Is toch een logische uitslag. De meeste kijkers zijn jonge meisjes, en die gaan niet stemmen op ne - in hun ogen - ouwe pee zoals de Michel of de Nick.
En een knap meske zoals Liese, dat stoot andere vrouwen af.
Enorm vele zijn geloof het of niet 50+ tot zelfs 80+, geene zever. Vele oma en opakes die Jill als een kleinkind zien.
Ik verschiet nog het meest hoe achteruit het aan het gaan is met de mensheid, hoe marginaal en marginaler de mensen zijn geworden. Hoe onbeschofter, hoe boertiger, hoe dommer je bent hoe meer succes, hang daar de constante debiel uit en je wint BB? Onvoorstelbaar.
36 jaren geleden e kreeg ik bv opt school een tik op mijn poten vd juf met een bamboo stok of meetlat.
Zei ik een vuil woord ofzo naar iemand anders en mijne pa hoorde het kreeg ik soms een klets op mijn kaak. Ook toen ik nog 14j oud was.
Maar wat ik nu zie tart alle verbeelding. Zelfs die vele oude mensen die daar Jill stemden , die zitten der gewoon op facebook vaak mensen gewoon uit te maken. Zegt veel , soort zoekt soort zeggen ze bij ons.
Als er volgende keer terug een Nederlandse samenwerking is dan hoeft het niet meer voor mij. Het was duidelijk dat zij de touwtjes in handen hadden en ik zei het nog: de Belgen, die zijn weer dom en laten zich in de zak zetten. En zo weze het.
Nick zou beter klacht indienen maar dat gaat die niet doen, helaas.
Ik zal nog wat strafs vertellen: Nick heeft BB gewonnen , maar die uitslag stond hen niet aan daarom hebben ze diene reset gedaan. Ook valt het op dat het voornamelijk Nick fans zijn zoals mij en mijn maten die niet konden stemmen.
Het was allang duidelijk dat die Jill moest winnen. Lag er vingers dik op.
Zelfs een spel kan men niet eerlijk doen verlopen. En dan verschieten dat de mensen niks meer geloven als er iets is (zoals met die corona en dergelijke meer, mensen kunnen niemand nog vertrouwen).