Play4 Big Brother 2023

Verwonderd mij niet, dienen nieuwsten is toch ook een serieus frank kerelke zulle... ja man.

Zo uitdagen als hij ziet dat iemand het lastig heeft, ik dacht echt dat Ali hem gisteren op een bepaald moment een kopstoot ging geven.
"ja maar Ali weet dat ik dat doe om te lachen"... zegt hij tegen een andere bewoner.

Ik als kijker heb nog geen seconde gedacht dat er iets uit zijn mond komt "om te lachen"... heb hem nog niets eens zelf zien lachen :wtf:

Tis zijne verjaardag vandaag en hij loopt daar met een krans rond zijn nek, en heb hem al 2x horen zeggen tegen iemand "gelukkige verjaardag". Dus doelend op het feit dat iemand anders dat niet zelf zegt tegen hem.

Ik vraag me af waarom toch :biglaugh:
En ik zou daarop antwoorden mocht ik daar zitten "tis maar voor te lachen he"...
 
Rob zijn emmertje is over gelopen en hij is beginnen flippen op Ali waarbij hij hem achterlijke heeft genoemd. Ali wou verduidelijking vragen en Rob is face to face gaan staan en t scheelde niet veel of die hingen in elkaar.
 
Verwonderd mij niet, dienen nieuwsten is toch ook een serieus frank kerelke zulle... ja man.

Zo uitdagen als hij ziet dat iemand het lastig heeft, ik dacht echt dat Ali hem gisteren op een bepaald moment een kopstoot ging geven.
"ja maar Ali weet dat ik dat doe om te lachen"... zegt hij tegen een andere bewoner.

Ik als kijker heb nog geen seconde gedacht dat er iets uit zijn mond komt "om te lachen"... heb hem nog niets eens zelf zien lachen :wtf:

Tis zijne verjaardag vandaag en hij loopt daar met een krans rond zijn nek, en heb hem al 2x horen zeggen tegen iemand "gelukkige verjaardag". Dus doelend op het feit dat iemand anders dat niet zelf zegt tegen hem.

Ik vraag me af waarom toch :biglaugh:
En ik zou daarop antwoorden mocht ik daar zitten "tis maar voor te lachen he"...
Typical "Brasschaatse int weekend zit ik in Knokke en soms gaan ik naar The Villa om uittepakken " ventje he :)
Daxke op zen 16 , nen dikke bak op zen 18
Achja
 
Rob zijn emmertje is over gelopen en hij is beginnen flippen op Ali waarbij hij hem achterlijke heeft genoemd. Ali wou verduidelijking vragen en Rob is face to face gaan staan en t scheelde niet veel of die hingen in elkaar.
Rob zen emmer was al langer vol door Ali , ik vind Ali ook soms irritant en te aanwezig :)
Het leuke aan dit seizoen is dat ik constant verander van bewoner die ik graag of minder graag heb :p
Bv : Chiara , in het begin dacht ik, schoon ogen , leuke meid , nu denk ik wat een feeks lol
Jason vind ik nu absolute top , weet nu heel veel
 
Typical "Brasschaatse int weekend zit ik in Knokke en soms gaan ik naar The Villa om uittepakken " ventje he :)
Daxke op zen 16 , nen dikke bak op zen 18
Achja

Ah is dat zo? Ik zag hem eerder als zo een ket met een geruit petje en een sjakoche rond zijn nek, die iedereen te pas en onpas "broer" noemt.
Nu ja, in beide gevallen MARGINAAL! :biglaugh:
 
Dieje ias of hoe M ook noemt, wat is da zelfs voor ne naam had ik denkek al onder de keukentafel geveegd..

Rob is echt nen oude zagevent Zenne en Ali, ja die gast is lachen, maar basicly hemmek die nog geen hol zien uitvoeren in de kot, ni afwassen, ni koken,...
 
Dieje ias of hoe M ook noemt, wat is da zelfs voor ne naam had ik denkek al onder de keukentafel geveegd..

