Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gespot in de Planckaerts: de vriendin van Kristof die meedoet aan de zoektocht naar een lief voor Junior 😉 wel al eerder opgenomen natuurlijk.
 
Binnen een maand heeft die nergens meer boekingen of act de presences. Vroeger was dat toch anders. Zelfs op de radio hoorde je nergens iets over de winnaar. Laat staan op televisie. Ze zullen het van hun online community moeten hebben, van de likes en comments. En anders kunnen ze ook gewoon terug gaan werken.
 
Dat is wel Kristof zijn grote doel: nooit écht te hoeven werken. Gelukkig kan hij nog wat thuis blijven wonen en aan zijn schlagercarrière werken.
 
Daarnet op Facebook gezien dat ze blijkbaar opnieuw kandidaten zoeken om mee te doen aan nieuw seizoen van bigbrother.
Dit jaar haak ik toch af. In 2022 heb ik dat gevolgd omdat we toen in lockdown zaten en geen kloten te doen had.

Dit jaar ben ik na een tijdje afgehaakt en heb ik alleen maar de liveshows gezien.
 
Dit jaar haak ik toch af. In 2022 heb ik dat gevolgd omdat we toen in lockdown zaten en geen kloten te doen had.

Dit jaar ben ik na een tijdje afgehaakt en heb ik alleen maar de liveshows gezien.
Ja, ik heb het dit jaar ook niet meer zo fel gevolgd, had de livestream soms wel op staan op de achtergrond, maar eigenlijk was daarop niet veel te beleven de laatste seizoenen. Die lanaken lagen altijd heel vroeg in hunne nest.
Dat was nog eens iets anders bij de originele bigbrother, toen was er op de livestreams ten minste nog iets te beleven.
 
Tatyana Beloy zal Peter Van de Veire vervangen. Niet bepaald een hoopvolle switch, aangezien de live shows vorige jaren al ongelofelijk slecht waren :unsure:
 
Seizoen start dit jaar trouwens een week later, namelijk op maandag 10 januari ipv de eerste maandag van januari zoals de vorige jaren. Ik zal het alleszins nog wel volgen met verminderde maar toch nog aanwezige interesse.
 
Seizoen start dit jaar trouwens een week later, namelijk op maandag 10 januari ipv de eerste maandag van januari zoals de vorige jaren. Ik zal het alleszins nog wel volgen met verminderde maar toch nog aanwezige interesse.
Ik dacht net, waarom later beginnen, maar misschien zodat de bewoners nog gewoon Nieuwjaar kunnen vieren nu er toch totaal geen corona maatregelen meer zijn?
 
Wel raar dat de overijverige mods hier, die anders voor elke scheet een nieuw topic openen en berichten zitten te verplaatsen, nog geen nieuw topic aangemaakt hebben voor BigBrother 2023.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan