Play4 Big Brother 2024

knight-rider

Well-known member
Ik heb onlangs ergens gezien dat er toch weer een nieuw seizoen zou komen?

Bekijk bijlage 1705353770689.webp

Plottwist nog voor het spel begint: ‘Big brother’ start niet met acht, maar met dertien kandidaten​

En toen waren ze met dertien. Het nieuwe seizoen van ‘Big brother’ moest nog goed en wel beginnen, of daar vielen al vijf nieuwe bewoners het huis binnen. Drie Belgen, twee Nederlanders.

bron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze waren ook laat deze keer met het aankondigen van de kandidaten, en ik zie dat er maar 3 belgen bijzitten waarvan al eentje zichzelf als een hyena beschrijft qua character.. die heeft al een voetje voor om er als eersten uit te liggen 🤣

Start is maandag.

 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik vind het ook al laat voordat ze er iets over aankondigden.
Ze starten blijkbaar met 8, waarvan slechts 3 Belgen. Ik vraag me echt af waarom ze niet met 4 Belgen en 4 Nederlanders kunnen starten.

En het nieuwe interieur is blijkbaar in jaren 70 stijl heb ik gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Tis op de jaren 70 geinspireerd, maar tis wel een moderne look.
 
Laatst bewerkt:
Die Alice is gf material nonkerjie. Hopelijk ontgoocheld ze me niet en kickt dit niet back in my face.

400859656_18366185296077369_7452682358847187844_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
De site loopt ook wel weer achter, want daar staan alle bewoners nog niet op, alleen de 8 bewoners die eerder al aangekondigd werden staan er op.
 
Lauwe bende zulle tot nu toe, die live stream heeft hier wat opgestaan tijdens mijn werkuren maar pfff.
Je weet ook al wat voor vlees je in de kuip hebt als ze zich al vervelen na een paar uur en dan waar overschakelen op....tadaaaaa:

Weerwolven... :headshake:

En de woonwagen bewoner met zijn smetvrees en hele uitleg over wat je mag doen of niet in de keuken omdat daar gekookt word.
Beetje later is hij wel een verpakking met sate stokken met zijn mond aan het opentrekken, om het daarna weer tussen de rest van het kookmateriaal te zwieren. :biglaugh:

Alez tot zover de eerste 'rants' :)
 
Het is een eerste indruk maar Alice en Karen zijn mijn favorietjes voorlopig, zeker Alice. Wel een bommeke ! En tof dat net die 2 een duo zijn.
 
Ze kunnen hun koffers deze keer wel heel snel terug krijgen, het eerste spel dat ze spelen en het is al direct voor de koffers.

Zitten ze zo fel te doen over dat "geheim huis", maar als ik het mij goed herinner zat er vorig jaar ook een duo in een apart gedeelte van het huis. Zo speciaal is dat dus ook al niet.

Dan die slaapkamers, ik vond de opstelling van de bedden voorgaande jaren wel beter / mooier.
Sommige bedden staan ook zo hoog, als je daar uit valt gaat dat wel serieus pijn doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet totaal niet hoe het komt, maar ik vind Big Brother kijken vergelijkbaar met op een terras naar mensen kijken.
 
Terug
Bovenaan