Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, tis een beetje cringy mss, maar de enige die daar over moeten oordelen zijn de betrokken personen en niemand anders.

Dit dus vooral. Er werd volgens mij in het huis pas over gesproken nadat hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen werd, en waarop hij vervolgens zélf erover begon tegen een aantal bewoners (waarbij hij vervolgens de productie "een stelletje mongolen" noemde...)

Tenzij Nouchine er buiten medeweten van de rest om over is gaan praten bij de productie, leek ze er dus niet al te fel wakker van gelegen te hebben aangezien het "voorval" nog niet ter sprake was gekomen.

Ge zit nu eenmaal 24/24 met een groep in een huis en dan zullen er mss wel eens handelingen of uitspraken gebeuren die als buitenstaander vreemd lijken maar waar de betrokkenen eigenlijk niet wakker van liggen. Ik heb andere bewoners ook al rare dingen horen zeggen of zien doen, waaronder ook Nouchine.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dit zomaar geminimaliseerd zou moeten worden indien blijkt dat ze er echt mee in zat, in dat geval mag hij er heus wel op terecht gewezen worden. Maar zij is degene die moet bepalen of er een grens overschreden werd, en niet "het internet".

Big Brother voor het nieuwe seizoen: "We zullen jou, beste kijker, ALLES laten zien. Met NOG MEER REALITY, EN NOG MEER ECHTE GEVOELENS."

Big Brother tijdens het seizoen: "We hanteren een zero tolerance."

Misschien dat we Big Brother in 2023 met robots moeten gaan doen.

https://www.hln.be/tv/leroy-gewaars...PFLJPBUrIYbEfIGPLFgLqn1ECmst60tmM1G9Zcdm5utsw

Zo onschuldig vind ik dit nu toch ook niet:

'Leroy ging op de rand van het bad staan om enkele vrouwelijke medebewoners te kunnen bespieden in de douche. Het ging om Nouchine (25) en Grace (35). Na een tijdje merkt Nouchine Leroy op, en vraagt ze hem om weg te kijken. Daarop zegt hij lachend: “Ik heb je borsten gezien.”'
Om te beginnen, hij staat gewoon rechtop in dat bad, niet op de rand van het bad. Hij blijft ook gebukt staan om net over de muur te kijken, op die manier ziet hij nooit lager dan Nouchine haar hoofd en hals, als hij echt alles wilde zien had hij gewoon volledig recht gestaan.
Wanneer je de beelden bekijkt zie je ook dat er totaal niets gebeurd is. En dat die "ik heb je tepels gezien" (want hij heeft nooit "borsten" gezegd) gewoon al lachend / grappend was.
Je ziet ook dat er niet zoveel water in dat bad is dus hij legt zich schuin om zijne zak te kunnen wassen, iets wat iedere propere jongen toch doet hoop ik?
Ik vond, met een 4 jarige dochter die dat liedje constant zingt, "mijn poeni is een waterval" erger, can not be unheard. :wtf:
Idd, en wie waren dat Nouchine en Grace die dat zaten te zingen, recht in de camera en met de nodige handgebaren erbij zodat iedereen het zeker zou begrijpen.

Dat is gewoon klinkklare onzin.
Ofwel volg je het programma totaal niet en baseer je je oordeel op enkele momentopnames die je gezien hebt.
Ofwel kan je Kristof niet uitstaan en zit je gewoon uit je nek te lullen om hem zwart te maken!
Die Kristof is giga fake en behandelt volwassen mensen als een stel debielen van 7 jaar oud. Als ge die bezig hoort met zijn fake oppeppen zou ge denken dat ge naar Down The Road aan het kijken zijt.

Dat zou ik geen dag trekken met dat gezever in mijn nek elke keer ik een scheet laat.

De gemiddelde volwassene heeft totaal geen boodschap aan zo onoprecht gezwets. Dat komt ook eerder over alsof men jou onderschat of denkt dat je een debiel bent die reageert op kleuterjuftactieken. Is ook de reden waarom die als minst betrouwbaar wordt gestemd: compleet fake.

De meest irritante ‘leiders’ zijn diegene die denken dat ze een leider zijn en dat proberen te forceren, itt tot natuurlijke leiders waar mensen automatisch achter gaan staan.

En dan maakt die nog absolute klotemuziek ook zeg. Gatver. Dan moet ge nog doen alsof dat ‘feestmuziek’ is en ‘fijn’ ipv gewoon slecht, low effort en een zielige poging om bekend te worden. Want anders kwetst ge zo een fragiel ego in de groep.

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds 17u of zo af en toe eens naar de livestream gekeken en ik zie enkel dezelfde vier mensen? Heb ik iets gemist?

Ik heb sinds 17u of zo af en toe eens naar de livestream gekeken en ik zie enkel dezelfde vier mensen? Heb ik iets gemist?

