Big Brother 2023

Op Twitter veel haat tegenover Rob , Jacqueline, Chiara , Jolien .
Imo, allemaal terecht. De haat naar Chiara en Rob al helemaal. Chiara vanwege haar soms heel degoutante opmerkingen en roddels, Rob vanwege het eindeloze negatieve gedoe en hoog niveau aan zeurpiet. Rob hopelijk er morgen uit want zijn negativiteit MOET afgestraft worden en dat huis uit.
 
Imo, allemaal terecht. De haat naar Chiara en Rob al helemaal. Chiara vanwege haar soms heel degoutante opmerkingen en roddels, Rob vanwege het eindeloze negatieve gedoe en hoog niveau aan zeurpiet. Rob hopelijk er morgen uit want zijn negativiteit MOET afgestraft worden en dat huis uit.
Volledig akkoord over Chiara , Rob zie ik nog wat door de vingers , die mens is constant ziek dus dan zijn we allemaal niet even vrolijk .
 
Dat ie zich soms wat kut voelt omdat ie zich fysiek en zo niet ok voelt, ja snap ik. Maar hoe ie bv tekeer ging tegen Ali was ronduit debiel en vreselijk. Tis gwn echt een dikke brompot geworden...
 
Rob heeft zijn kruid wat verschoten de eerste dagen/weken.
Hij wou meesporten met de rest, en al was dat maar fix wandelen voor hem,
denk dat het al to much was in vergelijking met wat hij doet buiten het BB huis :)

En die proef waar ze om hun knieen moesten kruipen was de doodsteek voor zijn lijf.
Nu ja als we zagen hoe iedereen zijn knieeen eruit zagen na die proef :shutup:

Maar ik heb de indruk dat iedereen daar binnen denkt dat Rob buiten zo sterk staat, maar ik heb totaal die indruk niet.
Maar Rob en Jacqeuline tegen elkaar zal misschien nog een nipte sprint worden bij de kijker keuze?
 
Nominaties

Bart heeft Chayron, Lindsey en Ali genomineerd :clap:
Omdat het all or nothing week is, zou dit blijkbaar wel nog kunnen wijzigen. Het mag van mij in ieder geval zo blijven, hoog tijd dat er eentje van hun vertrekt.
 
Hoezo zit die Rob er nog steeds in... Wtf man das zoals n grote kasplant, die doet letterlijk niks buiten zuurstof verbruiken..
Echt verschrikkelijk, iedere keer hij in beeld komt zit die in de hoek van die zetel. (ook al doen ze dat misschien bewust, enkel die beelden tonen)
 
Echt verschrikkelijk, iedere keer hij in beeld komt zit die in de hoek van die zetel. (ook al doen ze dat misschien bewust, enkel die beelden tonen)
Nee neen, is effectief zo :biglaugh:
Ook op de livestreams zit hij mooi als een huisdiertje te wachten tot ze hem eten en drinken voorschotelen.

Maar hij doet nu effectief aan bijna niets meer mee, games of huishouden.
En aangezien dat zo lang aansleept vind ik dat BB eigenlijk de knoop zou moeten doorhakken dat dit niet verder kan.

Het is nu wel duidelijk dat hij daar niet snel meer zal rondspringen, en een mogelijkheid tot winnen van dit spel is toch wel absurd op die manier.
En nu heeft men nog ietwat medelijden daar in het huis, maar wees maar zeker dat daar nog spanningen gaan over komen.

Zelfs als BB zegt gisteren bij dat spel "je mag ook in de ruimte komen Rob" wijst hij het af met "niet voor mij" ik ga douchen.
Sorry maar heb dan toch minstens het respect om daar bij te zijn, BB bedoelde NIET dat je moest meespelen.
Frappant ook dat BB zegt "Ok Rob ga jij maar lekker douchen"... beetje teveel sympathie denk ik dan.
 
Nee neen, is effectief zo :biglaugh:
Ook op de livestreams zit hij mooi als een huisdiertje te wachten tot ze hem eten en drinken voorschotelen.

Maar hij doet nu effectief aan bijna niets meer mee, games of huishouden.
En aangezien dat zo lang aansleept vind ik dat BB eigenlijk de knoop zou moeten doorhakken dat dit niet verder kan.

Het is nu wel duidelijk dat hij daar niet snel meer zal rondspringen, en een mogelijkheid tot winnen van dit spel is toch wel absurd op die manier.
En nu heeft men nog ietwat medelijden daar in het huis, maar wees maar zeker dat daar nog spanningen gaan over komen.

