Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is het precies ook dood tegenover het vorige seizoen. Ik kijk nog maar zelden een aflevering.
Wat zeggen de kijkcijfers? Afvoeren volgend jaar?
Hier is het precies ook dood tegenover het vorige seizoen. Ik kijk nog maar zelden een aflevering.
Wat zeggen de kijkcijfers? Afvoeren volgend jaar?
Leuk om zien dat de tactische spelers Kristof, Tobias en Salar opeens hun kar keren. ‘Oei we krijgen Nawel er niet uit. Oei die heeft veel fans. Oei we moeten daarmee overeenkomen want dat zal in ons voordeel zijn later.’
Ze gaan opeens Nawel ‘appreciëren’
En waarom zit Kristof dan niet bij de genomineerden ?1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof
Dit was de ranglijst blijkbaar. Dat vind ik toch best apart want dat Grace helemaal bovenaan staat begrijp ik niet. Dat vind ik echt het vervelendste persoon in het hele huis.
Soit van dit trio gaat Leroy gaat eruit denk ik. Loopt de laatste tijd alleen maar te zeiken.
Gered door Little Brother Salar, die op zijn beurt dus ook niet genomineerd kon worden.En waarom zit Kristof dan niet bij de genomineerden ?
Dit spel wordt toch zo hard gemanipuleerd door de productie hé ! Waarom is dit deze week weer mogelijk en vorige week dan weer niet.Gered door Little Brother Salar, die op zijn beurt dus ook niet genomineerd kon worden.
Dit spel wordt toch zo hard gemanipuleerd door de productie hé ! Waarom is dit deze week weer mogelijk en vorige week dan weer niet.
Ook door het afwisselen van 1. Wie wil jij dat het huis moet verlaten of 2. Wie wil jij dat in het huis blijft krijg je ook weer totaal andere resultaten.

Euh neen?Dat zou betekenen dat Tobias het meeste stemmen zou hebben gekregen voor nominaties. Dat geloof ik nooit...
Ook Grace was in die vorige poll bij de populairste. Net als Salar, Leroy en Nawel die toen ook al onderaan bengelde, als ik mij niet vergis.
Ik geloof dus echt niet dat dat een omgekeerde uitslag is.
Die FB groepen zijn gewoon fangroepjes van bepaalde personen en volgens mij totaal geen realistische stemmen voor het grote publiek.
Euh neen?
Tobias staat als 2e, dan zou hij juist de op één na minste stemmen hebben gekregen. Ik zeg toch omgekeerde uitslag. Kristof dus de meeste stemmen, daarna Leroy, Nawel en zo verder. Komt gewoon zo goed als overeen met de FB poll.
Poll van populairste bewoner is trouwens 1. Salar 2. Nawel 3. Grace.