Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, kan dat gejank over dat gemanipuleer over die stemmen ook eindelijk stoppen

Ik kijk niet meer.

En die kut regel "2 belgen, 2 nederlanders" hoe belachelijk
Ja, dit heeft haar de das omgedaan denk ik. Salar was sowieso al de enige persoon die haar er uit zou kunnen spelen, laat staan als daar dan nog eens de fans van Nouchine bijkomen. Die hebben natuurlijk ook zo goed als allemaal op Salar gestemd zodat Nouchine zeker zou zijn van de finaleweek.

Ik had liever dit duel gezien in de finale, dat zou meer 50/50 zijn geweest geloof ik. Niet dat Nawel dan sowieso had gewonnen, maar de verhoudingen hadden anders gelegen.

Enfin van mij mag Salar of Nouchine nu winnen.
 
Bon, kan dat gejank over dat gemanipuleer over die stemmen ook eindelijk stoppen


Ja, dit heeft haar de das omgedaan denk ik. Salar was sowieso al de enige persoon die haar er uit zou kunnen spelen, laat staan als daar dan nog eens de fans van Nouchine bijkomen. Die hebben natuurlijk ook zo goed als allemaal op Salar gestemd zodat Nouchine zeker zou zijn van de finaleweek.

Ik had liever dit duel gezien in de finale, dat zou meer 50/50 zijn geweest geloof ik. Niet dat Nawel dan sowieso had gewonnen, maar de verhoudingen hadden anders gelegen.

Enfin van mij mag Salar of Nouchine nu winnen.

Maar dat geldt omgekeerd nog meer. Salar eruit wilde zeggen Tobias en Grace zeker van de finale. Dus die 2-2 regel was nog meer in het nadeel van Salar, want 2 achterbans met reden om hem eruit te willen.
 
De boodschap van BB was wel nouchine en kristoff jullie zitten al zeker in de finaleweek waarvan kristoff zeker ook in de finale . Dus eender wie van de rest daarbij geraakt wint altijd :/ .

En de achterban van grace en tobias is nog maar een fractie van wat het ooit was . Maar blijf het gedacht hebben dat BB grace echt naar voor blijft schuiven dat zei precies moet winnen .
 
Maar dat geldt omgekeerd nog meer. Salar eruit wilde zeggen Tobias en Grace zeker van de finale. Dus die 2-2 regel was nog meer in het nadeel van Salar, want 2 achterbans met reden om hem eruit te willen.
Oei ja, inderdaad. Dat klopt ook. Zo had ik het nog niet bekeken, wellicht omdat ik constant berichten zag passeren van: "Aan alle Nouch-fans: stem op Salar zodat Nouch zeker is van de finale." Omgekeerde berichten heb ik volgens mij niet gezien, vandaar.

Toch denk ik nog steeds dat als dit het finaleduel was, de verhouding nog net een tikkeltje anders kunnen liggen. Soit, sowieso jammer dat 1 van de 2 topfavorieten er gisteren uit moest. Nu is de winnaar 99% gekend tenzij BB weer komt opzetten met één of andere gekke move.
 
Wat is dit nu weer? Kristof en Nouchine mogen 1 iemand kiezen om mee te nemen naar de finaleweek?
Ik dacht dat er gezegd was dat de kijker alles ging beslissen?
 
Wat een schijtprogramma hebben ze er toch weer van gemaakt uiteindelijk. Inmiddels is iedereen in de buurt die het volgde gestopt met kijken.
 
Ik kijk enkel nog de dagelijkse afleveringen om toch nog een beetje mee te zijn. 't Is toch bijna gedaan dus fuck it.

Ze hebben er inderdaad wel een soepje van gemaakt en ik mag toch hopen dat er in het vervolg geen belachelijke "2 Belgen & 2 Nederlands" regel meer komt. Met wat men dit seizoen telkens op de proppen is gekomen om toch maar Kristof erin te houden is redelijk triestig. Die gast had er al lang moeten uitliggen.
 
En toch vind ik het programma op zich niet slechter dan vorig jaar, integendeel, qua spel en twists zit het veel beter in elkaar dan vorig jaar toen de meeste plot twists veroorzaakt werden door de drama's van bepaalde bewoners maar de input van de productie uit toch wel veel minder was.

Maar puur qua sfeer mis ik gewoon de "klik" die ik vorig jaar wel had met een deel bewoners. Vorig jaar vond ik het echt gezellig om de stream de hele dag te hebben opstaan en de gesprekken van oa Nick, Naomi, Patje, ... te horen. Dit jaar is dat veel minder (en zelfs amper of niet) het geval. De lockdown vorig jaar zal op dat moment ook wel hebben meegespeeld natuurlijk. M'n vriendin en ik lachten er dan ook wel eens mee dat de bewoners vorig jaar (zeker in het begin) de enige/weinige mensen waren waar ik nog contact mee had en dus de basis van m'n sociale leven vormden 🤣

Maar bon, juist doordat ik de streams minder intens volg, volg ik de dagelijkse uitzendingen nu juist trouwer dan vorig jaar want toen had ik vaak 3/4e van die beelden al gezien tijdens de livestream.
 
Ik kijk niet meer.

En die kut regel "2 belgen, 2 nederlanders" hoe belachelijk
Dat ze gewoon, indien er nog een nieuw seizoen komt, België en Nederland weer apart doen.
Gewoon beide in datzelfde huis in Nederland, maar het ene in het voorjaar en het andere in het najaar.
(Had dat na vorig jaar ook al gezegd, België en Nederland samen werkt gewoon niet zo goed)
 
Die worden kinderachtiger met de week, triestig dat roepen altijd. Hoe lopen die door het echte leven eigenlijk? WAJOOOO IK HEB EEN MAIL WAAAW?!

Zoiets?

Alhoewel ik me er zelf ook wel aan erger soms, kan ik dat gedrag wel plaatsen. Die zitten al sinds oudejaarsavond "opgesloten" met enkel elkaar en amper prikkels van buiten af. Dan gaat ge wellicht al eens raar en overenthousiast doen over de meest domme dingen.
 
Toch ook vooral omdat er camera’s zijn. Dat verandert een mens blijkbaar.
Volgens mij merk je dat na een tijd niet meer dat er camera's zijn.
In het begin kan je proberen om de schijn hoog te houden omdat er camera's zijn maar no way josé dat je dat volhoudt gedurende meerdere maanden 24/7.

Buiten dat blijft het programma wel één grote gore baggertroep.
It ain't like it used to be.
 
Als ze écht zo zijn, dan zijn het nog kindjes ipv volwassen mensen. Mijn nichtje van 17 jaar is volwassener.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan