Play4 Big Brother 2024

Wat zie je precies niet dan? Niet vergeten dat er veel dingen geframed worden in die afleveringen hé. Ze kiezen zelf wat je mag zien en wat niet.
Het kwam vrijdag op televisie, van die 20k

Maar iemand poste dit al op woensdag

Vandaar dat ik mij afvroeg vanwaar deze informatie kwam. Ik zie enkel naar de afleveringen ‘s avonds op televisie. Geen tijd of zin om naar die livestreams te kijken, dan moet je toch al werkloos zijn neen? 😁
 
Tyron is met 15000 euro vertrokken uit het huis. Kijk, dees is een move die ik uiteraard wel kan snappen. Tyron had het ook wel wat gehad in da huis, en hij heeft tenminste nog iets aan zn geld.
 
Tyron is met 15000 euro vertrokken uit het huis. Kijk, dees is een move die ik uiteraard wel kan snappen. Tyron had het ook wel wat gehad in da huis, en hij heeft tenminste nog iets aan zn geld.
Dat komt volgens mij ook door wat Ashley gedaan heeft, anders had die dat waarschijnlijk nooit gedaan.
 
Eindelijk nog eens de moeite om te kijken door al die toestanden :)
Het kwam vrijdag op televisie, van die 20k

Maar iemand poste dit al op woensdag

Vandaar dat ik mij afvroeg vanwaar deze informatie kwam. Ik zie enkel naar de afleveringen ‘s avonds op televisie. Geen tijd of zin om naar die livestreams te kijken, dan moet je toch al werkloos zijn neen? 😁
Of gewoon 4/5 thuiswerk en achtergrond animatie in mijn geval.
En er zit inderdaad 2 dagen tussen wat je daar ziet en op tv komt.

Alleszins ook terug wat gezien van de animatie die er nu gaande was door deze streken :biglaugh:
 
Ashley is er gewoon van overtuigd dat ze kans maakt om te winnen
Het is niet allemaal afhankelijk van de mensen thuis he, tot op het laatste moment.
En zo zit ze toch maar al lekker in de halve finale.
Verliest ze die, dan heeft ze nog altijd evenveel of nu = niets.
Om dan nu al te gaan denken "hoh ik zal toch niet winnen, want een ander is populairder, dus ik zal het hem/haar wel plezieren." Yeah right.

Dat er natuurlijk heel veel mensen gaan over reageren en niet op haar stemmen als het zover komt door haar actie is wel te voorspellen.
Maar het kan evengoed nog heel raar uitdraaien, afhankelijk tegen wie ze uitkomt.

Is niet iemand die ik zelf aangenaam vind, en zeker niet het type character waar ik mee kan omgaan, maar het zal wel zijn dat je dat moet proberen.
 
Ik denk oprecht da ik door de beveikiging eruit werd gehaald omdak ze aant verzuipen was in de hottub..

Da mens denkt echt da de zon opkomt uit haar gat..
 
2de laagste bedrag ooit bij bigbrother gewonnen 56.266 euro. Enkel het 3de originele seizoen in België was het bedrag nog lager met 33.099 euro (volgens wikipedia).
 
Toch leuk onbelast op 3M tijd, gevolgd door maanden betaald worden voor de interviews & optredens. Duurt maar een paar maanden maae blijft lekker betaald. Vandaar dat er altijd mensen meedoen aan dat programma.

Proficiat aan Glenn, die ipv automonteur manager moet worden. Die is daarvoor gemaakt.
 
Terug
Bovenaan