Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big Brother meets The Masked Singer:

Screen-Shot-2022-02-13-at-5-40-53-PM.png
2c3ea75a02f869bff7837637c35c2921.gif

Hier is het precies ook dood tegenover het vorige seizoen. Ik kijk nog maar zelden een aflevering.

Wat zeggen de kijkcijfers? Afvoeren volgend jaar?

Hier is het precies ook dood tegenover het vorige seizoen. Ik kijk nog maar zelden een aflevering.

Wat zeggen de kijkcijfers? Afvoeren volgend jaar?

Net de kijkcijfers eens bekeken en die liggen volgens mij zowat op hetzelfde niveau als vorig jaar (rond de 250.000)

In vergelijking met VTM of één stelt dat niet veel voor, maar naar Play4-normen valt dat nog wel mee heb ik de indruk, behalve de echte toppers, zijn dit nog vrij normale cijfers voor die zender.

Of er een vervolg komt, zal natuurlijk ook wel van RTL in Nederland afhangen. Ik denk dat deze productie te duur is om enkel bij ons te doen.
Ik denk dat het sowieso al wel ingecalculeerd was om minstens twee seizoenen te doen, kwestie van de gemaakte investeringen ook wat terug te verdienen door ze over twee seizoenen te spreiden.

Leuk om zien dat de tactische spelers Kristof, Tobias en Salar opeens hun kar keren. ‘Oei we krijgen Nawel er niet uit. Oei die heeft veel fans. Oei we moeten daarmee overeenkomen want dat zal in ons voordeel zijn later.’

Ze gaan opeens Nawel ‘appreciëren’

Leuk om zien dat de tactische spelers Kristof, Tobias en Salar opeens hun kar keren. ‘Oei we krijgen Nawel er niet uit. Oei die heeft veel fans. Oei we moeten daarmee overeenkomen want dat zal in ons voordeel zijn later.’

Ze gaan opeens Nawel ‘appreciëren’

Als de nominaties deze week effectief door de kijkers worden bepaald, dan gaat Nawel alleszins wel serieus schrikken.
Want het is niet omdat ze er al drie keer ingehouden werd, dat de kijkers daarom massaal achter haar staan. Ze heeft gewoon geluk gehad dat er telkens drie genomineerden waren en de stemmen tégen haar, dus altijd over twee andere bewoners verdeeld moesten worden.

1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof

Dit was de ranglijst blijkbaar. Dat vind ik toch best apart want dat Grace helemaal bovenaan staat begrijp ik niet. Dat vind ik echt het vervelendste persoon in het hele huis.

Soit van dit trio gaat Leroy gaat eruit denk ik. Loopt de laatste tijd alleen maar te zeiken.

1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof

Dit was de ranglijst blijkbaar. Dat vind ik toch best apart want dat Grace helemaal bovenaan staat begrijp ik niet. Dat vind ik echt het vervelendste persoon in het hele huis.

Soit van dit trio gaat Leroy gaat eruit denk ik. Loopt de laatste tijd alleen maar te zeiken.
En waarom zit Kristof dan niet bij de genomineerden ?

Gered door Little Brother Salar, die op zijn beurt dus ook niet genomineerd kon worden.
Dit spel wordt toch zo hard gemanipuleerd door de productie hé ! Waarom is dit deze week weer mogelijk en vorige week dan weer niet.
Ook door het afwisselen van 1. Wie wil jij dat het huis moet verlaten of 2. Wie wil jij dat in het huis blijft krijg je ook weer totaal andere resultaten.

Dit spel wordt toch zo hard gemanipuleerd door de productie hé ! Waarom is dit deze week weer mogelijk en vorige week dan weer niet.
Ook door het afwisselen van 1. Wie wil jij dat het huis moet verlaten of 2. Wie wil jij dat in het huis blijft krijg je ook weer totaal andere resultaten.

De vraag bij nominaties is zover ik weet zowel dit als vorig seizoen altijd al geweest "wie wil je dat blijft".
Het omgekeerde zou idd wel andere resultaten opleveren want als er gestemd zou moeten worden wie moet vertrekken, dan lag Nawel er wellicht al even uit.

Niet echt een grote verrassing die top 10, al dacht ik dat Kristof toch wat hoger zou eindigen. Zal ook wel een beetje gepikt hebben bij Nawel, want die begon zich toch al wat onoverwinnelijk te voelen na die 3 weken nominaties.
Van mij mag Leroy er wel uit, die doet toch niets anders dan zeuren...

Blijkbaar zou die ranglijst de omgekeerde uitslag zijn van "Wie wil jij nomineren". Ik dacht al wel zoiets, want qua populariteit klopt die ranking gewoon niet imo. No way dat Hanne/Grace meer fans hebben dan Nawel of Julio meer dan Salar/Kristof.

Kristof trouwens meer stemmen gehaald volgens de FB poll dan Leroy en Nawel samen :laugh:

Dat zou betekenen dat Tobias het meeste stemmen zou hebben gekregen voor nominaties. Dat geloof ik nooit...
Ook Grace was in die vorige poll bij de populairste. Net als Salar, Leroy en Nawel die toen ook al onderaan bengelde, als ik mij niet vergis.
Ik geloof dus echt niet dat dat een omgekeerde uitslag is.

Die FB groepen zijn gewoon fangroepjes van bepaalde personen en volgens mij totaal geen realistische stemmen voor het grote publiek.

Dat zou betekenen dat Tobias het meeste stemmen zou hebben gekregen voor nominaties. Dat geloof ik nooit...
Ook Grace was in die vorige poll bij de populairste. Net als Salar, Leroy en Nawel die toen ook al onderaan bengelde, als ik mij niet vergis.
Ik geloof dus echt niet dat dat een omgekeerde uitslag is.

Die FB groepen zijn gewoon fangroepjes van bepaalde personen en volgens mij totaal geen realistische stemmen voor het grote publiek.
Euh neen?

Tobias staat als 2e, dan zou hij juist de op één na minste stemmen hebben gekregen. Ik zeg toch omgekeerde uitslag. Kristof dus de meeste stemmen, daarna Leroy, Nawel en zo verder. Komt gewoon zo goed als overeen met de FB poll.

Poll van populairste bewoner is trouwens 1. Salar 2. Nawel 3. Grace.

Euh neen?

Tobias staat als 2e, dan zou hij juist de op één na minste stemmen hebben gekregen. Ik zeg toch omgekeerde uitslag. Kristof dus de meeste stemmen, daarna Leroy, Nawel en zo verder. Komt gewoon zo goed als overeen met de FB poll.

Poll van populairste bewoner is trouwens 1. Salar 2. Nawel 3. Grace.

Sorry, had je inderdaad verkeerd begrepen.

Nu ook al Grace

Maar blijkbaar zijn er minder mensen die daar een probleem van maken.
Terwijl er bij Leroy eigenlijk niet echt iets gebeurd was, is dit toch wel duidelijk zwaar grensoverschrijdend gedrag

Vroeg me al af of ze daar iets van zouden zeggen.

Dit is inderdaad daadwerkelijk grensoverschrijdend gedrag, maar om een of andere reden word hier op social media veel minder commotie over gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan