Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan mij absoluut vinden in uw theorie, maar dit gaat volgens mij niet slagen met Nawel als één van de twee op het bord. Is namelijk echt een love/hate it persoon. Ze heeft duidelijk heel veel voorstanders, maar ook veel tegenstanders. Ik denk dat er maar weinigen zijn die in haar geval neutraal zijn en ik denk dus ook niet dat dat gedeelte een verschil kan maken.

De poll op FB is ook weer duidelijk. +- 60% Nawel - 40% Julio.

Oh, maar ik doe ook geen uitspraken over slaagkans ervan, alleen waarom het me vanuit oogpunt van Julio gezien een logische zet lijkt.
 
Die Nawel is idd enorm irritant. Ik beklaag die haar toekomstige man. Zit daarmee alle dagen op uw dak 😒
 
Ik vind Grace een stuk irritanter met haar gekrijs en geschreeuw de hele tijd. Er zijn ook mensen die Nouchine irritant vinden met haar kinderachtig gedrag/gelach, maar daar stoor ik me nu niet aan.

Ik kan wel begrijpen dat mensen zich ergeren aan Nawel, maar je moet het ook eens vanuit haar perspectief bekijken hè. Al van in het begin wordt zij geviseerd door het groepje Tobias/Kristof/Salar. Lijkt me nu niet bepaald prettig als er een bepaalde groep mensen u week na week er probeert uit te spelen en om daar dan 24/7 mee samen te leven.

Hoewel ik haar eerste reactie over die 10k ook zeker begrijp, want dat is natuurlijk wederom een onprettig gevoel, bleef ze daar nu wel iets te fel over doordrammen. Anderzijds hoort Tobias dat ook gewoon kort en krachtig uit te leggen en moet hij niet rond de pot gaan draaien. Achteraf wenen dat ze hem niet laten uitspreken, maar dat heeft hij over zichzelf afgeroepen met zijn getreuzel.
 
Ik vind Grace een stuk irritanter met haar gekrijs en geschreeuw de hele tijd. Er zijn ook mensen die Nouchine irritant vinden met haar kinderachtig gedrag/gelach, maar daar stoor ik me nu niet aan.
En Nawel die krijst niet? Die schreeuwt niet zoals een kind van 5 jaar? Wat een aandachtsh**r is me dat.

‘Oh neen gooi me weg’
‘Oh neen weer genomineerd’
‘Hoe moet ik mijn fans bedanken???’
‘Dankjewel aan al diegene die voor mij gestemd hebben’

Triestig. Sommige mensen worden echt ziek van wat aandacht.
 
En Nawel die krijst niet? Die schreeuwt niet zoals een kind van 5 jaar? Wat een aandachtsh**r is me dat.

‘Oh neen gooi me weg’
‘Oh neen weer genomineerd’
‘Hoe moet ik mijn fans bedanken???’
‘Dankjewel aan al diegene die voor mij gestemd hebben’

Triestig. Sommige mensen worden echt ziek van wat aandacht.
Zoals gezegd: Probeer het eens vanuit haar perspectief te zien. Wekenlang proberen ze haar weg te werken, op den duur kan ik absoluut begrijpen dat dat u even te veel wordt. Ze heeft zich al lang genoeg sterk gehouden vind ik.

Trouwens Nawel reageert zeker emotioneel op haar nominaties en dergelijke, maar krijsen zoals Grace doet? Nope. Van dag 1 doet Grace al niets anders dan regelmatig luidruchtig krijsen/roepen/tieren. :wtf: Veel te druk persoon naar mijn mening.
 
Ik vind op dit moment alleen Salar nog aangenaam om naar te kijken. Wie had dat de eerste week gedacht. Nouchine kan ik nog mee leven. Nawel is gewoon irritant en lui. Die laat zich graag bedienen. Kristof probeert veel te veel bij iedereen goed in de groep te liggen. Dat ligt er vingerdik op. Grace is inderdaad luidruchtig en Tobias begint wat sterallures te krijgen.
 
Ben het wel eens dat er gewoon weinig leuke mensen inzaten dit jaar, de meeste scoorde hoog op de irritatie schaal.
En over Nawel, als je nu nog altijd het spel niet los kan laten waar ben je dan mee bezig... maar heb sowieso de indruk dat zij niet de snuggerste is qua spel en spellen.
 
kristof eerste finalist. Drama all the way, voor t eerst komt die 247 stream eens goed uit haha [\spoiler]
 
kristof eerste finalist. Drama all the way, voor t eerst komt die 247 stream eens goed uit haha [\spoiler]
Het is dan ook comleet ridicuul hoe vaak die werd gered door de productie. Echt, wat een schijtprogramma.

