Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk moet hij ze water zuigen van de ene bak naar de andere bak niet leren .Ali wil Nederlands leren aan asielzoekers en immigranten, FYI.
Ga ik ook wel mee akkoord. Die twist is het domste wat ze konden doen. Anderszijds is Danny er weer in gestemd door de kijkers. Maar ja, ben er ook niet echt blij mee.Tsja dikke bullshit imo.
Iemand die terug in de huis kan komen en dan meteen de 3 populairste bewoners kan nomineren omdat hij al die info kon vergaren, niet bepaald eerlijk naar mijn mening maar bon.
Het eerlijkst was dat ze ALLE ex bewoners lieten meedoen om terug te komen . Nee 3 hollanders . Hopelijk Jason of Bart PoN en Lindsey /charlotte Danny op de bankGa ik ook wel mee akkoord. Die twist is het domste wat ze konden doen. Anderszijds is Danny er weer in gestemd door de kijkers. Maar ja, ben er ook niet echt blij mee.
De huis? Zijt gij het Michelangelo?Tsja dikke bullshit imo.
Iemand die terug in de huis kan komen en dan meteen de 3 populairste bewoners kan nomineren omdat hij al die info kon vergaren, niet bepaald eerlijk naar mijn mening maar bon.
onmiddellijk in het Engels is IMMEDIETELYHopelijk wordt Ali nooit een leerkracht van mijn kinderen…amai zo’n kalf![]()
Communicerende vaten, dat leer je toch op je 15e neen?Hopelijk moet hij ze water zuigen van de ene bak naar de andere bak niet leren .
die wil gewoon eindigen met Charlotte, Lindsey, Ali en Jolien zodat hij meer kans heeft op winnenEcht, fuck u denny of hoe ge t ook schrijft, de leukste mensen ff gaan nomineren, zeikzak

Jason is nog de volwassenste van allemaalonmiddellijk in het Engels is IMMEDIETELY
Communicerende vaten, dat leer je toch op je 15e neen?
die wil gewoon eindigen met Charlotte, Lindsey, Ali en Jolien zodat hij meer kans heeft op winnen
zijn verhaal over 'de meeste klik' is uiteraard dikke zever
laat ons eerlijk wezen: Jason, Mich en Danny willen gewoon dat geld winnen
NoBiggie is echt geniaal met Naomi en Liese. Geweldig duo. Ik word altijd instant blij als ik hun bezig hoor en zie.Nu pas die youtube ontdekt van NoBiggie.
Die twee doen dat best wel ok en nog eens aangenaam voor wat background info van de reeds uitgestemde bewoners.