knight-rider
Well-known member
Daarnet opnieuw moeten inloggen, maar kan nog altijd niet stemmen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ze achter de schermen toch wel in paniek zijn. Dit gaat om 70 000 euro in iemands leven. Op deze manier de boel dan laten falen...
Inderdaad maar zoiets kunt ge eigenlijk toch niet maken als de Belgische langer online is dan de Nederlandse? Kweeni, toch niet echt eerlijk.Is toch al vaker voorgevallen bij zulke tv-shows. Meestal stelt de gerechtsdeurwaarder in kwestie dan vast dat het aantal geregistreerde gelukte stemmen voldoende is om een representatieve uitslag te hebben.
Jammer dat ze dit niet beter konden regelen, inderdaad.Triestig...ik heb zelf niet kunnen stemmen
Ga toch weg. Die heeft nu eens niks te bieden.Mooi voor voor jill en tonnen respect voor beide !
Na een paar uur houd ge al geen rekening meer met die camera's.@ jack
Altijd leven met cameras op u das echt niet te onderschatten . Ik daag u uit doe eens mee ik denk dat iedereen dat serieus onderschat . En met respect bedoel ik geen slecht woord over beide . Hebben hun getoond hoe ze zijn en iedereen is uniek en dat mag !
Och die wilt niks meer van Thomas weten na hem gebruikt te hebben voor stemmen te winnen. Heeft toch al lang duidelijk gemaakt dat ze op andere types valt. Het zal nu ook wel naar haar hoofd stijgen.waahhhahahaa ge zag dat thomas die wou kussen en ze liep al weg![]()
hoe zou ge zelf zijn... zo ne vieze. Zalige cringe gewoon, hou ik wel van.Och die wilt niks meer van Thomas weten na hem gebruikt te hebben voor stemmen te winnen. Heeft toch al lang duidelijk gemaakt dat ze op andere types valt. Het zal nu ook wel naar haar hoofd stijgen.
Al bij al goed voor de economie. Die knaakskes zullen snel in roulatie komen.
8e seizoen bedoel jeHet enige dat ik onthoud is de zo goed als bevestiging dat er een 2e seizoen komt.