Rob is echt nen oude zagevent Zenne en Ali, ja die gast is lachen, maar basicly hemmek die nog geen hol zien uitvoeren in de kot, ni afwassen, ni koken,...
Hij is herboren na de heisa van deze nacht, zie hier EN helemaal alleen! :biglaugh:

Screenshot-2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Rob heeft al mijn respect verloren... Zijn masker is al een tijdje af gevallen en nu is het zoals ik vermoedde, een echte zagevent tot en met.... En Chiara, tjah... daar zijn eigenlijk geen woorden meer voor. Heerlijk wel wat Jason tegen haar zei in de slaapkamer waarbij ze bijna direct al aant breken was hahaha. Om dan blijkbaar in de zetel bij Michelangelo nog meer te liggen bleiten. Echt ne janksmoel tot en met, da wijf. Die kan nie genoeg in zak en as zitten na al haar smerige, degoutante reacties en geroddel... Moest dat mijn dochter zijn, ik schaam mij dood en ik laat die onterven..
 
Dien Ias man die heeft toch ook ergens een schroef los. psychopatische en narcistische trekken dien kerel.
 
Ja ik had dat met Rob al van in het begin, maar die was precies wat bijgedraaid.
Maar ik denk dat de fysieke last (zijn knie) invloed begint te hebben op zijn mentale toestand, waardoor we nu sneller het echte karakter te zien krijgen.

Ik snap ook wel dat sommige mensen last hebben van anderen hun eetgewoontes, maar die kerel is geobsedeerd door Jason zijn eetgewoontes en imo flink overdreven.

Maar hij heeft ook geluk dat er anderen zijn die zowel de bewoners als de kijkers er sneller uit willen, is gewoon uitstel van executie.
Je kan dit programma niet winnen met enkel de opa van de bende uit te hangen, en versleten de hele dag in je hoekje van de zetel te hangen.
Op een bepaald moment valt die sympathie volledig weg.

Maar voor de mogelijke winnaar van het spel is het natuurlijk nuttig een tegenstander te hebben die in veel games machteloos staat doordat de fysiek totaal niet meer mee wil. :biglaugh:
En het is nu ook niet de snelsten met puzzel games, dus ook daar niet veel te vrezen (tot nu toe).

Ook wel grappig hoe Content Ali was met zijn secret room puzzel overwinning....
Die hij bijna volledig kon nabouwen door LANG naar de HINT te kijken.
"Plotseling zag ik het" 😂
 
Laatst bewerkt:
Fans van Jason hebben de afgelopen periode geld ingezameld (1000 euro...) om een vliegtuigje met een banner over het huis te laten vliegen vanochtend. Met dank aan Big Brother zelf die alle bewoners naar de tuin riep, zodat ze het niet zouden missen.

Prima kerel denk ik, maar zo'n acties gaan er toch altijd los over :shutup:
Met die 1000 euro hadden 10 gezinnen mooie weekinkopen kunnen doen in de supermarkt. Maar altijd fijn om te zien dat mensen hun prioriteiten kennen...
 
Voor mij mogen Danny en Mich blijven , dan een spel winnen en die 3 heksen op de bank ( Charlotte, Chiara en Jolien )
 
Fans van Jason hebben de afgelopen periode geld ingezameld (1000 euro...) om een vliegtuigje met een banner over het huis te laten vliegen vanochtend. Met dank aan Big Brother zelf die alle bewoners naar de tuin riep, zodat ze het niet zouden missen.

Prima kerel denk ik, maar zo'n acties gaan er toch altijd los over :shutup:
Met die 1000 euro hadden 10 gezinnen mooie weekinkopen kunnen doen in de supermarkt. Maar altijd fijn om te zien dat mensen hun prioriteiten kennen...
Vorige week is mijn vriendin gaan eten, ze waren met 4 in totaal en de rekening was +€2000

Moraal van het verhaal? Mensen geven hun geld aan wat ze willen. Zelfs al zijn er miljoenen arme mensen.

Musk wou 6 miljard euro geven aan Afrika, maar zei dat het de armoede totaal niet ging oplossen. Dus hij heeft zijn 6 miljard euro gehouden.
 
Terug
Bovenaan