Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik geef het op. Ik heb volgens mij een OK profiel en goeie foto's, maar na meer dan een jaar & amper 2 matches die niet antwoorden over 5 verschillende apps is het me de moeite niet meer waard, het haalt enkel m'n zelfvertrouwen naar beneden.

/rant

Welke 5 apps had je eigenlijk in gebruik, als je dat wil delen?

Als het een troost kan zijn, na een 2,5 maanden aan het online daten (of poging tot), ook hier nog steeds geen succes.

- Happn: 14 likes, waarvan 4 matches, 0 concrete dates irl
- Tinder: 2 likes, waarvan 1 match, 0 concrete dates irl
- Bumble: 1 like, waarvan 1 match, 0 concrete dates irl

Ik weet echt niet of ik het zoals bij jou een jaar zou kunnen volhouden.
Bij de laatste matches heb ik zelfs al geen zin meer om opnieuw een eindeloze chatsessie op te starten, die uiteindelijk op niks uitdraait.

Als het een troost kan zijn, na een 2,5 maanden aan het online daten (of poging tot), ook hier nog steeds geen succes.

Bij de laatste matches heb ik zelfs al geen zin meer om opnieuw een eindeloze chatsessie op te starten, die uiteindelijk op niks uitdraait.
Mss moet je eens je tinder resetten.
Ik ben aartslelijk en had toch altijd plus 20 likes.

Vorige week op een dorpsfeest aan de praat geraakt met een meisje, geheel stoemelings gezien ik ook niet op zoek ben als in het vinden van een vriendin als prioriteit nummer 1 te zien. Moet zeggen dat het klikte enz, ze was ook van een dorp verder en ze zag er niet slecht uit. Ze vroeg zowaar m'n nummer, wat ik al niet gewoon ben dus was aangenaam verbaasd. Waren beide ook wel goed aangeschoten en dan loopt dat ook allemaal soepel.

Eenmaal "sturend" merkt ge toch dat eenmaal die aangeschoten stemming wegvalt, ge toch niet matcht.
Ik heb dit vriendelijk willen afkappen omdat ik geen 2 dagen op een antwoord wil wachten en ik 't gevoel had dat dit totaal niet loopt.
Krijg ik nog een uitgebreid bitchy antwoord terug zowaar, langer dan 3 woorden :unsure: :crazy:

De exacte cijfers weet ik niet, maar heb nu met Bumble nog eens een match na heel wat weken wachten.
Badoo werkt voor mij niet. Wel drie likes, maar nog nooit een match gehad en heb de app toch al een maandje of zes.

In "Ze zeggen dat" hebben ze een test gedaan op Tinder om te zien of vrouwen met tattoos al dan niet beter in de datingmarkt liggen tov vrouwen zonder.
Hierbij werden foto's gebruikt van een onherkenbare Dina Tersago, eenmaal een profiel zonder en eenmaal een profiel met tattoos.
Beide profielen hebben exact 100 mannen geliket.

Ik post dit hier niet omwille van de tattoos, maar wel om de cijfers mee te geven van de matches.
Het profiel zonder tattoos kreeg 56 matches (op 100) en het profiel met tattoos 55 matches.

Tersago is natuurlijk een knappe madam, ook al was ze bewerkt, maar die cijfers doen toch wel duizelen.
Als meer dan de helft van je likes een match opleveren, dan kan je hier als man enkel maar van dromen.

Ik heb 2780 likes op Tinder maar ik vind toch mijn gading niet pfff... Behalve dan de lekkere fysicaboy van vorige zomer die er weer tussenstond heb ik daarvan niemand geliket :shy:. Bij verzonden likes heb ik 57 profielen. Ach ja ik geraak toch nooit van de straat :cry:

Ik heb 2780 likes op Tinder maar ik vind toch mijn gading niet pfff... Behalve dan de lekkere fysicaboy van vorige zomer die er weer tussenstond heb ik daarvan niemand geliket :shy:. Bij verzonden likes heb ik 57 profielen. Ach ja ik geraak toch nooit van de straat :cry:
Misschien bestaat de man die je zoekt helemaal niet?