Zelfs als BB zegt gisteren bij dat spel "je mag ook in de ruimte komen Rob" wijst hij het af met "niet voor mij" ik ga douchen.
Sorry maar heb dan toch minstens het respect om daar bij te zijn, BB bedoelde NIET dat je moest meespelen.
Frappant ook dat BB zegt "Ok Rob ga jij maar lekker douchen"... beetje teveel sympathie denk ik dan.
Dat iedereen het ook pikt dat iemand fit zich dan maar moet opofferen om die ballen omhoog te gaan houden. Ik zou zeggen kom Rob, voor die ene keer ga jij daar meer effe staan.
 
Ali is nu niet de snuggerste van de hoop imo... en al dat agressief gedrag bij momenten komt daar uit voort.
Met iedereen vriendjes willen zijn, omhelzingen en "ik heb u graag" links en rechts, tot er eens iemand op hem stemt of iets zegt over hem.
Dan slaat het ineens om in agressief intimiderend gedrag.

Toen hij vorige week woorden had met Chiara, dat sprak boekdelen qua character en de intonatie en manier van aanspreken.
"Jij gaat nu luisteren naar mij..." Jawadde en dat van een kerel die je nog maar een paar weken geleden ontmoet hebt.

Iedereen is daar ook precies een beetje "bang" van zijn gedrag, nochtans denken ze er allemaal hetzelfde over.
Ipv van eens met heel de bende hun stem te verheffen in groep als hij zich agressief opstelt, dan pas zal hij het snappen.
 
De reactie van de genomineerden was echt wel degoutant deze week. Zo slecht tegen hun verlies kunnen, jeetje. Ze vinden zichzelf echt heel wat.

Hopelijk is het deze week toevallig een dubbele exit ofzo. All or nothing, dus gewoon alle 3 weg? :biglaugh:
 
Het is dit jaar 1 psychologisch spel. Iedere dag zegt BB ‘speel voor jezelf, speel individueel ‘

Uiteraard valt die groep uit elkaar en ontstaan er dagelijks spanningen. Beetje sadistisch van BB. Ook de opdrachten zijn bedoeld om te stoken en om ruzie te veroorzaken. (win 10k, krijg een video voor 5K, …)

Het is alleszins de lastigste editie. Probeer het maar eens uit te houden in die omstandigheden. Ik was daar al lang weg 😂
 
Het is dit jaar 1 psychologisch spel. Iedere dag zegt BB ‘speel voor jezelf, speel individueel ‘

Uiteraard valt die groep uit elkaar en ontstaan er dagelijks spanningen. Beetje sadistisch van BB. Ook de opdrachten zijn bedoeld om te stoken en om ruzie te veroorzaken. (win 10k, krijg een video voor 5K, …)

Het is alleszins de lastigste editie. Probeer het maar eens uit te houden in die omstandigheden. Ik was daar al lang weg 😂
Liever dit dan het ponykamp van de vorige edities… mijn vriendin en ik zjjn afgehaakt omdat het te veel kampgevoel was, is het nu wat moeilijker voor de deelnemers?
 
De "lastigste" editie vind ik dit toch niet hoor.
Ik blijf refereren naar de editie met spillie en co, dat was pas een (mentaal) lastige.
Toen was het nog bewoners vs BB, ipv bewoners vs bewoners :)

Den spillie die daar op het dak was gekropen na protest met BB.
Heel kijkend belgie in rep en roer, kijkers die vannalles katapulteerden over de omheining en bijna in opstand kwamen.

Dat was pas "reality" tv :biglaugh:

BB zelf is ook een watje geworden zonder humor, ik wil deze BB terug!

 
Qua sensatie kan het nu wel tellen gekeken vanaf de laatste 3 jaar. Ik vind het wel geslaagd sinds de fusie met NL.



Ik heb me vorige jaargang ingeschreven, nu wel niet maar ik hoop volgend jaar eens wat Googke te laten zien aan de Lage Landen.
 
Het is altijd jammer om te zien hoeveel vocaler en assertiever Nederlanders zijn. Niet altijd even prettig om naast te zitten op café, maar in een spel als deze wel nuttig.
 
Nuttig of net een enorm negatief punt :)

Uiteindelijk zal diegene met de meeste "fans" eruit komen als winnaar, tenzij ze zonder toedoen van die fans eruit gewipt worden.
En of dat dan een mondig iemand is of niet zal er niet veel aan doen denk ik.

En jason neemt daar natuurlijk wel het voortouw met alle jongere fans die hem al jaren volgden met zijn Pro fifa verleden.
Hij kwam dan ook nog eens opdraven in allerlei video vlogs van "bekende" snederlandse streamers etc.
We weten allemaal tot wat die game communities in staat zijn, dus das al een enorme boost bovenop de andere doelgroepen aan stemmers imo.
 
Terug
Bovenaan