Het grote BeyondGaming Dating topic

Enkel middelbaar is toch nog altijd laagopgeleid?
Ja, zo zullen de meesten dat idd invullen.
Goh, als ze dat woord niet kennen wil dat gewoon zeggen dat ze er nog nooit mee in aanraking kwamen he, je kan toch niet verwachten dat iedereen elk woord uit jouw leefwereld kent toch? Als ze vragen "en wat houdt dat dan in?" Zie ik daar niets mis mee. 🤷‍♀️

@RidderBauknecht: Ik denk dat mijn standaarden voor een relatie eerder laag liggen. Voor loon bijvoorbeeld heb ik geen standaard. De persoon hoeft van mij geen job te hebben of spaargeld. Ik wil hem gerust onderhouden :smile: . En qua levensstijl ben ik ruimdenkend. Ik heb bijvoorbeeld niks tegen iemand die eens graag naar een swingersclub gaat ofzo. Dat zijn zaken die ik ook graag doe.

@RidderBauknecht: Ik denk dat mijn standaarden voor een relatie eerder laag liggen. Voor loon bijvoorbeeld heb ik geen standaard. De persoon hoeft van mij geen job te hebben of spaargeld. Ik wil hem gerust onderhouden :smile: . En qua levensstijl ben ik ruimdenkend. Ik heb bijvoorbeeld niks tegen iemand die eens graag naar een swingersclub gaat ofzo. Dat zijn zaken die ik ook graag doe.
Niks tegen de zaken hebben die jij ook graag doet, is niet echt wat ruimdenkend is ;)

Verder vind ik er niet zo veel mis mee om zulke criteria op te leggen als je dat ook gewoon meedeelt. Weet de ander ook meteen waar hij mee te maken heeft.

Ik denk echt dat jij zelf niet bewust bent van hoe veeleisend je bent tijdens dergelijke gesprekken.
Want zoals je het hier vertelt, kan half BG met je op date.

En het is ook niet omdat je toevallig niet weet wat een expat is, dat je dan maar laagopgeleid bent.

Zelf ben ik ook autochtoon, hogeropgeleid en heb geen grote lichamelijke gebreken (dus normale lengte, slank, symmetrisch gezicht en goede lichaamsverzorging) dus ik denk niet dat ik overdreven veeleisend ben. Ik zou in ieder geval niks eisen wat ik zelf niet kan bieden.

Zo slank was je toch niet?

Althans zo herinner ik het mij van je foto(s)

Wat is eigenlijk de logica dat uw toekomstige partner geen job hoeft te hebben, maar wel hoogopgeleid moet zijn?

Terug
Bovenaan