Ik las al enkel maar daily updates, nu kan het me al helemaal niet meer schlen. Wat een soep hebben ze er van gemaakt. Van de selectie van de kandidaten, tot de afschuwelijke live productie en tot de kunstgrepen van de productie.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Tjeese, dit frustreert me toch ook wel enorm. Ik snap echt niet dat ze een finaleplaats zomaar weg geven, en dan nog voor zo'n lage prijs. Nu ja, het was al wel langer duidelijk dat zowel Kristof als Nawel favorietjes van Big Brother zijn...
Ik kijk het nu nog wel uit omdat ik wel nieuwsgierig ben naar het verdere verloop, maar moest er volgend jaar een nieuw seizoen komen zijn ze alvast 1 kijker kwijt.

Ik ben vooral benieuwd naar de nominaties nu. Dit betekent dat Nouchine of Nawel er deze week of volgende week uit moeten, toch? 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale?
 
Ik heb het principe van die 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale ook nooit gesnapt, daarmee dat je nu dus zulke toestanden krijgt. Productie moet zich in bochten gaan wringen om dat voor elkaar te krijgen. Als de 4 populairste kandidaten nu allemaal Nederlanders (of Belgen zijn), so be it. Nu maken ze er een soepje van.

Ben benieuwd hoe de nominaties dan gaan verlopen.
 
Tjeese, dit frustreert me toch ook wel enorm. Ik snap echt niet dat ze een finaleplaats zomaar weg geven, en dan nog voor zo'n lage prijs. Nu ja, het was al wel langer duidelijk dat zowel Kristof als Nawel favorietjes van Big Brother zijn...
Ik kijk het nu nog wel uit omdat ik wel nieuwsgierig ben naar het verdere verloop, maar moest er volgend jaar een nieuw seizoen komen zijn ze alvast 1 kijker kwijt.

Ik ben vooral benieuwd naar de nominaties nu. Dit betekent dat Nouchine of Nawel er deze week of volgende week uit moeten, toch? 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale?

Ik denk dat de kans wel groot is dat het deze week Salar tegen Nawel zal worden. Niet vergeten dat Nawel zelf al meerdere stemmen kan uitbrengen, en die zal er nu wsl allemaal op Salar zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Ik denk dat de kans wel groot is dat het deze week Salar tegen Nawel zal worden. Niet vergeten dat Nawel zelf al meerdere stemmen kan uitbrengen, en die zal er nu wsl allemaal op Salar zetten.
Ik denk dat Nawel eerder haar stemmen op Tobias gaat zetten. Dat lijkt mij tactisch ook beter om Grace te isoleren van hem.

Anderzijds heeft Grace dan ook weer een extra stem die zij op zijn beurt dan weer op Salar gaat zetten. Wie weet krijgen we Salar vs Tobias?

Salar: Nawel + Grace
Kristof: Nawel + Grace
Tobias: Nawel + Nouchine
Nawel: Salar + Tobias (x2?)
Nouchine: Tobias en Grace (zij gaat niet op Salar of Nawel stemmen gok ik)
Grace: Nouchine + Salar (x2?) (zij gaat op haar beurt niet op Tobias stemmen)

hmm echt lastig om te voorspellen eigenlijk :laugh: hangt er ook vanaf of die extra stem een dubbele stem op iemand mag zijn of niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: C11
Die mannen helemaal mee met dat verhaal :unsure:
Tobias moet naar de dokter en moet daarna in quarantaine, de vrouwen zouden zomaar buiten mogen en op restaurant ... 😂 😂
 
Hoe is dit gebeurd?

jackpot challenge geweest vandaag. De andere tekst is ff copy paste van fok forum.
BB: Bewoners, jullie hadden de keuze tussen het geld wat jullie verdiend hadden te storten in de jackpot, of te gebruiken voor een gouden sleutel, de gouden sleutel zelfs. Drie van jullie hebben gekozen voor een gouden sleutel : Nawel, Salar en Kristof.

De regel is dat degene die het hoogste bedrag had verdiend kans maken op de sleutel. Kristof heeft 5 volledige vazen gevuld, dus Kristof jij speelt zeker.

Nawel en Salar, jullie hebben beiden 4 vazen gevuld. In de 5e vaas had Salar het meeste water gevuld.


Het spel voor de gouden sleutel wordt gespeeld door Salar en Kristof.

Salar komt weer naar buiten. Er was een knop, degene die drukt krijgt persoonlijk het bedrag wat er op het scherm staat. De ander de gouden sleutel. Dit liep op, tot maximaal 4500 euro. Als ze beiden niet drukken, krijgen ze beiden niets.

Salar heeft gedrukt bij 3100 euro. Kristof heeft de gouden sleutel. Dit gaf een ticket naar de finale.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan