Play4 Big Brother 2023

Tsja dikke bullshit imo.

Iemand die terug in de huis kan komen en dan meteen de 3 populairste bewoners kan nomineren omdat hij al die info kon vergaren, niet bepaald eerlijk naar mijn mening maar bon.
 
Tsja dikke bullshit imo.

Iemand die terug in de huis kan komen en dan meteen de 3 populairste bewoners kan nomineren omdat hij al die info kon vergaren, niet bepaald eerlijk naar mijn mening maar bon.
Ga ik ook wel mee akkoord. Die twist is het domste wat ze konden doen. Anderszijds is Danny er weer in gestemd door de kijkers. Maar ja, ben er ook niet echt blij mee.
 
Ga ik ook wel mee akkoord. Die twist is het domste wat ze konden doen. Anderszijds is Danny er weer in gestemd door de kijkers. Maar ja, ben er ook niet echt blij mee.
Het eerlijkst was dat ze ALLE ex bewoners lieten meedoen om terug te komen . Nee 3 hollanders . Hopelijk Jason of Bart PoN en Lindsey /charlotte Danny op de bank
 
Hopelijk wordt Ali nooit een leerkracht van mijn kinderen…amai zo’n kalf 😂
onmiddellijk in het Engels is IMMEDIETELY

Hopelijk moet hij ze water zuigen van de ene bak naar de andere bak niet leren .
Communicerende vaten, dat leer je toch op je 15e neen?

Echt, fuck u denny of hoe ge t ook schrijft, de leukste mensen ff gaan nomineren, zeikzak
die wil gewoon eindigen met Charlotte, Lindsey, Ali en Jolien zodat hij meer kans heeft op winnen

zijn verhaal over 'de meeste klik' is uiteraard dikke zever ;)
laat ons eerlijk wezen: Jason, Mich en Danny willen gewoon dat geld winnen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
onmiddellijk in het Engels is IMMEDIETELY


Communicerende vaten, dat leer je toch op je 15e neen?


die wil gewoon eindigen met Charlotte, Lindsey, Ali en Jolien zodat hij meer kans heeft op winnen

zijn verhaal over 'de meeste klik' is uiteraard dikke zever ;)
laat ons eerlijk wezen: Jason, Mich en Danny willen gewoon dat geld winnen
Jason is nog de volwassenste van allemaal
 
Charlotte vond de klachtenlijn blijkbaar niet rakend. Toch was haar attitude wat anders na het horen dat mensen zich enorm storen aan dat Engels 😅

Dat gezang en altijd dat papa gedoe (met alle respect) is voor mij 10x meer irritant. Ik bekijk de livestream amper omdat het toch altijd het zoveelste liedje is dat word gezongen 😮‍💨
 
Ik kan dat gezang ook niet verdragen, maar tis wel een beetje de schuld van BB redactie ook, die laat hun zichzelf strontvervelen.
Ipv van die veeeel meer opdrachten te geven, zaken te laten maken, dingen organiseren etc etc

Nee.. als het meezit 1-2 opdrachtjes op een week, meestal uitgevoerd op een tijdspanne van 5 min tot een paar uurtjes.
En voor de rest daar hangen en niet meer weten over wat te praten.. uit pure verveling.

De vorige edities kregen die ook nog een paar gezelschapspelen, zelfs dat heb ik precies nog niet gezien deze editie.
Gelukkig hebben ze nog tafel-sletsen-pingpong om een beetje tijd te verdrijven.

En als dat hoort bij "back to basics" = bullshit, geen enkele meerwaarde.
Niet voor hen, en niet voor ons als kijkers.
Geef ze dan scharen , karton en stiften en laat ze zelf gezelschapspelen maken bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan