Zon uitspraken zegt anders ook veel ... als ge verplicht een bepaald iq moet hebben om op iemand te stemmen lol .
Als er een nieuwe editie komt gaan ze heel selectief moeten zijn precies . Verplicht 30 + en een hoog iq .
Kom kom, dat kind heeft een IQ van een goudvis.
Als je zelf uit je eigen zegt 100 meter is 1km toch = whaaattt???? Ik weet ook niet alles ze, verre van maar dit is toch 3de studiejaar leerstof?
Ook zei die nog het volgende; Hoofdstad Belgie = Antwerpen.
Wat is het verschil tussen een kam en een borstel zei die.
Uitvinder gloeilamp; als je het niet weet zwijg dan gewoon maar nee, wat zei die? Adolf Hitler, komaan zeg.
Ze besteld een cheeseburger zonder kaas. Ik zou gek komen moest ik in een frituur of Mcdonalds werken door zo'n idioten.
Mannenkepis staat in Duitsland en niet in Belgie, ook dat weten we dan ook alweer haha.
Tegen Thomas; op de schaal van 1 tot 100 hoeveel hou je van me?
Thomas: 97
Jill: oh en die andere 2 vind je me niks..
Jill.. zit daar echt geen adertje onder het gras ?
Jerrel zegt “Rutte 3 is gevallen” Jill: “van de trap ofzo?”
Thomas : Ik weet wie er volgende week in een sleutelpositie komt te staan .. Mikey Mike
Mike : Oh
Jill : Wat is sleutelpositie?
Thomas : Belangrijke positie
Jill : Waarom Mike dan?
Jill; De stem van BB is over 66 landen hetzelfde....dus het is een voice over.
Jill "Zou je poep kunnen spugen
Die is toch achtergesteld mensenlief.
Zit niks in dat BB huis te doen.
Voor wie het nog vergeten zou zijn heeft ze ook nog een 5 tal bewoners zitten uitschijten;
Kleine piemel en lul = Mike, Michel heeft ook toen nog gezegd dat hem het weinig respectvol vond.
En dan achter het gat vd meeste anderen; over Michel en Nick zei ze dat het vuile flikkers zijn.
Over Liese een schimmelkut.
En vooral Michel werd geviseerd; was een zeikerd en een vieze balzak, kotsbewegingen achter zijn rug maken enz....
Degoutante kleuter is het. Mocht dit mijn dochter zijn ik haal ze direct uit dat huis maar dat zou ook nooit gebeuren want mocht ik 1 hebben ik zou ze alvast een stukje beter opvoeden.
En steeds die excuses van ze is nog maar 22j he zeggen ze dan, ja hallo zeg. Ik ben ook geene heiligen ze maar wat die in 2,5 maand ong heeft zitten uitkramen? Daar kan ik absoluut niet tegen op.