Lobmans
Well-known member
Mja, tis een beetje cringy mss, maar de enige die daar over moeten oordelen zijn de betrokken personen en niemand anders.
Dit dus vooral. Er werd volgens mij in het huis pas over gesproken nadat hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen werd, en waarop hij vervolgens zélf erover begon tegen een aantal bewoners (waarbij hij vervolgens de productie "een stelletje mongolen" noemde...)
Tenzij Nouchine er buiten medeweten van de rest om over is gaan praten bij de productie, leek ze er dus niet al te fel wakker van gelegen te hebben aangezien het "voorval" nog niet ter sprake was gekomen.
Ge zit nu eenmaal 24/24 met een groep in een huis en dan zullen er mss wel eens handelingen of uitspraken gebeuren die als buitenstaander vreemd lijken maar waar de betrokkenen eigenlijk niet wakker van liggen. Ik heb andere bewoners ook al rare dingen horen zeggen of zien doen, waaronder ook Nouchine.
Waarmee ik niet wil zeggen dat dit zomaar geminimaliseerd zou moeten worden indien blijkt dat ze er echt mee in zat, in dat geval mag hij er heus wel op terecht gewezen worden. Maar zij is degene die moet bepalen of er een grens overschreden werd, en niet "het internet".

woke twitter at it again