Hoeveel km per jaar rijden bedrijfswagens

Hoeveel km/jaar rijden jullie met de bedrijfswagen

  • < 10.000

    Stemmen: 11 10,0%
  • 10.000-20.000

    Stemmen: 38 34,5%
  • 20.000-30.000

    Stemmen: 35 31,8%
  • > 30.000

    Stemmen: 29 26,4%

  • Totaal aantal stemmers
    110

contextbinder

Well-known member
Even polsen hoeveel km/jaar er hier ongeveer afgelegd worden met de bedrijfswagen, indien er eentje is uiteraard.

Edit: zelf 15.000 km/jaar
 
Laatst bewerkt:
Bijna 18000 kilometer sinds ik de nieuwe mocht ophalen op 6 september. Dat gaat richting 45K/jaar, zal er waarschijnlijk net boven landen door de zomerreis.
 
Ik heb 20 a 30 000 aangeduid. Sommige jaren zal dat er net boven gaan, maar rond de 30 000 gemiddeld.
 
Net over de 20k km per jaar. Mijn salariswagen dient voornamelijk voor woon-werk verkeer (85+% van de kilometers).

Ik kom van de 60k/jaar. Hele verbetering :)
 
Laatst bewerkt:
Is het niet handiger als je ook een % erbij zet van hoeveel er effectief voor het werk was?

Keerzijde van de medaille bij ons thuis, madam werkt voor de overheid. Geen firmawagen, wel "veel" werk km
2021: 6400 werk km op totaal van 16500
2022: 7000werk km op totaal van 19000
 
Rond de 30k , maar moet ook eerlijk toegeven dat grotendeels voor privé & woonwerk zal zijn.
Vroeger moest ik wekelijks wel eens naar andere kant van het land, maar dat is tegenwoordig uitzonderlijk
 
Ik zit ruim over de 30k. Woon - werk verkeer naar kantoor is van Zolder naar Herentals ( +- 50 km enkel). En dan heb ik klanten in Oostenden Zeebrugge - Tienen - Hoei - Kempen - Antwerpen tot Hoogstraten - Limburg tot Geleen Nederland. Dus bij mij gaat het soms snel. Wat mis ik mijn Superb met een tank tot 1400 km. Met die PHEV is het soms 2 keer tanken in de week. Als ik van klant naar klant moet krijg ik die batterij zelfs niet geladen. Dan rijdt ik maar in sport rond zodat de batterij vol blijft.
 
+/- 35000km jaar.
Verhouding werk/privé zal ongeveer 60/40 zijn (afstand tot één van onze sites is 230km enkel), gelukkig dus ook nog 50% telewerk.
 
Is het niet handiger als je ook een % erbij zet van hoeveel er effectief voor het werk was?

Keerzijde van de medaille bij ons thuis, madam werkt voor de overheid. Geen firmawagen, wel "veel" werk km
2021: 6400 werk km op totaal van 16500
2022: 7000werk km op totaal van 19000
6000 a 7000km is nu niet wat ik noem "veel werk km", dat is het aantal km dat ik jaarlijks met de fiets rijd (naar het werk dan nog, bijkomend bij de autoverplaatsingen).
 
Krijgt ze daar geen (redelijk) billijke vergoeding voor?
Momenteel een 42€c per km, pré corona 0,37€c zoiets

Daar kan je (mits wat geluk) de benzine en omniumverzekering mee betalen..

Banden, onderhoud, auto op zich komt uit eigen zak.

6000 a 7000km is nu niet wat ik noem "veel werk km", dat is het aantal km dat ik jaarlijks met de fiets rijd (naar het werk dan nog, bijkomend bij de autoverplaatsingen).
Dat is een 36-38% van de totaal gereden km met de auto..
Dat dat in totaliteit niet veel is kan zijn, dat jij er veel meer maakt ook.
In verhouding privé - werk vind ik dat toch al voldoende.

Allè ik wou maar zeggen, ge (overheid zijnde) verplicht uw werknemers/ambtenaren om rond te rijden en geeft daarvoor een peulschil vergeleken met wat ge voor de privé toestaat (en dan gaat ge nog versoepelen want anders verliezen ze wat loon)

Nuja die groep is ook wel groter en levert potentieel meer stemmen op uiteraard 😊

Voor de rest wou ik dit topic niet kapen
 
Ik tussen de 35 en 40K per jaar (vertegenwoordiger). Al moet ik zeggen dat ik ook wel voor àlles in de auto spring qua privéverplaatsingen dus dat tikt wel redelijk aan.
Mijn vrouw heeft een pure salariswagen (2 keer per week kantoor, wel 40km enkel), maar dat zal op jaarbasis mss 15.000 kilometer zijn. We gebruiken ook hoofdzakelijk mijn wagen als familiewagen wel.
 
Bijna 60k 95% zakelijk., pre corona was dit 80k
Gebruik eigenlijk prive veel liever mijn motor, ik sta al in de file genoeg.
 
Terug
Bovenaan