Play4 Big Brother 2023

Het was toch ook niet verstandig geweest van Jason om iedereen een voordeel te geven behalve hijzelf.
Net wel want wie zou hem durven nomineren als hij dat deed. Nu heeft ie geluk gehad of hij lag eruit. Anyway, wellicht dat Jason het zelf niet echt begrepen had.
 
Net wel want wie zou hem durven nomineren als hij dat deed. Nu heeft ie geluk gehad of hij lag eruit. Anyway, wellicht dat Jason het zelf niet echt begrepen had.
Chayron heeft ondanks zijn 10 coins ook gewoon Jason genomineerd hoor. En ik ben ervan overtuigd dat Chayron hetzelfde had gedaan wanneer Jason iedereen had beloond? Welke 3 had hij dan anders genomineerd?
 
Kijk het is wat mij betreft simpel: steek daar van alles in die koffers maar gewoon NIET de nominatie... Jason zijn strategie omdat wel te doen terwijl het niet eens nodig is snap ik helemaal niet... Enfin, gevolg: een van de leukste bewoners ligt er al direct uit. Wellicht zijn veel mensen veel blij want ja: te alternatieve look, te veel tattoos etc.. Mensen kunnen toch soms echt kortzichtig zijn, maar das niks nieuws
 
Wellicht zijn veel mensen veel blij want ja: te alternatieve look, te veel tattoos etc.. Mensen kunnen toch soms echt kortzichtig zijn, maar das niks nieuws
Ja idd als je daar over struikelt anno 2023... en het waren dan nog heel deftige tattoos.
Wedden als diezelfde mensen die er zich aan storen zo een wicht met een hertengewei op haar gat zien, ze het wel ineens 'mooi' vinden :D
 
Die gaat nog ontploffen Ali.
Ali heeft precies altijd een beetje 'delay' voor hij doorheeft of iets gemeend of zever is.
En als hij niet na een paar seconden mee is begint er precies een beetje korstsluiting te onstaan in zijn hersenpan.

Die draagt daardoor ook wel bij aan de hilarische momenten op de dag, mocht ie eruit gaan zullen er wel grote leegtes vallen in het amusement.
Met als gevolg NOG meer camera-obsessieve zangstonden van de pointer sisters in het huis...
(fingers crossed voor de eventuele nieuwe bewoners die toegevoegd worden, er zijn nog altijd lege bedden in het huis) :)

Ik ben zeker mocht hij in de plaats van Judy die nominatie gekregen hebben van Jason dat we meer vuurwerk zouden gezien hebben dan de attitude van Judy. :biglaugh:
Ali zie ik inderdaad wel ontploffen , die hollanders hebben natuurlijk een voordeel omdat ze meer kijkers hebben
Hopelijk 1 van de zangers buiten , alhoewel het nu iets minder is .
 
Ik vind dat Charlotte en Chelsea nog wel een tijdje mogen blijven, ik vind ze beiden wel nog tof. Alleen dat random zingen mag wel wat minder ja.
 
Kijk het is wat mij betreft simpel: steek daar van alles in die koffers maar gewoon NIET de nominatie... Jason zijn strategie omdat wel te doen terwijl het niet eens nodig is snap ik helemaal niet... Enfin, gevolg: een van de leukste bewoners ligt er al direct uit. Wellicht zijn veel mensen veel blij want ja: te alternatieve look, te veel tattoos etc.. Mensen kunnen toch soms echt kortzichtig zijn, maar das niks nieuws
Vond ik ook. Je hebt 0 contact met de groep, gaan liegen, zeker met de nominatie koffer is riskant, met gevolg dat je een aantal mensen tegen je opzet voor je goed en wel hst huis in bent. Tactisch was dat niet de beste zet.

Judy haar reacties waren fel, maar ze zijn ook uitvergroot en herhaald door de regie natuurlijk. Ze kunnen zo wel iemand beter of slechter doen uitschijnen.

2 jaar geleden was dat ook met 1 van die laatste nieuwe bewoners, die jerrel, in de 24/7 zag je dat dat echt geen toffe persoon was, maar in de afleveringen was daar niets van te zien en veel positiever neergezet.
 
En vooral het feit dat die Hollanders met meer kijkers zijn, helpt ook al niet mee...

Ik dacht vorig jaar gelezen te hebben dat men bij de voting de stemmen uit BE iets zwaarder laten doorwegen dan die uit NL, juist om het verschil in kijkers/inwoners te compenseren.
 
Blijkbaar was kort gelekt dat er een nieuwe bewoonster is, tzou gaan om ene Jolien, verder weet ik er ook nie echt iets over. Dus mss komt zij nu al het huis in.
 
Er is gisterenavond inderdaad een nieuwe bewoonster toegekomen. Jolien, 29 jaar, uit Limburg.

Waarom moeten die fitboys weer zonder t-shirt rondlopen

Viel me inderdaad ook op. Vorig jaar kregen ze toen telkens een waarschuwing om een t-shirt aan te trekken, maar ze zullen dit jaar doorhebben dat Danny wel voor een bepaald publiek zorgt :crazy:
 
En Danny heeft ondertussen ook al door dat hij diepe blikken krijgt van Charlotte in zijn getrainde figuurtje ... :biglaugh:
 
Ze hebben daar precies geen last van stookkosten :)

En er is iets aan het gebeuren dat we niet mogen zien op dit moment. (livestream)
Vers kannonnenvoer? :biglaugh:

Streamlocks vallen vaak voor hoor, meestal gewoon omdat ze met een bepaalde opdracht of game bezig zijn en ze die beelden willen bewaren voor in de uitzending en die live ook niet goed in beeld kunnen worden gebracht (veel pauzes en inbreng van regie).

De intrede van nieuwe bewoners was de vorige twee seizoenen meestal gewoon wél op de livestream te zien, uitgezonderd de keren dat dat via een spel gebeurde. Zou ook weinig nut hebben om dat "verborgen" te houden want via de livestream zou ge sowieso wel te zien krijgen dat er nieuwe bewoners zijn he ;)
 
Streamlocks vallen vaak voor hoor, meestal gewoon omdat ze met een bepaalde opdracht of game bezig zijn en ze die beelden willen bewaren voor in de uitzending en die live ook niet goed in beeld kunnen worden gebracht (veel pauzes en inbreng van regie).

De intrede van nieuwe bewoners was de vorige twee seizoenen meestal gewoon wél op de livestream te zien, uitgezonderd de keren dat dat via een spel gebeurde. Zou ook weinig nut hebben om dat "verborgen" te houden want via de livestream zou ge sowieso wel te zien krijgen dat er nieuwe bewoners zijn he ;)
Heb deze reply aangepast , had het niet goed gelezen.
Ik dacht dat men de nieuwe bewoners net als de opdrachten ook niet uitzond op de 24h stream ,was me nog niet opgevallen dat dat wel zo is/was.
 
Terug
Bovenaan