Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dat gesprek was hier ferm overroepen. Precies of het een regelrechte aanval was.
Conclusie: zwakke opdrachten, zwakke kandidaten en een niet men favoriete winnaar. Kon btw ook niet stemmen.
Dat gesprek is imo ook ferm overroepen, maar het blijft een keerpunt voor heel veel mensen. Ik heb de afgelopen twee weken genoeg reacties gelezen in de trend: "Ik was pro Nick tot dat ene gesprek met Liese" en dergelijke.

Ik blijf erbij dat Nick daar zijn overwinning heeft weggesmeten.

Ik blijf erbij dat Nick daar zijn overwinning heeft weggesmeten.
Ik zou mij vooral slecht voelen bij het feit dat ik verloren zou hebben van iemand die niet weet hoe ze "big" moet schrijven, geen 6 cijfertjes kan onthouden en voor het minste begon te bleiten. 💀💀

Ik had het over Nick vs Jill
Je weet toch dat Nick is gaan samenspannen omdat er eerst een Nederlands bondje was met Thomas, Jill en de rest? Ik heb hier een paar weken terug al aangegeven dat de rest (Michel, Julie, Liese & Naomi) er nog in zaten dankzij Nick. Anders was het inderdaad een finale tussen Jill, Thomas en Zoey of zo.

Ik zou mij vooral slecht voelen bij het feit dat ik verloren zou hebben van iemand die niet weet hoe ze "big" moet schrijven, geen 6 cijfertjes kan onthouden en voor het minste begon te bleiten. 💀💀
Tsja, ik heb hier eerder al neergepend wat ik van Jill als winnares denk.

Blijkbaar is ze dyslectisch , daarmee dat ze moeite had met cijfers , van horen zeggen dus korreltje zout.

Blijkbaar is ze dyslectisch , daarmee dat ze moeite had met cijfers , van horen zeggen dus korreltje zout.
Volgens mij wel ja en bij zo'n onderzoek hoort een IQ-test. Ze zegt zelf ook dat ze beter is met haar handen dan haar hoofd dus dat zal niet denderend zijn. Ze heeft wel meer straffe en domme dingen gedaan/gezegd in het huis. Enfin, mensen maken zichzelf niet dus ook alle respect als je ondanks mindere capaciteiten toch durft meedoen aan zo'n programma. Ik vind het een beetje goedkoop om daar mensen op af te rekenen.

Laatst bewerkt:
Is er ondertussen al duidelijkheid over welke resultaten nu hebben meegeteld?
Want gisteren hoorde ik dat door de panne de uitslag van de eerste stemming (met drie) heeft geteld. Wat dus inderdaad niet fair zou zijn tegenover Nick, want hij moest de Vlaamse stemmen dan delen met Liese.

Even gepikt van het andere forum. Mooi toch dat BB hem zo heeft gemotiveerd!

71spIJi.png

Nick is de echte winnaar en die vod van een Peter van de Veire heeft dit gewoon laten gebeuren. Zijn bloot gat op whatsapp zwieren kan hij goed, maar opkomen voor Nick is teveel gevraagd.

Nick is de echte winnaar en die vod van een Peter van de Veire heeft dit gewoon laten gebeuren. Zijn bloot gat op whatsapp zwieren kan hij goed, maar opkomen voor Nick is teveel gevraagd.
Denk dat die presentatoren nu wel de laatste zijn die iets in de pap te roeren hebben ;)

Hij had kunnen ingrijpen en het program stilleggen en sowieso moogt ge geen enkele kans onbenut laten om peter vdv op zijn kap te zitten.

Hij had kunnen ingrijpen en het program stilleggen en sowieso moogt ge geen enkele kans onbenut laten om peter vdv op zijn kap te zitten.
Euh neen, die kan niets "stilleggen"... lol
Peter is een presentator, wat zou hij nu kunnen "stilleggen"...
Ook bij verbaal protest zouden ze hem gewoon muten en doorgaan zulle :rofl:
Moet hij den electrik gaan uitleggen? Of de camera lenzen zwart kleuren? :)
(om nog maar te zwijgen wat een Endemol wellicht in hun contract zet mbt wat er gebeurd bij contractbreuk mocht hij zo iets doen... not a chance.)

Btw Mental theo heeft gesproken in de media nav zijn afwezigheid :

"Ik vond er geen bal aan, en ben niet gedient dat ik aangesproken werd door BB op mijn gedrag" :biglaugh:

Euh neen, die kan niets "stilleggen"... lol
Peter is een presentator, wat zou hij nu kunnen "stilleggen"...
Ook bij verbaal protest zouden ze hem gewoon muten en doorgaan zulle :rofl:
Moet hij den electrik gaan uitleggen? Of de camera lenzen zwart kleuren? :)
(om nog maar te zwijgen wat een Endemol wellicht in hun contract zet mbt wat er gebeurd bij contractbreuk mocht hij zo iets doen... not a chance.)

Btw Mental theo heeft gesproken in de media nav zijn afwezigheid :

"Ik vond er geen bal aan, en ben niet gedient dat ik aangesproken werd door BB op mijn gedrag" :biglaugh:
Theo is een mooi voorbeeld hoe ge uzelf uiteindelijk toch altijd te kakken zet als ge u tegen zo'n productiehuis keert. Tokkiestempel en door.

Waarom zou je eigenlijk uwe hele dag opofferen om daar terug wat te gaan staan? Als je er zoals Patrick of Zoey lang hebt ingezeten, dan wel.
Maar waarom zou bv. Ziko, die letterlijk iedereen al vergeten was, nog de moeite doen om naar daar te komen?

Gewoon corrupt dit,nog nooit geweten dat ze ineens de stemming op 0 zetten halverwege,mensen met veel volgers kon je niet meer bereiken,maja je kon toch niet stemmen want alles zat vast.
Raar, dan heb je dus nog nooit naar dit soort programma gekeken waarin er gestemd word door de kijkers om zo een winnaar te verkrijgen.
Want de meerderheid van dit soort wedstrijden verloopt op deze manier.

Waarom zou je eigenlijk uwe hele dag opofferen om daar terug wat te gaan staan? Als je er zoals Patrick of Zoey lang hebt ingezeten, dan wel.
Maar waarom zou bv. Ziko, die letterlijk iedereen al vergeten was, nog de moeite doen om naar daar te komen?
Die zijn daar dan ook nog 5 dagen voor in quarantaine geweest allemaal.
Goed zot; de helft zat er voor spek en bonen bij.

Die zijn daar dan ook nog 5 dagen voor in quarantaine geweest allemaal.
Goed zot; de helft zat er voor spek en bonen bij.

Voor de show van gisteren moest men niet in quarantaine hoor, voor de uitzending hebben ze gewoon een sneltest gekregen.

Terug
Bovenaan