Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
jackpot challenge geweest vandaag. De andere tekst is ff copy paste van fok forum.
BB: Bewoners, jullie hadden de keuze tussen het geld wat jullie verdiend hadden te storten in de jackpot, of te gebruiken voor een gouden sleutel, de gouden sleutel zelfs. Drie van jullie hebben gekozen voor een gouden sleutel : Nawel, Salar en Kristof.

De regel is dat degene die het hoogste bedrag had verdiend kans maken op de sleutel. Kristof heeft 5 volledige vazen gevuld, dus Kristof jij speelt zeker.

Nawel en Salar, jullie hebben beiden 4 vazen gevuld. In de 5e vaas had Salar het meeste water gevuld.


Het spel voor de gouden sleutel wordt gespeeld door Salar en Kristof.

Salar komt weer naar buiten. Er was een knop, degene die drukt krijgt persoonlijk het bedrag wat er op het scherm staat. De ander de gouden sleutel. Dit liep op, tot maximaal 4500 euro. Als ze beiden niet drukken, krijgen ze beiden niets.

Salar heeft gedrukt bij 3100 euro. Kristof heeft de gouden sleutel. Dit gaf een ticket naar de finale.
Hmm ok ja, 't was "eerlijk" gespeeld
 
Allez, ik vind het net goed dat die gasten wat gestuurd worden om wat extra drama en spanningen te creeëren daar :). Nawel die al 5 weken loopt te zagen dat ze het spel ook gaat spelen en alles gaat geven nu een hak gezet met haar extra stemmen die ze op kristof ging zetten. :D
 
Grace heeft vanochtend tegen Nawel gezegd dat ze haar zal redden wanneer ze dit kan als Little Brother. Ze zal dus niet voor Tobias kiezen :wtf:
Nawel zou al haar stemmen op Salar gezet hebben.
 
Er was een gelijkspel tussen Nawel, Salar en Grace;
Als Little Brother moest Grace dus iemand redden en heeft (vanzelfsprekend, al denkt ze daar zelf blijkbaar niet zo over) zichzelf gered.

Het is dus Salar vs Nawel...
 
De 2 meest populaire lol . En de persoon die niemand nog kan uitstaan geven ze 2 weken op voorhand al een finaleplek .
 
De 2 populairste ok, maar denk wel dat Nawel nog een enorme voorsprong op Salar heeft. Dus zaterdag Salar naar huis.
 
Snap de keuze van Nawel niet zo goed om Salar te kiezen. Haar kansen om te winnen tegen Tobias liggen nog veel hoger dan tegen Salar.
Nu ja, ik vrees er sowieso voor dat Nawel het zaterdag gaat halen. Als dat zo is, weten we nu al wie de winnaar van dit seizoen zal worden :wallbash:

Tobias heeft in ieder geval wel een rotverjaardag ook gehad. De finaleplaats voor zijn neus weg en hij mocht geen familie ofzo zien zoals Nawel.
 
De 2 populairste ok, maar denk wel dat Nawel nog een enorme voorsprong op Salar heeft. Dus zaterdag Salar naar huis.

Snap de keuze van Nawel niet zo goed om Salar te kiezen. Haar kansen om te winnen tegen Tobias liggen nog veel hoger dan tegen Salar.
Nu ja, ik vrees er sowieso voor dat Nawel het zaterdag gaat halen. Als dat zo is, weten we nu al wie de winnaar van dit seizoen zal worden :wallbash:

Tobias heeft in ieder geval wel een rotverjaardag ook gehad. De finaleplaats voor zijn neus weg en hij mocht geen familie ofzo zien zoals Nawel.
Ik denk dat we nu zaterdag pas echt gaan merken hoe groot die achterban van Nawel werkelijk is.

In de FB groep waar ik in zit heeft Salar de bovenhand met 55% van de 'stemmen'. Is natuurlijk maar één bepaalde groep, dus ik weet niet hoe het in andere groepen zit, maar hiervoor klopten die polls toch altijd. Alleen vermoed ik dat lang niet de hele achterban van Nawel in dergelijke groepen zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Vorig jaar had iedereen constant commentaar op Jill, zoals dit jaar op Kristof.
Nick ging dat vorig jaar winnen ...
Is dat effe helemaal anders uitgedraaid.
 
Zag daarjuist een filmpje van Tobias voorbijkomen die weer eens lag te zagen en te klagen over dat Kristof die gouden sleutel heeft genomen.

Wat een kwal van een figuur is me dat geworden. Ik plaats Kristof ondertussen echt wel boven hem hoor. Van Kristof kan je nog zeggen dat hij zo is omwille van het spel en daarom niet altijd even sympathiek overkomt, maar die Tobias is volgens mij in het dagelijkse leven ook echt zo. Van elke mug een olifant maken, jongens toch. Constant zeuren over kleine dingetjes, jezus. Straf dat Kristof zo rustig is gebleven.
 
Laatst bewerkt:
Zag daarjuist een filmpje van Tobias voorbijkomen die weer eens lag te zagen en te klagen over dat Kristof die gouden sleutel heeft genomen.

Wat een kwal van een figuur is me dat geworden. Ik plaats Kristof ondertussen echt wel boven hem hoor. Van Kristof kan je nog zeggen dat hij zo is omwille van het spel en daarom niet altijd even sympathiek overkomt, maar die Tobias is volgens mij in het dagelijkse leven ook echt zo. Van elke mug een olifant maken, jongens toch. Constant zeuren over kleine dingetjes, jezus. Straf dat Kristof zo rustig is gebleven.
Of toen Kristof en Grace hadden "gelogen" voor hun secret mission, of als hij een spel verliest, ... :unsure:
 
Daar komt de sleutel!
Waarom ze die op dag 1 al konden nemen maar er niets mee doen weet ik ook niet.
Is gewoon nooit aan bod gekomen op tv maar zoals ik begrepen heb dan hing die er wel altijd al in de dagboekkamer dus de bewoners zullen geweten hebben dat die sleutel er vroeg of laat weer zou zijn.
 
Is gewoon nooit aan bod gekomen op tv maar zoals ik begrepen heb dan hing die er wel altijd al in de dagboekkamer dus de bewoners zullen geweten hebben dat die sleutel er vroeg of laat weer zou zijn.
JA heb het ook nooit gehoord. En blijf het raar vinden want als ze hem niet genomen hadden deden ze dit nu nog met de sleutel, volgens mij.
 
Vorig jaar had iedereen constant commentaar op Jill, zoals dit jaar op Kristof.
Nick ging dat vorig jaar winnen ...
Is dat effe helemaal anders uitgedraaid.
Kristof stond wel onderaan op de lijst meest populaire. Echt nen degoutante gast en ik ben er vrij zeker van dat hij er als eerst uitligt in finale..

Ik hoop stiekem dat er vanavond niemand uitgaat tbh.. kwil Kristof er eerder uit dan Nawel
 
Winst of verlies in BB is eigenlijk bijzaak. Ze moeten gewoon zorgen dat ze er zolang mogelijk in blijven en zo voldoende nieuwe fans krijgen. Waardoor ze even influencer kunnen zijn en een jaar goed betaald worden om belachelijk te doen op social media.

Het jaar nadien is het al veel minder en moeten ze terug gaan werken. Zoals iedereen. Of je het nu draait of keert, BB kandidaten zullen nooit jaren aan een stuk meedraaien zoals een echte BV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan