Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zag op dag 1 al dat die Milena geen gemakkelijke ging zijn. Dat is zo iemand waarmee je nooit een discussie kan winnen. Zelfs al is ze in fout, dan nog is het de manier waarop je het zegt of dat het allemaal maar een grap was. Ze moet ook altijd het laatste woord hebben. Gewoon negeren zo iemand!
Sharice was in het begin een van mijn favoriete bewoners maar amai, dat is nu wel weg. Ik heb de aflevering van donderdag gezien en ik ergerde mij er steendood aan. Milena is ook enorm gezakt in m'n achting... Ze gaan na hun capriolen van donderdag ZWAAR afgestraft worden door de kijkers want die vonden hun 'grappen' ook totaal niet leuk. Vanaf de eerste kans dat een van beide genomineerd is gaat die er sowieso uit. Feit is ook dat ze een heel slechte invloed op elkaar hebben en het slechtste in elkaar naar boven halen zonder dat dan blijkbaar te beseffen. Wat nog het meest bizarre is is hoe ze beiden precies helemaal niet meer door hadden dat ze overal in dat huis gefilmd worden.
Ik was geen fan van Jane toen ze het huis in kwam (maar tis al beter nu) maar hoe Milena daar tegen bezig was... Hoedanook, beiden kunnen op geen krediet meer rekenen bij de kijkers/fans en hebben donderdag en gisteren hun BB graf volledig gegraven. Alles zou nu wel bijgelegd zijn maar de schade is al lang gedaan, zowel binnen als buiten het huis (want ze gaan er beiden slecht uit komen)
Ik bekijk het programma niet, maar ik bedacht me nu, dat moet tochwel een complete mindfuck zijn om dat huis uit te stappen en te zien wat er allemaal gebeurd is op z'n korte tijd in de wereld
Totaal niet gevolgd en ken de voorgeschiedenis ook niet maar efkes (mee)gekeken en dat blondje met haar Oost-Vlaams accent is precies toch geen mis kind.
Totaal niet gevolgd en ken de voorgeschiedenis ook niet maar efkes (mee)gekeken en dat blondje met haar Oost-Vlaams accent is precies toch geen mis kind.