Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik merk het zelf ook... ik volg het al bijna 3 weken niet meer in tegenstelling tot andere jaren...
't vet is van de soep man... tis al 2 jaar dat ze zeggen "zal straf zijn"... tjaaaaa...
 
Ja zoals ze er nu mee afkomen is dat maar een flauwe uitleg. Moesten ze direct van in het begin, tijdens de eerste live show ofzo, al hadden gezegd dat deze editie slechts 84 dagen zou duren ipv 100 dan was het nog geloofwaardig geweest maar nu komt het toch over alsof ze toch maar besluiten van de stekker er uit te trekken.
 
Blijkbaar zijn ze ondertussen al met 4 immuun deze week? Grace als LB, Salar en Tobias door middel van een spel en nu heeft vandaag Kristof ook nog eens een pin kunnen kopen dankzij het geld van secret missions?

Beetje overdreven en belachelijk tegelijkertijd. Kristof wordt uitgekozen om Secret Missions te doen als minst populaire bewoner en dan kan hij met dat gewonnen geld gewoon een pin kopen. :wtf:

Nomineren heeft nog veel nut deze week.
 
Ik kan al sinds eind vorige week niet meer stemmen op de site van Play.
Ik krijg steeds de volgende boodschap:

Er zijn nog geen stemrondes open. Kijk elke werkdag om 19u35 naar Play4 en GoPlay.be en om 20u30 naar RTL5 om niets te missen van Big Brother. Volg de Livestream 24/7 op GoPlay.be, Play247 en Videoland!​


Deze middag werd er een nominatiespel gespeeld. De winnaar immuun, de laatste in het spel meteen genomineerd:

Nawel voor de verandering nog eens genomineerd.

Salar of Tobias immuun, er is nog geen uitsluitsel over wie gewonnen had, blijkbaar is er dus nog een VAR-momentje nodig :D

*Edit* Uiteindelijk heeft Salar gewonnen en is dus opnieuw immuun deze week.
Dat was gewoon dom van Nawel he, spijtig voor haar.
Zijn die beelden van "fotofinish" eigenlijk nog ergens te bekijken?
Want het leek mij toch wel dat Salar zijn bal eerst viel en dan pas die van Tobias, wat zou betekenen dat Tobias had moeten winnen en niet Salar.
 
De bewoners hebben nog mogen nomineren en de nominaties zijn bekend:

Nawel
Hanne

Alhoewel ik hetzelf ook meestal deed, is het eigenlijk niet meer echt nodig om nominaties als spoiler te beschouwen aangezien in het programma zelf hier op tv ook niet meer echt naar "toegewerkt" wordt. Zodra de bewoners het in het huis te horen krijgen overdag, staan de namen namelijk ook al gewoon op de website, op tv zelf wordt dat wellicht morgen na de uitzending wel even vermeld maar tegen dan weet zowat iedereen het al wel.

Vorig jaar was dat wel altijd spannender aangezien we dan op dinsdag/woensdag in de uitzending alle nominaties in de dagboekkamer te zien kregen, vervolgens wisten wie genomineerd was, en dan vlak na die uitzending 's avonds de bewoners in het huis ook ingelicht werden over wie genomineerd was.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Iemand dat schietspel gezien waar Tobias de immuniteitspin heeft gepakt? Hoe verschrikkelijk slecht heeft Grace dat aangepakt.

Ze geeft Julio geen kans op de pin omdat ze het Tobias gunt, maar na Tobias krijgen Kristof (3), Hanne (2) en Nouchine (2) ook nog kansen. :unsure: Laat gewoon Tobias 1x schieten naar die pin en daarna enkel nog naar het geld.
 
Iemand dat schietspel gezien waar Tobias de immuniteitspin heeft gepakt? Hoe verschrikkelijk slecht heeft Grace dat aangepakt.

