Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik weet niet wat ik het ergste vind. Dat een figuur als Jill dit programma heeft gewonnen of dat de meeste mensen van BE/NL achter haar stonden. Toch behoorlijk schrijnend dat zo iemand als Jill zoveel fans heeft, zegt veel over het niveau van die mensen.

Jammer genoeg zag ik dit al eventjes aankomen. Sinds de exit van Naomi heb ik het eigenlijk amper nog gevolgd. Hier en daar eens de aflevering 's avonds gekeken en wat gelezen op 't internet. Nick heeft zichzelf volgens mij de das om gedaan door zijn gesprek met Liese.

Ik weet niet wat ik het ergste vind. Dat een figuur als Jill dit programma heeft gewonnen of dat de meeste mensen van BE/NL achter haar stonden. Toch behoorlijk schrijnend dat zo iemand als Jill zoveel fans heeft, zegt veel over het niveau van die mensen.

Jammer genoeg zag ik dit al eventjes aankomen. Sinds de exit van Naomi heb ik het eigenlijk amper nog gevolgd. Hier en daar eens de aflevering 's avonds gekeken en wat gelezen op 't internet. Nick heeft zichzelf volgens mij de das om gedaan door zijn gesprek met Liese.
Spijtig dat het Hollands' bondje' niet is geslaagd. Dan had ik waarschijnlijk toen al afgehaakt 😁

Nee toch niet, het is seizoen 2.
Op de site word al sinds de start gerefereerd naar dit seizoen als seizoen 1.

Maar ik weet wat je bedoelt natuurlijk.

Hier valt het gewoon onder de andere seizoenen, dus 't is maar hoe je het beziet zeker?
Als ze dit seizoen "Seizoen 1" noemen, kunnen ze dat volgend jaar in principe opnieuw doen.
Dit was de 7e keer dat "Big Brother" in Vlaanderen doorging, dus ik bezie een nieuwe reeks volgend jaar (of over 10-20-... jaar) als nummer 8.

Dat gesprek was hier ferm overroepen. Precies of het een regelrechte aanval was.
Conclusie: zwakke opdrachten, zwakke kandidaten en een niet men favoriete winnaar. Kon btw ook niet stemmen.

Alhoewel ik zwaar pro-Nick was, vind ik al de complotten van "het was doorgestoken kaart" ook wel belachelijk. Het ging sowieso een nek-aan-nekrace zijn. Dat de stempagina's plat lagen verandert daar niet veel aan aangezien beiden hinder ondervonden hiervan. Ik heb ondanks alle verwachtingen gewoon genoten van dit programma en voelde mij ergens echt wel verbonden. Morgen een wat uitgebreidere "terugblik" schrijven.

mja, gekochte boel van in t begin al, als ge weet dat die trien haar neef in de productie zat, ik bedoel en dan toevallig dat het stemmen op nick niet ging..

Dit was wel een slotshow die perfect in de lijn lag van het hele programma. Falende productie en dan ook nog eens een niet werkende site tijdens de alles beslissende stemronde. Top productie team. Volgend jaar waarschijnlijk gewoon opnieuw. (y)
Vond trouwens wel dat er heel weinig aandacht voor de ex-bewoners was, hopelijk maken ze er zelf nog een leuke reünie van achter de schermen.

Hoe kan de gerechtsdeurwaarder nu alle stemmen geteld hebben als de lijnen juust gesloten waren ?
Ik vermoed dat ze gewoon de eindstand van de stemming met de laatste 3 hebben genomen. Niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dan zou Jill nooit een rechtstreeks duel zijn aangegaan met iemand van het andere 'kamp'.

In Nederland hebben ze blijkbaar nog niet genoeg van BigBrother, rtl5 en videoland gaan nu BB Australie uitzenden.
Misschien dat ze daarvan nog iets kunnen bijleren voor een volgend seizoen.

In Nederland hebben ze blijkbaar nog niet genoeg van BigBrother, rtl5 en videoland gaan nu BB Australie uitzenden.
Misschien dat ze daarvan nog iets kunnen bijleren voor een volgend seizoen.

De preview voor het komende seizoen in Australië ziet er echt wel vet uit (dat is dus niet het seizoen dat in NL te zien is)

Het concept is daar echter anders aangezien alles (behalve de finale) al op voorhand opgenomen wordt en de nadruk er dus sowieso meer op spectaculaire games enz ligt. Daar zullen ze zich in het huis heus ook wel steendood vervelen maar dat haalt die uitzendingen natuurlijk niet.

Is toch een logische uitslag. De meeste kijkers zijn jonge meisjes, en die gaan niet stemmen op ne - in hun ogen - ouwe pee zoals de Michel of de Nick.
En een knap meske zoals Liese, dat stoot andere vrouwen af.

Is toch een logische uitslag. De meeste kijkers zijn jonge meisjes, en die gaan niet stemmen op ne - in hun ogen - ouwe pee zoals de Michel of de Nick.
En een knap meske zoals Liese, dat stoot andere vrouwen af.
Niet lullig bedoelt, maar waar komt dit van? Mijn oprechte mening, want ik was ook voor Nick.

Niet lullig bedoelt, maar waar komt dit van? Mijn oprechte mening, want ik was ook voor Nick.
Khad zoiets gelezen dat het gros van de kijkers jongere mensen waren. En als ik zo in m'n vriendenkring rondkijk zijn dat vooral de meisjes die daar naar kijken. Dus das een lichte schatting.
Moest de gemiddelde kijker een 30+'er geweest zijn dan had Jill ook nooit gewonnen eh.

Hebben dus de laatste tussenstand als eindstand genomen , wat een afgang .

Volgend jaar liefst enkel BB Vlaanderen en een finale met 2 lijkt me ook beter . En een betere screening van kandidaten , alsook een ander productieteam liefst . Kortom nog veel werk aan de winkel.

Terug
Bovenaan