertrouwen.

In haar exitinterview had ze het over wat een rust ze heeft gevonden in het huis zonder sociale media. Ik hoop dat niet alles naar haar hoofd gaat stijgen en ze zich daarin laat afglijden.
 
Onzeker maar welk meedoen met firts dates voir big brother 🤷‍♂️

En thomas met zijn banden met de redactie in voordeel van jill is ook niet koosjer.
 
Eentje waar een paar Jill-haters hier van kunnen genieten. Vraag me wel af wat iemand bezield om zoiets te maken maar soit...

 
Eentje waar een paar Jill-haters hier van kunnen genieten. Vraag me wel af wat iemand bezield om zoiets te maken maar soit...


Haat?

Ik haat Jill of een Jerell niet hoor.
Ik hou wel niet van bedrog en leugens, van mensen die 22j oud zijn en zich als kleuters gedragen en die dan nog eens marginaal en dom zijn of mensen die hun beloftes verbreken krijg ik ook wat van.

Dat filmpje bewijst wat ik zeg en is nog veel te kort want het was nog veel meer zoals vieze balzak en vuile flikkers en lul en kleine piemel en nog met Zoey ze samen had en was toen Zoey die ook zo mongool bewegingen maakte naar een andere kandidaat toe en Jill mee zitten lachen.

Die is mentaal achtergesteld zo simpel is het. Tuurlijk kan iedereen zich wel eens ook serieuzer gedragen maar haar ware aard heeft ze genoeg laten tonen, zo boertig, onbeschoft en achterbaks.

Voor mij is dat simpel: zijn er 2 die ambras hebben en beginnen beiden elkaar recht in hun gezicht uit te maken dat is wat anders, maar niet constant achter anderen hunne rug, is gewoon kinds en laf, ik heb dat ooit ook wel eens gedaan maar hoe oud was ik? Ik zat nog ver vd 22 vandaan.

En dan nog heel wat andere uitspraken, ik ga het niet al posten want het is zoveel.

Ik kan u wel vertellen dat het niet goed zou vallen op dien leeftijd zeker niet bij familie leden mocht ik zo doen voor heel wat kijkers. Ik zou het mogen horen, denk dat ik bij sommige nimmer zou binnen mogen.

Het is een spel maar de ware aard zie je en hoor je van alle kandidaten als ze er lang genoeg inzitten. Ze is ook egoïstisch, alleen opa kip is een heilige merk ik en de rest de pot op, maarja, opa kip is al even gek als Jill (heb filmpkes gezien = omg zeg al even roekoekoe).

Al die Big Brothers heb ik gezien, nooit heb ik dit moeten aanzien, ik heb mij nooit zo kwaad zitten maken, dat had ik toen nauwelijks. Zegt veel e over die BB van nu met randmongelen zoals Zoey, Thomas, Jill en Jerell. Allemaal simpelaars zijn zo'n mensen voor mij. Zouden nooit maten van mij worden.

En dan al die Jill fans met een avatar met stop homophobia lol: Nick & Michel waren vuile flikkers, krijgen schouderklopje van die stop homophobia fanboys. Toen ik hen met de feiten op de neus drukte net zoals de bewoners die ze zat uit te schijten ben ik al 5 keer gereported geweest en 3 keer gebanned.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nick blijft zoiezo de grote winnaar, iedereen kent m nu als ronny retro en die ga serieus wa bookings krijgen in de toekomst, jill gaat alles opspenderen en dan kan ze terug (met alle respect) aan de kassa gaan zitten
 
Nick blijft zoiezo de grote winnaar, iedereen kent m nu als ronny retro en die ga serieus wa bookings krijgen in de toekomst, jill gaat alles opspenderen en dan kan ze terug (met alle respect) aan de kassa gaan zitten

Klopt: degene die mooi geld gaat verdienen is den Nick. Die Jill gaat niet verder geraken dan wat kassa werk of ze zal wel ergens 1 een blowjob geven zodat ze toch grondstewardess kan zijn.
Echt erg, ga daar eens vragen aan stellen, ze kan niet goed Engels en ze weet nog niet eens de hoofdstad van Belgie.

Nick heeft al plannen nu met Ronny Retro en ook met Mark With A K en zal volgend jaar wel gevraagd worden op tomorrowland enz... diene gaat mooi geld verdienen.

Ondertussen is die 70000€ van Jill al op haha.
Normaal zou der nog dikke 30% belasting van afgaan, heb dat horen waaien, weet niet of dat echt het geval is.
Als dat zo is tja.... 50000€, een deel aan dat ziekenhuis geven en geld terug geven aan opa lol. Zal snel op zijn zeker als ze nog bv een wagen zou willen kopen.

Den dag van vandaag is 50000€ peanuts.
 
Klopt: degene die mooi geld gaat verdienen is den Nick. Die Jill gaat niet verder geraken dan wat kassa werk of ze zal wel ergens 1 een blowjob geven zodat ze toch grondstewardess kan zijn.
Echt erg, ga daar eens vragen aan stellen, ze kan niet goed Engels en ze weet nog niet eens de hoofdstad van Belgie.

Nick heeft al plannen nu met Ronny Retro en ook met Mark With A K en zal volgend jaar wel gevraagd worden op tomorrowland enz... diene gaat mooi geld verdienen.

Ondertussen is die 70000€ van Jill al op haha.
Normaal zou der nog dikke 30% belasting van afgaan, heb dat horen waaien, weet niet of dat echt het geval is.
Als dat zo is tja.... 50000€, een deel aan dat ziekenhuis geven en geld terug geven aan opa lol. Zal snel op zijn zeker als ze nog bv een wagen zou willen kopen.

Den dag van vandaag is 50000€ peanuts.
Ronny retro is misschien wat bekender in Vlaanderen nu maar qua extra verdienen zal dat allemaal wel meevallen na de "hype". Met ronny retro had hij ook al eens een event in Highstreet denk ik. Mark with a K is ook geen onbekende voor Nick eh. Die draaide trouwens ook veel in Highstreet. En tomorrowland daar heeft hij ook al gestaan.
 
Ronny retro is misschien wat bekender in Vlaanderen nu maar qua extra verdienen zal dat allemaal wel meevallen na de "hype". Met ronny retro had hij ook al eens een event in Highstreet denk ik. Mark with a K is ook geen onbekende voor Nick eh. Die draaide trouwens ook veel in Highstreet. En tomorrowland daar heeft hij ook al gestaan.

Matt zei dat hem zelfs aanbiedingen heeft tot in den buitenland al. Snotneus van 20j dacht ik, omdat die aan BB heeft meegedaan.

Eens 1-2 uurkes draaien brengt mooi op, dat is geweten.

Nick zal ook denk ik meer aanbiedingen krijgen. Heeft ook een kledinglijn die nu beter zal verkopen.

Hoe meer uw muziek wordt beluisterd op spotify enzo leverd ook nog klein beetje op , voor de bekendste artiesten vrij veel nog.
 
Terug
Bovenaan