Play4 Big Brother 2023

Die begint in zijn slaap "bang/onrustig" te roepen en te zwaaien met zijn armen, terwijl hij precies angstig in een hoekje kruipt.
En met zijn ogen open... dus beetje zoals slaapwandelen :unsure:

Maar je moet het zien om het te snappen denk ik.
Het is al paar keer gebeurd maar denk als je door de laatste 2 afleveringen op de Goplay website scanned je het wel vind.


Edit: Sfeerbeeldje :biglaugh: (aflevering 14 +- minuut 26)

Screenshot-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft iedereen daar tegen Ilse? :unsure:

Heb je de afleveringen niet gezien ofzo? Ik vind het best wel zielig voor haar, maar ze is toch echt wel een hoop ellende in dat huis. Er zit niets positiefs meer in haar. Het zal best wel een aangename vrouw zijn, maar toen ze zichzelf als 'pittig' voorstelde had iedereen daar toch wel een ander idee bij, denk ik zo...

Ze past met haar karakter gewoon totaal niet bij de meeste andere bewoners. Ik gok dat het publiek haar er ook gewoon uit stemt vanavond...
 
Ik kijk niet alle dagen en heb haar introductie niet gezien nee. Ik heb wel gezien dat ze zegt dat ze hoogsensitief is, dan is het misschien niet zo slim om mee te doen. Maar toch, lijkt mij allemaal zo overdreven van die andere bewoners.

Klopt, het is ook allemaal overdreven. Het blijft natuurlijk wel Big Brother... :crazy:
 
Chiara is dan weer bezig om echt dé meest gehate persoon van BB te worden... Volgens twitter zou ze tegen Jolien gezegd hebben dat Charlotte het overlijden van haar vader gebruikt om medelijden op te wekken bij de kijker... En dat ze gwn fake is... Echt absoluut WALGELIJK... Ik hoop dat Chiara héél veel kan verdragen want eenmaal die uit het huis is en gaat beseffen hoe ontzettend fel de kritiek en reacties ga zijn... Hoho.
 
Deze nacht, na een feestje met wat alcohol, moest er plots genomineerd worden en de uitslag werd zonet bekend gemaakt, en de bewoner in kwestie is nu het huis aan het verlaten.

Jason

Ik vermoed dat er nog wel een plot twist aan vast zal hangen aangezien het thema van deze week "confusion week" is. Zou maar raar zijn als die nu effectief het huis moet verlaten zonder omkadering.
 
Jij moet voor Dag Allemaal gaan werken
Ik heb het gewoon van twitter, vandaar. Van mensen die die livestream constant volgen.

Deze nacht, na een feestje met wat alcohol, moest er plots genomineerd worden en de uitslag werd zonet bekend gemaakt, en de bewoner in kwestie is nu het huis aan het verlaten.

Jason

Ik vermoed dat er nog wel een plot twist aan vast zal hangen aangezien het thema van deze week "confusion week" is. Zou maar raar zijn als die nu effectief het huis moet verlaten zonder omkadering.
Die komt zaterdag (of mss al iets eerder want tis wel nog lang tegen dat het zaterdag is) wel gewoon terug.
 
Deze nacht, na een feestje met wat alcohol, moest er plots genomineerd worden en de uitslag werd zonet bekend gemaakt, en de bewoner in kwestie is nu het huis aan het verlaten.

Jason

Ik vermoed dat er nog wel een plot twist aan vast zal hangen aangezien het thema van deze week "confusion week" is. Zou maar raar zijn als die nu effectief het huis moet verlaten zonder omkadering.
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand zonder enige omkadering het huis moet verlaten.
Maar de kans lijkt me groot dat die inderdaad niet naar huis zal moeten gaan.
 
Gelieve geen denigrerende termen te gebruiken zoals "Alpha lesbian male"
Ik begin me te irriteren aan:
-Ali : wil iets te knulleg en grappig overkomen
-Charlotte : die wil gewoon een carriere
-Chiara : Vals wijf .
- Soms wel is Lindsey , beetje te de Alpha lesbian Male aant uithangen soms
de meest irritante is die nieuwe Knokke boy , die gaat nog met iemand vechten :p

Favo's : Bart, Rob Shay en toch wel wat symphatie voor Danny
 
Laatst bewerkt:
Die charlotte is een helleveeg man... echt waar, meeste gedoe daar komt op de 1 of andere manier voor uit haar praat en zelfbeklag.
"ik heb nooit geluk", "waarom kan er nooit iets positiefs mij overvallen".
Alle dagen wel iets soortgelijks.

Ook constant commentaar op anderen die een jobje proberen doen, precies of het zijn allemaal infantiele medebewoners die al heel hun leven niets zelfstandig kunnen uitvoeren.
Ze vergeet bij momenten dat ze daar niet de "Au pair" is van een verwend amerikaans rijkeluis gezin.

Gisteren was ze dan ineens haar pijlen aan het richten op Ali, die gewoon letterlijk zegt dat hij liever niet praat over nominaties.
En maar druk zetten op die kerel, "ah ja dat snap ik MAAR....." tot hij dan in een knoop slaat en toch begint te praten.

Als ze dan zeggen dat ze de dood van haar pa gebruikt is misschien wel misplaatst, maar ik snap waarom men dat aanhaald in haar geval.
Het gaat hem niet enkel over dat feit, maar bij alles dat ze zegt.

Of er volgt altijd "In america is dat toch... blablabla"....
Ik kan het niet meer horen zonder hier met mijn ogen te beginnen rollen :)
 
Laatst bewerkt:
Die proef met die buizen en het water was niet goed/eerlijk/doordacht in elkaar gestoken van de BB productie imo.
BB liet op een bepaald moment wel zijn stem horen dat de buizen IN elkaar moesten geschoven worden, maar tegen dan zat er bij de 2 winnaars al heel wat meer water in hun bak die er ook ingekomen was doordat het water LANGS/OVER de buizen naar beneden liep.
Je moet maar eens zien op de beelden hoeveel water er dan al in hun bak zat bij sommige.

BB had beter een afknijptap bovenaan gestoken, en gezegd dat ze die mochten openzetten om te testen, maar weer dichtdraaien bij verplaatsingen van dat buizensysteem.

Ben niet zeker of er dan twee winnaars zouden geweest zijn, en ook niet zeker dat zij het zouden geweest zijn.
Want Dany bijvoorbeeld was wel goed bezig ze in elkaar te schuiven en had ook minder verloop in zijn bak onderaan van het water dat erover liep.

Nu ja, met alles dat eruit geknipt word heb ik misschien een verkeerd beeld.
En neen ik gun het miss America niet, dus dat speelt misschien ook mee in mijn mening :biglaugh:
 
Ik weet niet of t is omdat Bart erbij zit dat ze reclame tonen om int leger te gaan maar goed, echt uitnodigend is t niet met die kerel die ze daar op t laatst reanimeren.
 
De sfeer begint echt grimmiger en grimmiger te worden. Dat gaat daar eens ontploffen. Ze hebben eindelijk eens een groep samengesteld die van nature zijn mening zegt en sowieso al snel gepikeerd is door anderen. Vroeger zaten er in BB altijd mensen die alleen maar vrienden hebben, mensen die met iedereen overeenkomen. Dat is dit jaar anders. I love it.

Ze zijn met 14 wat nog een veel te grote groep is, we zijn amper begonnen, en de meeste zitten vol met frustraties.

In de tijd van Betty was het alle dagen dronken & plezier & fun 🥳
 
Terug
Bovenaan