Play4 Big Brother 2023

Ik Heb met Bart in de klas gezetten , is helemaal geen betweter :)
Neemt gewoon zen paraskills mee in het huis , gaat volgens mij ook ni echt direkt genomineerd worden , anders waren ze nog tanden aant poetsen met hun vingers , ect .
Meest irritante : de 2 meisjes die denken dat ze om de 10 sec moeten zingen ......

Bart is 49 jaar, dus je hebt daar meer dan 30 jaar geleden mee in de klas gezeten... Ik zie niet in hoe dat bewijs zou kunnen zijn dat hij nu geen betweter is...

Ik herken wel de irritaties rond zingende meisjes die het nodig vinden om in een big brother huis met kilo's oogschaduw op rond te lopen.

Van mij mag Jason wel naar huis vanavond. Ik vind het een heel bizarre kerel. Zijn spel waarbij hij kon liegen over de koffers leek ook allemaal zo willekeurig te verlopen. Snapte helemaal niets van zijn 'strategie'.
 
Ik vraag me serieus af waar en wanneer die gewoonte ontstaan is om stemmetjes en uitspraken van weet ik veel wie, al zingend of niet, na te doen.

Dit wordt dan gevolgd door een stilte die net zoveel wil zeggen als ow my god, iemand die de uitspraak herhaald als een soort van acknowledgement, of iemand die aanvult en in hetzelfde stemmetje verder gaat. Dit is de ultieme erkenning en toont broeder en zusterschap !

Is dat een nieuwe meer geavanceeede manier van communiceren of iets wat terug te zien is bij onze verre voorouders ?
 
Laatst bewerkt:
Bart is 49 jaar, dus je hebt daar meer dan 30 jaar geleden mee in de klas gezeten... Ik zie niet in hoe dat bewijs zou kunnen zijn dat hij nu geen betweter is...

Ik herken wel de irritaties rond zingende meisjes die het nodig vinden om in een big brother huis met kilo's oogschaduw op rond te lopen.

Van mij mag Jason wel naar huis vanavond. Ik vind het een heel bizarre kerel. Zijn spel waarbij hij kon liegen over de koffers leek ook allemaal zo willekeurig te verlopen. Snapte helemaal niets van zijn 'strategie'.
Wie zegt dat het na de klas stopt :) Ik zie hem of hoor hem regelmatig als hij int land is , maar ieder zen mening ofc
 
Vind het toch jammer dat zij eruit is. Heeft precies 0 kans gehad om haar te bewijzen.
 
Ze heeft idd 0 kans gehad en is vooral afgestraft door haar reactie tegen Jason, die ik absoluut te begrijpen vindt. Na 2 dagen is haar vertrouwen al beschadigd en daar is ze echt klein van geweest (en nu nog). Ik snap dat ze zo reageert... En ja, ook afgestraft wellicht door de vele Nederlanders die het dan weer niet kunnen snappen, aangezien dat zelf dikke keikoppen zijn..
 
nope, maar ik vond ze beetje te persoonlijk tegen Jason met haar nominatie , het draait daar toch om ...
Allez ik begrijp die reactie. Wat ne derp die Jason. Had iedereen gewoon een gunst kunnen geven dan steeg ie meteen in aanzien. Maar nee iemand die em niet kent gewoon effe kloten.
 
Ze heeft idd 0 kans gehad en is vooral afgestraft door haar reactie tegen Jason, die ik absoluut te begrijpen vindt. Na 2 dagen is haar vertrouwen al beschadigd en daar is ze echt klein van geweest (en nu nog). Ik snap dat ze zo reageert... En ja, ook afgestraft wellicht door de vele Nederlanders die het dan weer niet kunnen snappen, aangezien dat zelf dikke keikoppen zijn..
Als je de reacties op sociale media leest, nemen vele haar reacties op de nominatie inderdaad kwalijk. Ik denk vooral dat dat een menselijke reactie is, ma op TV wordt dat natuurlijk uitvergroot.
Blij dat ze eruit ligt, met al die tattoos en piercing :puke:
Ze is nochtans wel een toffe in het echt :)
 
Ik Heb met Bart in de klas gezetten , is helemaal geen betweter :)
Neemt gewoon zen paraskills mee in het huis , gaat volgens mij ook ni echt direkt genomineerd worden , anders waren ze nog tanden aant poetsen met hun vingers , ect .
Meest irritante : de 2 meisjes die denken dat ze om de 10 sec moeten zingen ......
Ik zou die toch niet binnenhouden omdat hij mij een tandenborstel maakt.
Ik ben geen militair maar weet ook dat je met een fijngereten houten twijgje en lauw water met wat zout je je tandjes kan kuisen in tijden van oorlog of miserie :)
Ik zou wel mijn plan trekken.

