Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zometeen moet de derde finalist het huis verlaten en dan worden de stemmen opnieuw gereset en start het stemlen opnieuw tussen de laatste twee. Geen kwestie meer dus dat Belgische stemlen wat verspreid zitten over twee kandidaten.

Het effect is maar zo groot als die kandidaten effectief oproepen met stemadvies of niet.

Stel dat Michel, Naomi en Patje oproepen om massaal op Nick te stemmen helpt dit effectief wel. Maar geen idee of er kandidaten zijn die dit doen want volg die niet op FB of IG. Maar ik vermoed dat Thomas dit wel zal doen voor Jill.
Mike heeft onder andere campagne gevoerd voor Nick, Naomi en Patje zullen dat ook wel gedaan hebben vermoed ik.
Zelfs Sven Nijs heeft blijkbaar opgeroepen om op Nick te stemmen lees ik net op facebook.
BB is ook veel minder populair in Vlaanderen dan Nederland dus het zwaarder doorwegen lijkt me niet veel uit te maken.

Hebben ze ook zelf gezocht trouwens met hun achterlijk uitzenduur 22:30 :oink:
Procentueel volgens het aantal inwoners is het net populairder hier in Vlaanderen dan in Nederland.
Bwa, dat weet ik nog niet. Procentueel gezien denk dat er zelfs meer Vlamingen kijken dan Nederlanders. VOlgens Play4 zouden er gemiddeld 375.000 kijkers zijn geweest bij ons. In NL wordt er vandaag (door productie) in artikels gesproken over een gemiddeld aantal kijkers "tussen 300.000 en 600.000".
Inderdaad.
Ik mis Walter Grootaerts zijn stem en bulderend lachske. Niks tegen Vandeveire en die hollandaise, maar kweenie...

Met Walter en Sandy had ik echt het gevoel dat ze super dicht betrokken waren met het ganse gebeuren.
Het huidige presentatorsduo lijkt mij vooral fijne autocue'ers. :unsure:
Walter Grootaerts, was echt zalig. Sandy was wel goed, maar was enkel het eerste seizoen, de seizoenen daarna met Gerrit De Cock waren ook heel goed.
In die tijd waren de wekelijkse live-shows ook grootser van opzet met publiek enz aan het huis, dat zorgt al meteen voor een andere sfeer natuurlijk.
Inderdaad, maar dat kon nu niet door Corona he.

Laatst bewerkt:
Peterke kan niet tellen, Liese heeft 98 dagen in dat kot gezeten, geen 100.
Om aan 100 dagen te komen had de finale zaterdag moeten zijn.

En de stempagina's laden natuurlijk niet, dat hadden we zeker niet zien aankomen 😂

Mijn stem wel nog kunnen uitbrengen gelukkig.

Lukt al geen kant om te stemmen atm.
Ondertussen boel omdat ik op Nick wil stemmen en vrouwlief op Jill

Terug
Bovenaan