Play4 Big Brother 2023

RiCOManiaC

Well-known member

De bewoners zijn bekend. En tis weer politiek correct uitgekozen ook precies.
 

De bewoners zijn bekend. En tis weer politiek correct uitgekozen ook precies.
Ik ga kijken voor Jason en Danny
 
Bon geen enkele aantrekkingskracht tot een van de kandidaten, dus dit jaar laat ik mij niet vangen en kijk ik er geen minuut naar
 

De bewoners zijn bekend. En tis weer politiek correct uitgekozen ook precies.
Meer Nederlanders dan Belgen en meer mannen dan vrouwen.
Die verdeling us toch niet echt eerlijk. Maar er zullen wel weer mensen extra bij komen in het huis zeker?
 
Klopt het dat je rijkelui zoon moet zijn om de overstap te maken van f3 -> f2 -> f1 ?

Die ene zei dat in BB. Serieuze vraag trouwens.
 
Klopt het dat je rijkelui zoon moet zijn om de overstap te maken van f3 -> f2 -> f1 ?

Die ene zei dat in BB. Serieuze vraag trouwens.
Het hoeft niet, maar de autosport draait om geld. Als je zelf geen geld hebt, ( dan spreken we niet over 1.000 eur hè ) dan moet je héél veel geluk hebben om hogerop te geraken.

Meestal zijn dat dus inderdaad personen met connecties (rijkeluiskinderen, zonen van oud-coureurs, mensen met connecties naar grotere sponsors etc). Als je 10 nieuwe coureurs in de F2 en zeker F1 hebt, zijn er misschien 1 of 2 echt talenten zonder connecties ofzo.
 
Maar je moet toch talent hebben? Als je nu echt sneller bent maar geen miljoen op tafel kan leggen (waarom zou dat moeten trouwens?) dan krijg je toch sponsors en dergelijke? Want ‘de ploeg’ kan en zal veel geld verdienen op jouw rug

Ik snap dat je veel geld moet hebben om in de F3 te geraken, maar eens je daar bent, hangt alles toch af van de prestaties neen?!
 
Maar je moet toch talent hebben? Als je nu echt sneller bent maar geen miljoen op tafel kan leggen (waarom zou dat moeten trouwens?) dan krijg je toch sponsors en dergelijke? Want ‘de ploeg’ kan en zal veel geld verdienen op jouw rug

Ik snap dat je veel geld moet hebben om in de F3 te geraken, maar eens je daar bent, hangt alles toch af van de prestaties neen?!
Helaas, de plaatsen in F1 en F2 zijn beperkt, en al zeker bij de Top Teams. Het kost enorm veel (140 miljoen is de budget cap in de F1 denk ik) om een team draaiende te houden. Als je 3 kandidaten hebt, waarvan 1 beter dan de andere 2, (die andere 2 kunnen ook wel rijden maar niet zo geweldig als de eerste) maar die 2 nemen wel elk X miljoen / sponsor X mee, en de andere heeft eigenlijk bijna geen eigen inbreng / grote sponsor, gaan de meeste 7 kansen van de 10 1 van de andere 2 nemen ipv het top talent.

Veel van de teams hebben ook "Academy" / "junior" programs. Bijvoorbeeld Red bull kan je opnemen in hun programma als je talent hebt. maar daar zitten meerdere mensen in zo een talenten programma en er is maar 1 plek. Dan heb je nog steeds pech als je net niet wordt uitgekozen.
En daarbij verwachten de teams ook dat je kan presteren. Hoeveel van die namen van het Red Bull Junior team zijn al in de F1 verschenen en na een jaar (of zelfs niet) terug weggeworpen omdat ze niet het constante hoge niveau brachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Het kost bv al 1.5M om 1 jaar F2 te rijden heb ik eens gehoord. Het is hoe dan ook heel duur. Talent is een ding en daar kan je ver mee komen maar ook met je backers en dus met véél geld. Ik volg de F3 en F2 al jaren en als je ziet hoe lang een Roy Nissany al F2 rijdt.... Slechte rijder die al zeker 5 seizoenen F2 aant rijden is zonder echt degelijk te presteren... Of een Alessio Deledda, zowaar nog een pak slechter...

Anyway, ik vind BB wel tof nu toe (tis ook maar begonnen, maar toch). Chelsea vind ik wel cute, Charlotte vind ik ook wel tof (doet mij echt denken aan Lieze maar dan de West-Vlaamse versie), Judy vind ik ook wel wat hebben. De rest is op zich ook wel nog cv, zeker Bart de militair. Met Lindsey en Rob heb ik momenteel het minst.
 
Leuk dat we overeenkomen over de F1 maar in BB niet :D

Chelsea: klein Marina'ke die zonder make-up veel minder is
Charlotte of Judy: die van in Amerika lijkt me veel streken te hebben
Bart de militair: volgens mij is dat een eikel van een vent :D

Michelangelo nu al favoriet als je het mij vraagt
 
Ik heb dat ook bijgeleerd door naar die F1 reeks te kijken op netflix, maar inderdaad.
Ik vind die kerel wel een goeie kerel btw.

Ik heb redelijk wat gezien overdag, aangezien ik thuiswerk en dat dan opzet op de achtergrond, en ik heb dit jaar nog geen mensen waarvan ik vind "jesus dat die maar snel buitenliggen" :)

Ik heb het iets minder voor de gebakken lucht van die ex militair, die begint altijd in te pikken op verhalen van anderen maar dan met een uitleg die totaal niet klopt. Zoals een gesprek over sushi, Ali weet niet wat Sushi is of hoe dat smaakt :unsure:
Ze beginnen uit te leggen hoe dat gemaakt word en de militair neemt over met "ze rollen dat tussen bladerdeeg".
Maar dan echt op een toon die lijkt alsof hij het met zekerheid weet :)

En dat ene jonge nederlandse meisje dat een beetje teveel energie heeft, dat kind kan geen 1 minuut stilstaan. :)
 
Inderdaad, dat zal de betweter zijn van dit seizoen.
Da jong adhd meisje? Ik denk het niet.. die weet bitter weinig over het leven heb ik zo de indruk.
Ze hebben haar net moeten uitleggen waarom zwartverbrande toast niet gezond is.
"Dat heb ik nog nooit gehoord".

Ali ook tegen haar: "Mag ik eens een serieuze vraag stellen?" "Waarom moet je altijd zo lang shminken?" :biglaugh:
Zijn gezicht daarbij was niet te doen.

Den betweter nr 1 op dit moment voor mij is den ex-militair, gevolgd door die oudere nederlandse kerel (Rob?)
 
Ja, da was nie zo goe :') Denk dat Judy wel echt gekloot gaat zijn, wel jammer want ik vind ze wel nog nice. Ook haar stijl. Alleen ja, de reactie naar Jason toe toen de andere nominaties bekend werden, dat gaat helaas backfiren. Ik moet wel zeggen: ik vind het persoonlijk wél een menselijke reactie. Ze is al vanaf het eerste spel eigenlijk ferm gekloot... had Jason nu gewoon die nominatie daar niet bij gestoken, was t allemaal geen probleem. Maar Judy voelt zich natuurlijk zwaar in de zak gezet, wat absoluut logisch is. En de frustratie werd alleen maar groter toen ze dat spel met het doolhof en dat woord ook niet haalde.
 
Da jong adhd meisje? Ik denk het niet.. die weet bitter weinig over het leven heb ik zo de indruk.
Ze hebben haar net moeten uitleggen waarom zwartverbrande toast niet gezond is.
"Dat heb ik nog nooit gehoord".

Ali ook tegen haar: "Mag ik eens een serieuze vraag stellen?" "Waarom moet je altijd zo lang shminken?" :biglaugh:
Zijn gezicht daarbij was niet te doen.

Den betweter nr 1 op dit moment voor mij is den ex-militair, gevolgd door die oudere nederlandse kerel (Rob?)
Ik Heb met Bart in de klas gezetten , is helemaal geen betweter :)
Neemt gewoon zen paraskills mee in het huis , gaat volgens mij ook ni echt direkt genomineerd worden , anders waren ze nog tanden aant poetsen met hun vingers , ect .
Meest irritante : de 2 meisjes die denken dat ze om de 10 sec moeten zingen ......
 
Terug
Bovenaan