Soit not my kind of person i guess. :)
 
Jason heeft nu wel zo een smurk op zijn gezicht die me ook extra zou triggeren op het moment van het spel,
Maar idd, Judy haar ego zou wel eens mogen stilstaan bij het feit dat er sowieso iemand ging "bedrogen" geweest zijn.

Screenshot-1.jpg
 
Die gaat nog ontploffen Ali.
Ali heeft precies altijd een beetje 'delay' voor hij doorheeft of iets gemeend of zever is.
En als hij niet na een paar seconden mee is begint er precies een beetje korstsluiting te onstaan in zijn hersenpan.

Die draagt daardoor ook wel bij aan de hilarische momenten op de dag, mocht ie eruit gaan zullen er wel grote leegtes vallen in het amusement.
Met als gevolg NOG meer camera-obsessieve zangstonden van de pointer sisters in het huis...
(fingers crossed voor de eventuele nieuwe bewoners die toegevoegd worden, er zijn nog altijd lege bedden in het huis) :)

Ik ben zeker mocht hij in de plaats van Judy die nominatie gekregen hebben van Jason dat we meer vuurwerk zouden gezien hebben dan de attitude van Judy. :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Maar idd, Judy haar ego zou wel eens mogen stilstaan bij het feit dat er sowieso iemand ging "bedrogen" geweest zijn.
Is dat zo ? Hij moest die kaartjes erin steken met nominatie maar hij kon toch ook gewoon zeggen dat het een nominatie was en ze 1 van de andere 2 betere opties laten kiezen ? Ook al zaten er 3 nadelen in, was gewoon eerlijk geweest zodat ze zelf kon kiezen welk nadeel ze nam. Maar op deze manier was het gewoon smerig.
 
Is dat zo ? Hij moest die kaartjes erin steken met nominatie maar hij kon toch ook gewoon zeggen dat het een nominatie was en ze 1 van de andere 2 betere opties laten kiezen ? Ook al zaten er 3 nadelen in, was gewoon eerlijk geweest zodat ze zelf kon kiezen welk nadeel ze nam. Maar op deze manier was het gewoon smerig.
Ah dan heb ik het verkeerd op, ik dacht dat hij al die negatieve zaken ook MOEST laten kiezen door iemand om zelf geen nadeel te hebben?
En dan was er toch sowieso iemand anders eraan geweest voor de moeite?

Als dat NIET moest, ja dat is een ander verhaal want dan zou ik met mijn ogen proberen teken gegeven hebben richting een GOEIE keuze. :)
Je moet al heel dwaas zijn om anders te riskeren om mensen tegen je op te zetten de eerste week, als het geen verplichting is.
 
Ah dan heb ik het verkeerd op, ik dacht dat hij al die negatieve zaken ook MOEST laten kiezen door iemand om zelf geen nadeel te hebben?
En dan was er toch sowieso iemand anders eraan geweest voor de moeite?

Als dat NIET moest, ja dat is een ander verhaal want dan zou ik met mijn ogen proberen teken gegeven hebben richting een GOEIE keuze. :)
Je moet al heel dwaas zijn om anders te riskeren om mensen tegen je op te zetten de eerste week, als het geen verplichting is.

Er was geen enkele verplichting dacht ik. Hij was volledig vrij in de keuze van de kaartjes en het al dan niet liegen.
Vandaar dat ik het maar een bizarre kerel vind. Er zat helemaal geen strategie of logica in zijn aanpak en die werd ook niet in vraag gesteld door Big Brother zelf ofzo.
 
Terug
Bovenaan