Play4 Big Brother 2023

Danny , Shay en the K2's gaan samen spannen , hopelijk 1 van hun genomineerd , heerlijk lol
Als ze daar meespelen om te winnen zou het nochtans beter zijn hun pijlen net op die 2 mannen te richten.
De vraag is beseffen ze dat en spelen ze het mee mee om hun eigen kansen te verlengen of lopen ze met beide ogen in de "we love you always" val :)
 
Als ze daar meespelen om te winnen zou het nochtans beter zijn hun pijlen net op die 2 mannen te richten.
De vraag is beseffen ze dat en spelen ze het mee mee om hun eigen kansen te verlengen of lopen ze met beide ogen in de "we love you always" val :)
Er moet gewoon nen Hollander buiten :)
 
Ik vraag me serieus af waar en wanneer die gewoonte ontstaan is om stemmetjes en uitspraken van weet ik veel wie, al zingend of niet, na te doen.

Dit wordt dan gevolgd door een stilte die net zoveel wil zeggen als ow my god, iemand die de uitspraak herhaald als een soort van acknowledgement, of iemand die aanvult en in hetzelfde stemmetje verder gaat. Dit is de ultieme erkenning en toont broeder en zusterschap !

Is dat een nieuwe meer geavanceeede manier van communiceren of iets wat terug te zien is bij onze verre voorouders ?

Das denken dat men hierbuiten het allemaal tof vind, en over-acteren om goed over te komen. (zal ook wel bij veel kijkers zo zijn)
Bij mij werkt dat ook averechts :)

Enkel bewoners hadden al eens aangegeven dat het soms een beetje trop is... maar sinds nominaties is men precies weer meer aan het slikken.
Ik zou er gek van worden mocht ik daar binnenzitten, je kan dat eens doen, maar echt alle dagen meerdere malen....

Gevolgd door "Toen ik in Americaaaa was".... :)
Begint ook wat tegen te steken, van dat volk dat denkt heel wat meegemaakt hebben omdat ze in Americaaaaaa gewerkt hebben, en bij ieder verhaal daarover wel iets kwijt willen.
 
Miljaarde ! Ben al gespoiled wat de nominaties betreft.... Iemand heeft z'n bek weer niet kunnen houden op de insta van BB..
 
Chelsea, Danny en Charlotte.
Nice :)

Gaat vonken geven, maar bij deze setup zullen de weke hartjes wellicht het mogelijke koppeltje erin houden vermoed ik... americaaaaaa here we go!

Eigenlijk zijn die spoiler tags toch BS he. Ik ben bijna zeker dat iedereen die hier leest die openklikt :biglaugh:
 
2 bewoners hebben de nominaties net ook op de live stream uitgesproken, en het kwam overeen met wat ik hier net lees.
Ik was net ingelogd dus kweet niet of ze het al weten of gewoon de juiste speculatie deden. :)
 
Is daar nu toch al een derde nieuwe bewoner ook? Of ben ik aan het scheelzien omdat Jolien er anders uitziet vandaag?
Ondertussen is het duidelijk, ja dus. :)

Screenshot-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice :)

Gaat vonken geven, maar bij deze setup zullen de weke hartjes wellicht het mogelijke koppeltje erin houden vermoed ik... americaaaaaa here we go!

Eigenlijk zijn die spoiler tags toch BS he. Ik ben bijna zeker dat iedereen die hier leest die openklikt :biglaugh:

Het is ook gewoon quasi onmogelijk om spoilervrij naar BB te kijken aangezien de gebeurtenissen in het huis (zoals nominaties) vaak pas twee dagen later in de uitzending zitten. Ge moet de livestreams dus al mijden en zorgen dat ge alle BB-gerelateerde content op social media ontwijkt als ge spoilervrij naar de uitzending wilt kijken.
 
Het is ook gewoon quasi onmogelijk om spoilervrij naar BB te kijken aangezien de gebeurtenissen in het huis (zoals nominaties) vaak pas twee dagen later in de uitzending zitten. Ge moet de livestreams dus al mijden en zorgen dat ge alle BB-gerelateerde content op social media ontwijkt als ge spoilervrij naar de uitzending wilt kijken.
jaja ik snap het concept wel van spoilers, maar ik heb daar totaal geen last van.
Zelfs niet bij games, series of films.

Maar ik kan niet geloven dan er hier 1 iemand is die deze thread volgt en daar niet op klikt :)
 
jaja ik snap het concept wel van spoilers, maar ik heb daar totaal geen last van.
Zelfs niet bij games, series of films.

Maar ik kan niet geloven dan er hier 1 iemand is die deze thread volgt en daar niet op klikt :)
Tis nu niet dat ik elke dag in spanning BB zit t kijken, wachtend op wie er al of niet genomineerd wordt. Het is voor mij persoonlijk toch al sowieso hersenloze tv voor tijdens de ritjes op de fiets in de fitnesszaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Spijtig dat Danny er niet uit is gegaan vandaag, want dat was toch echt de rotte appels tussen die 3 genomineerden.
Ik vind die "power of nomination" ook maar niks, ik had gedacht dat er een paar personen iedere week gingen kunnen nomineren toen ik dat in het begin hoorde. Maar alle macht aan 1 persoon geven, dat us gewoon fout.
 
Vindt het net een goede toevoeging en al helemaal hoe de ninja turtle het aanpakte. Zo is er tenminste strijd ipv de eerste weken waarin wordt afgetast wordt en iedereen op een goed blaadje wil staan.

En idd, mooiboy Danny die met zn spiegelbeeld zou trouwen en bij iedereen slijmt.
 
Spijtig dat Danny er niet uit is gegaan vandaag, want dat was toch echt de rotte appels tussen die 3 genomineerden.
Die nieuwste bewoner (Chiara) heeft hem nochtans op de 24h stream LETTERLIJK verteld dat hij niet goed overkwam bij het publiek (nadat Cheslea buiten was), want zij had dat nog allemaal gezien op tv voor ze binnen kwam blijkbaar.

En op dat moment sprak zijn gezicht boekdelen, dus die zal nu wel wat meer opletten denk ik. :)
 
Terug
Bovenaan