Play4 Big Brother 2023

Een van de oude bewoners komt terug het huis waarvoor mensen mogen stemmen, het wordt wel alvast zeker een Nederlander. (Chelsea-Chayron-Danny).
Slechte beslissing, de weggestuurde bewoners hebben zo wel een voordeel tov de bewoners gezien ze nu alles konden zien als ze de livestream bekeken...

Chelsea dan, want eye candy mag wel.
 
Een van de oude bewoners komt terug het huis waarvoor mensen mogen stemmen, het wordt wel alvast zeker een Nederlander. (Chelsea-Chayron-Danny).
Slechte beslissing, de weggestuurde bewoners hebben zo wel een voordeel tov de bewoners gezien ze nu alles konden zien als ze de livestream bekeken...

Chelsea dan, want eye candy mag wel.
Serieus? Ok dat is nu wel enorm "rigged".
Benieuwd hoe lang het gaat duren voor de enorme welkom back vreugde zal omslaan :biglaugh:
 
Ik ben deze week zowel gefrustreerd (vrijstellingen + oude bewoner die terug komt) als nieuwsgierig :crazy:
 
Hopelijk wordt Ali nooit een leerkracht van mijn kinderen…amai zo’n kalf 😂

Die darm en dat water... man toch, en maar blijven BLAZEN :rofl:
Daar zat dan nog als tip een handleiding bij met de stappen die uitgetekend zijn....

Ik heb zelf ook nog nooit moeten benzine overhevelen van een auto naar een jerrycan, maar weet zo een dingen toch al van op heeeel jonge leeftijd.

Die gaan met zijn kloten spelen tot en met man... :biglaugh:
Vraag me ook af welke vakken die 'kan' geven.
Het zal al geen fysica of logisch redeneren zijn he.
Wellicht LO zekers.
 
Die darm en dat water... man toch, en maar blijven BLAZEN :rofl:
Daar zat dan nog als tip een handleiding bij met de stappen die uitgetekend zijn....

Ik heb zelf ook nog nooit moeten benzine overhevelen van een auto naar een jerrycan, maar weet zo een dingen toch al van op heeeel jonge leeftijd.

Die gaan met zijn kloten spelen tot en met man... :biglaugh:
Vraag me ook af welke vakken die 'kan' geven.
Het zal al geen fysica of logisch redeneren zijn he.
Wellicht LO zekers.
Ik denk dat die kerel niet zo is in het echte leven. Ik herinner me dat geval met Rob en de handdoek.. Zo kwam de echte Ali even uit. Hij is maar een typeke aan het doen ofc. Als hij geluk heeft en het slaat aan krijgt hij nog zijn eigen show. Geen domme kerel die Ali, geloof me maar.
 
Tja dom is niet het juiste woord en zou ik niet gebruiken.
Maar komaan, wil je nu zeggen dat hij een spelletje speelt bij die proeven? No way.
Ik heb het niet over zijn 'klungelig doen alsof' in gesprekjes he.

En zijn vorige "winst" daar was ook letterlijk omdat hij de volledige oplossing kreeg via een hint (dat hij toen wel volledig kon nadoen).
 
Tja dom is niet het juiste woord en zou ik niet gebruiken.
Maar komaan, wil je nu zeggen dat hij een spelletje speelt bij die proeven? No way.
Ik heb het niet over zijn 'klungelig doen alsof' in gesprekjes he.

En zijn vorige "winst" daar was ook letterlijk omdat hij de volledige oplossing kreeg via een hint (dat hij toen wel volledig kon nadoen).
Ik blijf bij mijn standpunt
 
Charlotte : Wanneer gaat die naar huis , die is zo fake als hare neus , nu weer zeggen dat Mich het minste doet in huis lol , elke keer als ik live kijk is die jongen iets aant doen .Elke keer da Engels in haar zinnen komt men strot uit
Lidnsey : Voor het minst op haar tenen getrapt , soms vrij bot
Ali : die denkt elke keer dat hij er niet opstaat en is dan kwaad als het wel zo is
Jolien : vind ik nog meevallen , ook ni echt de slimste speler
Jason : Na Mich en Bart meest volwassen en correcte kerel , mag ook van mij winnen
Mich : vind zen eigen de Limburgse Brad Pitt van ne 1M 40 maar kheb hem wel graag , speelt het spel het best
Bart : oude klasgenoot , kan er niets verkeerd van zeggen , topkerel maar mag wel is uit zen kram schieten .
Danny , moest er niet in volgens mij , naart schijnt nu ook PON , hoe oneerlijk kan je het maken
 
Charlotte : Wanneer gaat die naar huis , die is zo fake als hare neus , nu weer zeggen dat Mich het minste doet in huis lol , elke keer als ik live kijk is die jongen iets aant doen .Elke keer da Engels in haar zinnen komt men strot uit
Lidnsey : Voor het minst op haar tenen getrapt , soms vrij bot
Ali : die denkt elke keer dat hij er niet opstaat en is dan kwaad als het wel zo is
Jolien : vind ik nog meevallen , ook ni echt de slimste speler
Jason : Na Mich en Bart meest volwassen en correcte kerel , mag ook van mij winnen
Mich : vind zen eigen de Limburgse Brad Pitt van ne 1M 40 maar kheb hem wel graag , speelt het spel het best
Bart : oude klasgenoot , kan er niets verkeerd van zeggen , topkerel maar mag wel is uit zen kram schieten .
Danny , moest er niet in volgens mij , naart schijnt nu ook PON , hoe oneerlijk kan je het maken
In deze reactie kan ik mij vinden. Ik kijk trouwens wel alleen nog maar de zaterdagen.
 
De weerstand van de bewoners begint al op te komen (livestream) :)
En danny voelt dat ook en zal natuurlijk vanuit die reactie net diegene erop zetten die de bui al voelden hangen vanaf ze zijn gezicht terug zagen.
Dus hun gevoel van onfaire toestanden zal enkel versterkt worden.

En miss America en Lindsay zijn op de livestream elkaar aan het bevestigen dat het ineens zoveel leuker is nu Danny terug is.
Alsook "geen stress, we zien wel wat er gebeurd" , en ook "iedereen moet genieten".
Ja duhhhhhhhhh, dat zal wel dat die twee zich nu veilig voelen.
Het zou nu wel 'leuk' zijn mocht danny toch het roer omgooien en hun twee eropzetten, benieuwd hoe erg die twee dan nog 'genieten' zonder stress. :biglaugh:

Zou me niet verwonderen dat de BB productie tegen zaterdag in staat is met een 'Twist' te komen waardoor deze week niemand weg moet tijdens de live... gaat niet goedkomen anders.

tis nu niet dat ze fier moeten zijn op de kijkcijfers...

Bijna 2 miljoen kijkers tijdens start 2021 (BE/NL)
1 miljoen bij de start 2022 editie (BE/NL)
356.000 bij de start van de 2023 editie (BE/NL)

En blijkbaar deze week nog geen 170.000 kijkers...
 
Laatst bewerkt:
Charlotte die er niet uitligt, Danny die opeens terugkomt, Lindsay en Charlotte die wonnen met hun act wat toch wel discutabel was...
 
Terug
Bovenaan