Play4 Big Brother 2023

Goed zo, Ali naar huis. Dat zal Charlotte leren met haar absurde ideeën :biglaugh:

Nu hopelijk Bart of Jason die mogen nomineren en dan volgende week Danny, Charlotte en Lindsey op de bank. Met een beetje geluk is het dan ook nog eens een dubbele exit, gezien de finale op 1 april.
 
Zalig, charlotte haar planneke volledig mislukt.. nu hopen dat bart of jason de PON kan pakken en dan die andere drie eikels erop smijten
 
Enkele mensen hebben een steunactie opgericht om geld te doneren omdat Ali voor hen de terechte winnaar was :shutup:
Er is nu al 1600 euro ingezameld, te gek voor woorden.

Mooi initiatief. Zal hen eens een bericht sturen dat ik eigenlijk de terechte winnaar van Euromillions geweest was, ik kan er toch ook niets aan doen dat de balletjes verkeerd vielen?
 
Enkele mensen hebben een steunactie opgericht om geld te doneren omdat Ali voor hen de terechte winnaar was :shutup:
Er is nu al 1600 euro ingezameld, te gek voor woorden.
Ik heb het een beetje gehad met die BB "superfans".
De reacties die ik nu nog lees online komen precies enkel nog van de mensen die ook altijd steenvast op de eerste rij van "tien om te zien" staan. :shutup:
 
Buh jong, dit spel trekt op geen klote meer..

T meest irritante kakwijf dat er trouwens al uit moest zijn pakt natuuuuuuuuurlijk een finaleticket
 
Ik vraag me af hoe veel ingrepen ze weer gaan doen bij de live vanavond... De afspraak is dat er twee Belgen en twee Nederlanders in de finale zitten. Bart en Charlotte zijn niet genomineerd, dus Jolien moet sowieso vertrekken. In de polls is zij echter veruit de favoriet op dit moment...
 
Ik vraag me af hoe veel ingrepen ze weer gaan doen bij de live vanavond... De afspraak is dat er twee Belgen en twee Nederlanders in de finale zitten. Bart en Charlotte zijn niet genomineerd, dus Jolien moet sowieso vertrekken. In de polls is zij echter veruit de favoriet op dit moment...
Waarom moet Jolien vertrekken? Als Danny of Lindsey vertrekt zijn de Nederlanders ook nog met 2 hoor. Ik zie dus niet in hoe Jolien sowieso moet vertrekken vanavond.
 
Waarom moet Jolien vertrekken? Als Danny of Lindsey vertrekt zijn de Nederlanders ook nog met 2 hoor. Ik zie dus niet in hoe Jolien sowieso moet vertrekken vanavond.

In de vorige jaren gingen ze de finaleweek met 4 bewoners in, dus er is het vermoeden dat er een dubbele exit is vanavond.
Dus Jolien en dan Danny of Lindsey.
 
Er heeft toch niemand op Jolien gestemd?

Bewoners nomineerden Lindsey. Danny en Jolien werden door de kijkers genomineerd.

Toch geen dubbele exit vanavond. Maandag zal er dus nog iemand naar huis moeten.
In andere jaren ging er op woensdag een 4de finalist naar huis.
 
Zonet weer een bewoner naar huis in de meest amateuristische livestream die ik ooit heb gezien :rofl:
 
Zonet weer een bewoner naar huis in de meest amateuristische livestream die ik ooit heb gezien :rofl:
Ik heb al een dikke week niet meer gezien, behalve wat ik in de media zie passeren.
Maar "zonet"? Tis toch maandag en volgend weekend al finale?
Hebben ze dan vandaag nog iemand laten gaan?

Of ben je nog aan verwijzen naar de exit van zaterdag?

Edit: k ik lees net nu pas uw vorige reply ook :)

En is dat van "2 nederlanders en 2 belgen" effectief een 'afspraak' of wat de kijkers denken?
Of is dat effectief zo uitgesproken geweest?
 
Ik heb al een dikke week niet meer gezien, behalve wat ik in de media zie passeren.
Maar "zonet"? Tis toch maandag en volgend weekend al finale?
Hebben ze dan vandaag nog iemand laten gaan?

Of ben je nog aan verwijzen naar de exit van zaterdag?

Edit: k ik lees net nu pas uw vorige reply ook :)

En is dat van "2 nederlanders en 2 belgen" effectief een 'afspraak' of wat de kijkers denken?
Of is dat effectief zo uitgesproken geweest?

Vanochtend is er dus inderdaad iemand vertrokken.
Er is nu een stemronde tot donderdag 10u, daarna zal er opnieuw iemand vertrekken zodat ze met 3 in de finale van zaterdag zitten.

Ivm de 2-2: dat werd 'op het internet' en in het huis altijd gezegd, omdat er in de reglementen verwezen wordt naar een gelijke verdeling. De vorige jaren was dit ook telkens zo. Zowel het internet als de huidige bewoners zijn nu dus in de war. :unsure:
 
Vanochtend is er dus inderdaad iemand vertrokken.
Er is nu een stemronde tot donderdag 10u, daarna zal er opnieuw iemand vertrekken zodat ze met 3 in de finale van zaterdag zitten.

Ivm de 2-2: dat werd 'op het internet' en in het huis altijd gezegd, omdat er in de reglementen verwezen wordt naar een gelijke verdeling. De vorige jaren was dit ook telkens zo. Zowel het internet als de huidige bewoners zijn nu dus in de war. :unsure:
Awel, in de war is volgens mij toeval... want ik heb nooit ergens een officieel bericht gelezen dat dat een regel is.
Hopelijk leaked er eens iemand zo een regelement, zou het zelf ook wel even willen inzien, want ik heb de indruk dat de regels bijgemaakt worden naar gelang de situatie :biglaugh:

Man man man wat een aangestuurde bullshit, alez of course... maar toch.. dat ging er dit jaar toch wel over vanaf dat we half weg waren met hun "regeltjes" rond wie er moest vertrekken en vooral weer terugkomen :)
 
Awel, in de war is volgens mij toeval... want ik heb nooit ergens een officieel bericht gelezen dat dat een regel is.
Hopelijk leaked er eens iemand zo een regelement, zou het zelf ook wel even willen inzien, want ik heb de indruk dat de regels bijgemaakt worden naar gelang de situatie :biglaugh:

Man man man wat een aangestuurde bullshit, alez of course... maar toch.. dat ging er dit jaar toch wel over vanaf dat we half weg waren met hun "regeltjes" rond wie er moest vertrekken en vooral weer terugkomen :)

Die regel dat ze 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finaleweek moeten zitten, is dit seizoen ook nog eens vermeld geweest door Geraldine tijdens de liveshow, die regel bestaat dus effectief wel.
 
Die regel dat ze 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finaleweek moeten zitten, is dit seizoen ook nog eens vermeld geweest door Geraldine tijdens de liveshow, die regel bestaat dus effectief wel.
Klopt blijkbaar niet, gezien vandaag Charlotte eruit ging.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Dat is wel wat ik dacht...hoe absurd zou dat nu niet zijn om dat als een verplichting te maken, want dat is toch wat de betekenis is van een "reglement" imo...?
Dus ze gaan op papier dat als regel zetten en dan ombuigen wanneer ze willen, dan is het geen regel he!

Dat dat het ideale scenario is, dat is iets heel anders dan "het moet/zal zo uitdraaien" he.
 
Terug
Bovenaan