Als je bijna 3000likes hebt en nog u ding niet vind dan ben je gewoon te kieskeurig en kies je zelf om nooit van straat te geraken.

Als je bijna 3000likes hebt en nog u ding niet vind dan ben je gewoon te kieskeurig en kies je zelf om nooit van straat te geraken.
Of je wil niet wat je aantrekt. 🤷‍♀️
Stel dat ik een ongebonden fitnessboy will die ook nog eens stevig geld verdient, maar ik trek de lieve, brave papa's aan, dan ga ik ook nooit "mijn partner" vinden al swipend.

Of je wil niet wat je aantrekt. 🤷‍♀️
Stel dat ik een ongebonden fitnessboy will die ook nog eens stevig geld verdient, maar ik trek de lieve, brave papa's aan, dan ga ik ook nooit "mijn partner" vinden al swipend.
Tussen die 3000 zal er wel 1 fitnessboy zitten. Denk dat eender welke man blij zou zijn met 1/30ste van dit aantal likes. Ze weet dat de likes binnen stromen dus is ze hééél kieskeurig en dat mag maar dan moet ze niet klagen dat je met dat aantal likes niet van straat geraakt. Daar kies je dan onbewust of bewust zelf voor.

Ook heeft ze helaas een beroep of in verleden een beroep gehad dacht ik waar de meeste mannen op afknappen als het om gezinsleven gaat.

Laatst bewerkt:
Tussen die 3000 zal er wel 1 fitnessboy zitten. Denk dat eender welke man blij zou zijn met 1/30ste van dit aantal likes. Ze weet dat de likes binnen stromen dus ze is ze hééél kieskeurig en dat mag maar dan moet ze niet klagen dat je met dat aantal likes niet van straat geraakt. Daar kies je dan onbewust of bewust zelf voor.

Ook heeft ze helaas een beroep of in verleden een beroep gehad dacht ik waar de meeste mannen op afknappen als het om gezinsleven gaat.
Maar ik ben het met je eens hoor, ze heeft eerder al aangegeven dat ze iemand zoekt waar bijna niemand aan beantwoordt èn ze heeft ongetwijfeld zelf minpunten waar menig man op zal afknappen als ze die te weten komen.

Maar als je weigert water bij de wijn te doen (of realistisch te zijn), kan je idd blijven wachten... 😬

Ik dacht even in het beurs- of brutoloontopic te zitten.

Die bestaat zeker en vast wel maar is te hoog gegrepen voor haar.
Ik ben er zeker van dat sommige vrouwen (of mannen) zoeken naar een mythisch wezen. Zo eentje dat ze op het grote scherm van hollywoodfilms tonen.
Het is een geromantiseerd beeld dat zelden strookt met de werkelijkheid. Iedereen heeft minpuntjes.
Imo is het zoals Mulan al zei: “water bij de wijn doen”.

Als om tips te geven over je profiel, of omdat je wil daten met een vrouwelijke BG'er? :Unsure:
tips ivm profiel ja, sorry voor de onduidelijkheid.

algemene vraagje:
ik ben vooral begonnen daten vanaf 09/2022. Tot nu toe met 4 personen gedate. Allemaal minstens 2 dates, met 1 iemand toch 1,5maand gedate.
Tussendoor praat je ook met mensen waarbij je geen match hebt en niet meer verder afspreekt. In November 2022 en Januari 2023 op citytrip geweest, dus niet kunnen daten.
Een vriendin zei dat ik teveel in de "dating scene" zit. Wat vinden jullie? Is dit allemaal teveel? Wat is véél? Ik vind 1x/week te veel, zeker in een week waar ik m'n dochter heb(co-ouderschap)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan