Big Brother 2021

Big Brother 2021

De preview voor het komende seizoen in Australië ziet er echt wel vet uit (dat is dus niet het seizoen dat in NL te zien is)

Het concept is daar echter anders aangezien alles (behalve de finale) al op voorhand opgenomen wordt en de nadruk er dus sowieso meer op spectaculaire games enz ligt. Daar zullen ze zich in het huis heus ook wel steendood vervelen maar dat haalt die uitzendingen natuurlijk niet.
Fja da's mega scripted gelijk Blind Getrouwd daar. De Amerikaanse Big Brother is ook mega gefocust op games maar dat is het concept niet van da programma.. de Engelse versies zijn echt aanraders, da zijn leuke opdrachten, twists en vooral drama.

Is toch een logische uitslag. De meeste kijkers zijn jonge meisjes, en die gaan niet stemmen op ne - in hun ogen - ouwe pee zoals de Michel of de Nick.
En een knap meske zoals Liese, dat stoot andere vrouwen af.

Enorm vele zijn geloof het of niet 50+ tot zelfs 80+, geene zever. Vele oma en opakes die Jill als een kleinkind zien.

Ik verschiet nog het meest hoe achteruit het aan het gaan is met de mensheid, hoe marginaal en marginaler de mensen zijn geworden. Hoe onbeschofter, hoe boertiger, hoe dommer je bent hoe meer succes, hang daar de constante debiel uit en je wint BB? Onvoorstelbaar.

36 jaren geleden e kreeg ik bv opt school een tik op mijn poten vd juf met een bamboo stok of meetlat.
Zei ik een vuil woord ofzo naar iemand anders en mijne pa hoorde het kreeg ik soms een klets op mijn kaak. Ook toen ik nog 14j oud was.

Maar wat ik nu zie tart alle verbeelding. Zelfs die vele oude mensen die daar Jill stemden , die zitten der gewoon op facebook vaak mensen gewoon uit te maken. Zegt veel , soort zoekt soort zeggen ze bij ons.

Als er volgende keer terug een Nederlandse samenwerking is dan hoeft het niet meer voor mij. Het was duidelijk dat zij de touwtjes in handen hadden en ik zei het nog: de Belgen, die zijn weer dom en laten zich in de zak zetten. En zo weze het.

Nick zou beter klacht indienen maar dat gaat die niet doen, helaas.

Ik zal nog wat strafs vertellen: Nick heeft BB gewonnen , maar die uitslag stond hen niet aan daarom hebben ze diene reset gedaan. Ook valt het op dat het voornamelijk Nick fans zijn zoals mij en mijn maten die niet konden stemmen.

Het was allang duidelijk dat die Jill moest winnen. Lag er vingers dik op.

Zelfs een spel kan men niet eerlijk doen verlopen. En dan verschieten dat de mensen niks meer geloven als er iets is (zoals met die corona en dergelijke meer, mensen kunnen niemand nog vertrouwen).

De preview voor het komende seizoen in Australië ziet er echt wel vet uit (dat is dus niet het seizoen dat in NL te zien is)

Het concept is daar echter anders aangezien alles (behalve de finale) al op voorhand opgenomen wordt en de nadruk er dus sowieso meer op spectaculaire games enz ligt. Daar zullen ze zich in het huis heus ook wel steendood vervelen maar dat haalt die uitzendingen natuurlijk niet.
Dus geen livestreams dan of wat? Wat is BigBrother zonder livestreams.
Welk seizoen krijgen ze dan te zien in Nederland? Toch niet dat van vorig jaar dat ze (tijdelijk?) stilgelegd hebben wegens corona?
Of was dat BB in Canada?
Ik weet dat ze in Duitsland de bewoners gewoon niks hadden laten weten dat er een wereldwijde pandemie was.

Ik vond het trouwens gewoon straf dat Theo er als enigste niet bij was. Had niet anders verwacht om eerlijk te zijn, die man paste niet in het hele media-aandacht denk ik.

Ik vond het trouwens gewoon straf dat Theo er als enigste niet bij was. Had niet anders verwacht om eerlijk te zijn, die man paste niet in het hele media-aandacht denk ik.
Veel blablabla weinig boomboom... die kerel schaamt zich voor rot na zijn stoere taal en dan zelf op te stappen imo :)

Niet lullig bedoelt, maar waar komt dit van? Mijn oprechte mening, want ik was ook voor Nick.
Is toch logisch... iedereen heeft de mond vol van Nick hier, maar wat mensen bij blijft is het onozel gedoe en gehuppel van Jill, niet de tete a tetes met Rudy, retro Ronny of de kookkunsten.

Mijn petekindje is 5 jaar en zit in de laatste kleuterklas, en die kwam maand geleden al thuis en begon ineens te waffelen over Jill van BB, dat zegt genoeg :( Mocht ie wat ouder zijn zou ik eens een goed gesprekje voeren :biglaugh:

Als ik zie hoe fanatiek mijn gepensioneerde schoonmoeder van 65 dit gevolgd heeft...
Gisteren wou mijn vrouw ook madam de hele dag live kijken omdat het de laatste dag was. (terwijl ik een boek aan het lezen was heb ik dus 2 uur gekeken hoe Jill haar teennagels lakt...)

Vind de nick een super symphatieke gast, maar 100 dagen in een zetel gaan zitten met uw vingers draaien... Het is weinige gegeven.

jammer van Nick, heel de meute onderhouden met zijn kookkunsten, zijn eerlijkheid en volwassen gedrag tov het puberaal gedrag van Jill, maar goed, zegt veel over de kijker (jammer genoeg)

jammer van Nick, heel de meute onderhouden met zijn kookkunsten, zijn eerlijkheid en volwassen gedrag tov het puberaal gedrag van Jill, maar goed, zegt veel over de kijker (jammer genoeg)
Als 99 percen niet kan stemmen zegt het veel over de productie.
Met al het voorgaande dubieuze gedoe zie ik het wel in dat het express zou kunnen zijn dat de servers plat lagen

Waarom laten ze de uitslag van de 3 en de tussenuitslag niet gedetailleerd in de media

Zou dat dan een verschil maken voor degenen die er nu van overtuigd zijn dat het allemaal doorgestoken kaart is?
Die cijfertjes kunnen ze dan ook zelf bepalen hoe ze willen he.

Al die theorieën hier...

Ik heb ergens gelezen dat Jill won omdat ze de meeste stemmen kreeg :crazy:

Al bij al een terechte winnaar

Al die theorieën hier...

Ik heb ergens gelezen dat Jill won omdat ze de meeste stemmen kreeg :crazy:

Al bij al een terechte winnaar

Ik vraag me bij zulke complottheorieën altijd af, welk voordeel zou een tv-zender er überhaupt bij hebben om kandidaat X tot winnaar te kronen? Dat ze bepaalde kandidaten wat meer in beeld brengen omdat een bepaald gedrag nu eenmaal meer sensatie en kijkcijfers kan opleveren, tot daar en toe. Maar of Nick of Jill nu won, daar heeft de productie toch geen voor- of nadeel bij.

Ik vraag me bij zulke complottheorieën altijd af, welk voordeel zou een tv-zender er überhaupt bij hebben om kandidaat X tot winnaar te kronen? Dat ze bepaalde kandidaten wat meer in beeld brengen omdat een bepaald gedrag nu eenmaal meer sensatie en kijkcijfers kan opleveren, tot daar en toe. Maar of Nick of Jill nu won, daar heeft de productie toch geen voor- of nadeel bij.
Ik denk net van wel hoor.
Ik weet dat den tijde van de eerste BB de winnaars nog contractueel verbonden waren na het seizoen voor alle "pensen kermissen" en events die erop volgden. En bij de ene winnaar zal dat meer opleveren dan bij een ander. De productie geeft daar geen baat bij, de heren endemol wel :)

Meer populariteit = meer pensenkermissen = meer $$$

Is dat de nalatenschap van Trump die we hier zien?
Overal complotten en doorgestoken kaart in zien? :wallbash:
De ene wat beter in beeld brengen dan de andere, oké, maar foefelen met de stemmen,...no way!

Ik denk net van wel hoor.
Ik weet dat den tijde van de eerste BB de winnaars nog contractueel verbonden waren na het seizoen voor alle "pensen kermissen" en events die erop volgden. En bij de ene winnaar zal dat meer opleveren dan bij een ander. De productie geeft daar geen baat bij, de heren endemol wel :)

Meer populariteit = meer pensenkermissen = meer $$$

Dat ze na afloop nog verplichtingen hebben, staat ook nu wel in het contract ja want daar zijn de bewoners nog over bezig geweest.
Op dat vlak zouden ze met Nick alleszins meer "goud" in handen hebben aangezien die geboekt kan worden om echt wel iets te doen terwijl Jill weinig "kan".

Ik geloof alleszins echt niet in die complotten dat alles doorgestoken kaart is. Dat er aan framing gedaan wordt, dat wel ja, maar bewust stemmingen vervalsen? Neen, als zoiets uitkomt zou dat als een enorme boomerang in hun gezicht terug kaatsen dus daar gaat zo'n mediabedrijf zich écht niet aan wagen.

Is dat de nalatenschap van Trump die we hier zien?
Overal complotten en doorgestoken kaart in zien? :wallbash:
De ene wat beter in beeld brengen dan de andere, oké, maar foefelen met de stemmen,...no way!
Dat iemand met lompe uitspraken en een oranje gezicht verkozen is als winnaar wel.

Ik geloof alleszins echt niet in die complotten dat alles doorgestoken kaart is. Dat er aan framing gedaan wordt, dat wel ja, maar bewust stemmingen vervalsen? Neen, als zoiets uitkomt zou dat als een enorme boomerang in hun gezicht terug kaatsen dus daar gaat zo'n mediabedrijf zich écht niet aan wagen.
Tja, als uw slotshow eindigt met zo'n farce van een stemming moet je niet verwonderd zijn dat de gemiddelde kijker hier "bedrog" en "doorgestoken kaart" in ziet.

Terug
Bovenaan