Ze geeft Julio geen kans op de pin omdat ze het Tobias gunt, maar na Tobias krijgen Kristof (3), Hanne (2) en Nouchine (2) ook nog kansen. :unsure: Laat gewoon Tobias 1x schieten naar die pin en daarna enkel nog naar het geld.
Tja, zij mocht beslissen.
Anderen hadden in haar plaats misschien wel hetzelfde gedaan, ten voordele van iemand anders dan, wie zal het zeggen.


Ze hebben de hottub eens gekuist, bij mijn weten is dat vorig jaar van heel het seizoen nooit gebeurd, of ben ik mis?
En dat terwijl ze er toen toch veel vaker in gezeten hebben.
 
Iemand dat schietspel gezien waar Tobias de immuniteitspin heeft gepakt? Hoe verschrikkelijk slecht heeft Grace dat aangepakt.

Ze geeft Julio geen kans op de pin omdat ze het Tobias gunt, maar na Tobias krijgen Kristof (3), Hanne (2) en Nouchine (2) ook nog kansen. :unsure: Laat gewoon Tobias 1x schieten naar die pin en daarna enkel nog naar het geld.
Hier had ze iedereen 1 of 2x kunnen laten schieten en het had geen wrang gevoel gegeven bij de anderen.
En Tobias zat zelf nog wel veilig.
 
Ze hebben de hottub eens gekuist, bij mijn weten is dat vorig jaar van heel het seizoen nooit gebeurd, of ben ik mis?
En dat terwijl ze er toen toch veel vaker in gezeten hebben.

Das een aantal keer gebeurd vorig seizoen, maar alsnog was da ding vrij smerig omda sommige mensen daar 12u per dag in lagen te marineren :D
 
De bewoners hebben vandaag gestaakt :sarcastic: Zogezegd voor:
• Onbeperkt koffie
• Onbeperkt warm water
• Beleg
• Vuur om aan te maken
• Meer variatie in het fruit en groenten
• Meer kruiden, niet alleen maar zout.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Tja, zij mocht beslissen.
Anderen hadden in haar plaats misschien wel hetzelfde gedaan, ten voordele van iemand anders dan, wie zal het zeggen.


Ze hebben de hottub eens gekuist, bij mijn weten is dat vorig jaar van heel het seizoen nooit gebeurd, of ben ik mis?
En dat terwijl ze er toen toch veel vaker in gezeten hebben.
Ja, klopt. En ik begrijp absoluut dat ze Tobias die pin wou geven. Alleen:

Haar reactie naar Julio houdt geen steek want:
- Kristof mocht ook drie keer schieten nadat Tobias al was gepasseerd. Hanne en Nouchine mochten elk ook nog eens tweemaal schieten en dan Julio als laatste geen enkele keer? Nu geeft ze terecht Julio een wrang gevoel.

Dit had ze veel beter kunnen aanpakken door gewoon Tobias 1 maal te laten schieten op de pin en de rest enkel voor het geld. Dat krijg je toch veel beter uitgelegd naar je medebewoners toe.


Edit: Ik vond in het begin den Kristof nogal een irritant mannetje, maar die is ondertussen wel wat gestegen in m'n achting. Tobias daarentegen... wat een kleuter zeg. Die reacties van hem als Grace/Kristof bekend maken dat ze Secret Missions hadden. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Edit: Ik vond in het begin den Kristof nogal een irritant mannetje, maar die is ondertussen wel wat gestegen in m'n achting. Tobias daarentegen... wat een kleuter zeg. Die reacties van hem als Grace/Kristof bekend maken dat ze Secret Missions hadden. :unsure:
Gestegen??? Dienen achterbakse? Hoe zwak en laf was zijn actie om immuniteit te kopen? Weken aan een stuk iedereen ospteken om op bepaalde huisgenoten te stemmen zodat hij zelf in de finale geraakt zonder iet te doen..nu blijkt dat hij minst favoriet is bij kijkers gaat hij zijn eigen vel redden want hij is toch niet de man da hij dacht dat hij was 😂😂 wat gaat hij in de finale forceren als hij minst favoriet is 🤡🤡
 
Mijn favorietje, Hanne, er als verwacht uit.....
Daar keek ik vooral ook een beetje BB voor... Nu hoeft het niet echt meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan