Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja charlotte was weer de EERSTE om op de feedback te reageren dat men wat info kon krijgen van Mich over de negatieve tweets.Michealangelo moet nomineren , Charlotte begint te flippen lol
Rob vroeg dat hij genomineerd mag worden , wil naar huis
Guess what : Denk dat Mich juist hem in het huis laat
Denkelijk nominatie volgens mij
Charlotte
Jolien
Ali/Jason

Tis niet te doen, zijn lichaam doet nu blijkbaar ook al zoveel zeer dat hij zelfs zijn hersenen niet meer WIL gebruiken.Ik pik hier en daar wel wat mee van de livestream en/of filmpjes op FB, maar die Rob is toch echt wel een triest figuur.

Bij de originele seizoenen zijn er ook edities geweest waar er redelijk contact was met de buitenwereld, dus ik zie niet in waarom dat nu dan niet zou mogen.Hoe belachelijk eigenlijk dat er zo veel contact met de buitenwereld is dit seizoen. Die brieven enzo kan ik nog begrijpen, maar dat ze echt fysiek contact mogen hebben met iemand is toch volledig tegen het hele idee van Big Brother?![]()

Ik zet de livestream aan nadat ik dit lees, en eerste dat in beeld komt is Charlotte die zich WEER aan het verdedigen is rond het snake verhaal....Chiara heeft vanmiddag omwille van privé-omstandigheden het huis moeten verlaten, werd intussen ook officieel reeds zo meegedeeld door Play4.
Ik las intussen elders dat het op vraag van de familie zou zijn, omdat de familie te maken kreeg met veel haatberichten en zelfs bedreigingen.![]()

Vrijgesteld van wat? Van nominaties? Want charlotte was al automatisch genomineerd voor deze week.De regie toch wat aan het sturen heb ik de indruk, Charlotte en Lindsey zijn vrijgesteld omdat ze 'gewonnen' hebben met die debiele optredens.