Even copy-paste vanop FOK van de uitleg van alles van vanmiddag:

Er was een spel om geld voor de pot te verdienen. Maar ook een pin. Leroy heeft de pin gepakt, dus heeft immuniteit. Tegelijk heeft Peter z'n grap vertelt, en nu is iedereen boos. Leroy is laaiend omdat hij het een stomme grap vindt, LAAIEND.
f4e1496730bc1c664b60d8c1a9b9c4e4.png

Er is ook nog 5000 euro verdiend.

14:45
De groep is in 2en gedeeld, het is niet helemaal duidelijk hoe en waarom. In het huis verblijven Peter, Tobias, Hanne en Nawel. Ze mogen niet in de slaapkamers.

In de Gameroom zit de rest, ze hadden een kleine hoeveelheid tijd om spullen te verzamelen en moeten daar een middag en een nacht verblijven. Ze hebben zich warm moeten aankleden.

15:15
Het is een ingewikkelde situatie in het huis, ook omdat er maar 1 stream is. Hieronder de samenvatting van Tourniquet:

- Het huis is opgesplitst en beide slaapkamers mogen niet worden gebruikt.
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van € 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.

Er was 10000 te verdienen. Ze mochten op volgorde van betrouwbaarheid kiezen voor een immuniteitspin. Hoe verder in het spel, hoe goedkoper de pin. Leroy was de cut of. Iedereen die na hem had kunnen kiezen zit vast in de gameroom.

Leroy stopte het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.

Een huis binnengaan waar het vol camera's (tot in de douches toe) hangt en dan klagen dat iemand u es begluurt?

Die kerel is mss ne vadsigaard en profiteur. Maar om daar nu zo'n spel van te maken... Mensen zijn echt zo preuts en trutterig geworden. Ik mis de big brothers waar men gewoon nog naakt douchte, vogelde in de slaapkamers of het zwembad etc.

Een huis binnengaan waar het vol camera's (tot in de douches toe) hangt en dan klagen dat iemand u es begluurt?

Die kerel is mss ne vadsigaard en profiteur. Maar om daar nu zo'n spel van te maken... Mensen zijn echt zo preuts en trutterig geworden. Ik mis de big brothers waar men gewoon nog naakt douchte, vogelde in de slaapkamers of het zwembad etc.
De vraag is wie er zo'n spel van maakt natuurlijk. Het lijken toch vooral de moraalridders op het internet, en bijgevolg de programmamakers die in deze tijden heel gevoelig zijn voor de meningen op sociale media.

Lijkt me nochtans makkelijk op te lossen. Bespreek dit als Big Brother gewoon met alle betrokkenen en onderneem daarna eventueel een passende maatregel indien de dames in kwestie er een probleem van maken. Case closed lijkt me.

Ik volg het niet in detail, maar wat ik er van gezien heb, is dat toch maar een raar mannetje. Los van het feit of hier nog drama van gemaakt moet worden, of niet, erg respectvol lijkt die kerel mij niet in zijn acties.

Laatst bewerkt:
Met dank aan heel de metoo gekte... Mocht 1 van die vrouwen daar gestaan hebben in zijn plaats, met een man in de douche, er was niet 1% van het gedoe rond geweest.

Dit dus vooral. Er werd volgens mij in het huis pas over gesproken nadat hij gisteren naar de dagboekkamer geroepen werd, en waarop hij vervolgens zélf erover begon tegen een aantal bewoners (waarbij hij vervolgens de productie "een stelletje mongolen" noemde...)

Tenzij Nouchine er buiten medeweten van de rest om over is gaan praten bij de productie, leek ze er dus niet al te fel wakker van gelegen te hebben aangezien het "voorval" nog niet ter sprake was gekomen.

Ge zit nu eenmaal 24/24 met een groep in een huis en dan zullen er mss wel eens handelingen of uitspraken gebeuren die als buitenstaander vreemd lijken maar waar de betrokkenen eigenlijk niet wakker van liggen. Ik heb andere bewoners ook al rare dingen horen zeggen of zien doen, waaronder ook Nouchine.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dit zomaar geminimaliseerd zou moeten worden indien blijkt dat ze er echt mee in zat, in dat geval mag hij er heus wel op terecht gewezen worden. Maar zij is degene die moet bepalen of er een grens overschreden werd, en niet "het internet".

Maar het probleem is toch vooral bij zo'n dingen dat er vaak niet wordt over gesproken ook al stoort het u. Had Leroy toestemming gekregen van hun om hun te begluren in de douche misschien? Want achteraf is het te laat om te zeggen dat hij het niet mag want ondertussen heeft hij het al gedaan. Bij zo'n zaken doe je het gewoon niet zonder toestemming. Heel dat huis staat vol camera's maar de douche's zijn wel redelijk afgeschermd en dat weten de deelnemers voor hun deelname en is ook voor sommigen belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan