Play4 Big Brother 2023

Michealangelo moet nomineren , Charlotte begint te flippen lol
Rob vroeg dat hij genomineerd mag worden , wil naar huis
Guess what : Denk dat Mich juist hem in het huis laat
Denkelijk nominatie volgens mij
Charlotte
Jolien
Ali/Jason
 
Ik pik hier en daar wel wat mee van de livestream en/of filmpjes op FB, maar die Rob is toch echt wel een triest figuur.
 
Michealangelo moet nomineren , Charlotte begint te flippen lol
Rob vroeg dat hij genomineerd mag worden , wil naar huis
Guess what : Denk dat Mich juist hem in het huis laat
Denkelijk nominatie volgens mij
Charlotte
Jolien
Ali/Jason
Ja charlotte was weer de EERSTE om op de feedback te reageren dat men wat info kon krijgen van Mich over de negatieve tweets.
"Wil iemand dat wel? ... "

De 'Snake' voelde de bui al hangen.... en die andere snake Jolien had de mening nodig van haar medebewoners om haar uit haar charlotte tirade te redden die NOOIT gebeurd is maar wel MOOI gefilmd is. :shutup:

"Ik zou dat nooit zeggen want je bent mijn vriendin" ... jaja.

Altijd intrigerend om te zien, die characters die in paniek zichzelf laten kennen :biglaugh:

Mocht BB nu eens wat extra vuur willen, dan zou hij kleine fragmentjes moeten laten horen door de speakers van zulke momenten ipv al dat melig familie gedoe.

BB equippe op de achtergrond: "Ohhh heb je die reacties gezien bij de hond van Jolien? Wow volgende week steken we daar de bomma binnen..."

Benieuwdddddddddddd naar de variatie van volgende week... pffff.
 
Laatst bewerkt:
Ik pik hier en daar wel wat mee van de livestream en/of filmpjes op FB, maar die Rob is toch echt wel een triest figuur.
Tis niet te doen, zijn lichaam doet nu blijkbaar ook al zoveel zeer dat hij zelfs zijn hersenen niet meer WIL gebruiken.
En maar zagen dat dat veel te moeillijk was, moet toch piekken om dan een jong gastje dat te zien solven op een paar minuten :)

Als de mogelijke winnaar wil winnen is het verstandig Rob NIET naar huis te sturen, want easy target in de meeste proeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Diëe bart woont hier amper 1 straat verder. Hij zit inderdaad in het leger.
Dat is ne vriend van een kennis van mijn moeder. Zelf ken ik hem niet echt, al heb ik hem hier dus al wel zien rondlopen in het verleden.

Mijn moeder kijkt dus dit seizoen voor het eerst naar Big Brother. :biglaugh:
 
Hoe belachelijk eigenlijk dat er zo veel contact met de buitenwereld is dit seizoen. Die brieven enzo kan ik nog begrijpen, maar dat ze echt fysiek contact mogen hebben met iemand is toch volledig tegen het hele idee van Big Brother? :shutup:
 
Hoe belachelijk eigenlijk dat er zo veel contact met de buitenwereld is dit seizoen. Die brieven enzo kan ik nog begrijpen, maar dat ze echt fysiek contact mogen hebben met iemand is toch volledig tegen het hele idee van Big Brother? :shutup:
Bij de originele seizoenen zijn er ook edities geweest waar er redelijk contact was met de buitenwereld, dus ik zie niet in waarom dat nu dan niet zou mogen.

(Maar ik volg het eerlijk gezegd dit seizoen niet meer volledig, af en toe kijk ik eens naar de live beelden en soms een aflevering op tv)
 
EINDELIJK ! Het werd verdorie tijd dat Rob weg is... Zat er zeker 2 weken te lang in. Ik snap dat die ongemakken vervelend zijn en gaan spelen op je gemoed maar hij zat letterlijk op alles te mekkeren en te doen. De sfeer zal er nu toch wel een stuk op vooruit gaan (mag ik hopen).
 
De familie van rob was toch ook maar een rare situatie.. zijn dochter stond daar bijna te breken en zijn vrouw/vriendin stond daar precies als een vreemde kennis die tegen haar zin ook eens moest knuffelen 😁
 
Laatst bewerkt:
Allez. Het eerste gemanipuleer van Big Brother is ook weer een feit. Dit is toch totaal niet eerlijk naar Michelangelo toe. Zijn "Power of Nomination" was dus een maat voor niks.

En tis nu niet dat ik Charlotte er uit wou, want die had er van mij nog zeker mogen inblijven.
 
En in de voorstukjes tonen ze alweer "Freeze" beelden met nu Cringie snake in tranen, dus we zijn al in "blijde" verwachting wat ze daar nu gaan binnen smijten na de Hond & De Bomma :oi22:
 
Chiara heeft vanmiddag omwille van privé-omstandigheden het huis moeten verlaten, werd intussen ook officieel reeds zo meegedeeld door Play4.
Ik las intussen elders dat het op vraag van de familie zou zijn, omdat de familie te maken kreeg met veel haatberichten en zelfs bedreigingen. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Chiara heeft vanmiddag omwille van privé-omstandigheden het huis moeten verlaten, werd intussen ook officieel reeds zo meegedeeld door Play4.
Ik las intussen elders dat het op vraag van de familie zou zijn, omdat de familie te maken kreeg met veel haatberichten en zelfs bedreigingen. :unsure:
Ik zet de livestream aan nadat ik dit lees, en eerste dat in beeld komt is Charlotte die zich WEER aan het verdedigen is rond het snake verhaal.... :)
Welkom in aflevering 40 van "De wereld van Charlotte".
 
De regie toch wat aan het sturen heb ik de indruk, Charlotte en Lindsey zijn vrijgesteld omdat ze 'gewonnen' hebben met die debiele optredens.
 
De regie toch wat aan het sturen heb ik de indruk, Charlotte en Lindsey zijn vrijgesteld omdat ze 'gewonnen' hebben met die debiele optredens.
Vrijgesteld van wat? Van nominaties? Want charlotte was al automatisch genomineerd voor deze week.
 
Terug
Bovenaan