Nahrtent heeft het forum verlaten voor zover ik versta.Ben je nog steeds met diezelfde van dat experiment met Nahrtent?
En waar is Nahrtent eigenlijk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nahrtent heeft het forum verlaten voor zover ik versta.Ben je nog steeds met diezelfde van dat experiment met Nahrtent?
En waar is Nahrtent eigenlijk?
Nahrtent heeft het forum verlaten voor zover ik versta.
Ze was wel ewa verschoten van de hoeveelheid likes die ik had en de matches precies, mja ik heb mijn keuze gemaakt en ben er content mee.![]()
Dat wil wel zeggen dat je ook duchtig de juiste kant op had geswiped! 

Dat wil wel zeggen dat je ook duchtig de juiste kant op had geswiped!
maar ik ben evengoed blij dat ik van die apps etc vanaf ben!![]()

Ik vind dat nu wel wat straf dat je eerst een aantal weken geleden zei van niet teveel met daten bezig te willen zijn en eerst de breuk te willen verwerken, om dan iemand leuk tegen te komen en jezelf af te vragen als het niet allemaal wat snel gaat na de breuk. Maar wel tegelijk op een bepaald moment 3 of 4 dating apps geïnstalleerd hebben staan?Met Happn kunt ge ook het aantal likes op uw profiel zien.
Matches vielen best mee op Inner Circle dan, maar mijn lat lag hoog
Ik vond Inner Circle precies wel handig als app. Mja ook allemaal niet zo veel moeten gebruiken![]()
Geen ervaring met die apps!Met Happn kunt ge ook het aantal likes op uw profiel zien.
Matches vielen best mee op Inner Circle dan, maar mijn lat lag hoog
Ik vond Inner Circle precies wel handig als app. Mja ook allemaal niet zo veel moeten gebruiken![]()

Ik vind dat nu wel wat straf dat je eerst een aantal weken geleden zei van niet teveel met daten bezig te willen zijn en eerst de breuk te willen verwerken, om dan iemand leuk tegen te komen en jezelf af te vragen als het niet allemaal wat snel gaat na de breuk. Maar wel tegelijk op een bepaald moment 3 of 4 dating apps geïnstalleerd hebben staan?
Enfin, je hebt snel iemand gevonden waarmee het klikt dus eind goed, al goed. Maar de logica ontgaat me soms.

Haha ja, het was nogal een drukke week dus had niet de tijd om mijn stoute schoenen in de kast te zoeken.Dit, enfin zou ondertussen dus al gebeurd moeten zijn.
Graag update, kthxbye

Ik denk dat dit een beetje afhangt van de situatie. Heb je die gezien op tinder, spreek je die nog af en toe? Een match zou ideaal zijn (kan je nog superlikes geven?). Maar anders zou ik die eens aanspreken, vragen hoe het gaat, desnoods zeg je vlakaf dat je ze tegenkwam op tinder en je je daardoor afvroeg hoe het met haar ging. Ik zou dan ook niet te lang wachten met ze uit te vragen.Wat sturen jullie dan zo? Ik overweeg om zo een date te fixen bij een voormalig klasgenoot maar geen idee hoe ik dat aanpak en ik verschrikkelijk ben in gesprekken te starten...
Haha ja, het was nogal een drukke week dus had niet de tijd om mijn stoute schoenen in de kast te zoeken.
Soit, heb nu net iets verzonden, update volgt hopelijk snel![]()
Heb mij ook eens op Tinder gesmeten, ook al verwacht ik er niet zo veel van tbh.Een match zou ideaal zijn (kan je nog superlikes geven?).

Succes!Heb mij ook eens op Tinder gesmeten, ook al verwacht ik er niet zo veel van tbh.
Ja, die superlikes bestaan nog!![]()
Succes. We ontvangen hier graag wekelijksHeb mij ook eens op Tinder gesmeten, ook al verwacht ik er niet zo veel van tbh.
Dankjewel!Succes. We ontvangen hier graag wekelijkseen update.drama.

We willen vooral de wekelijks update!Dankjewel!
Dat laatste zal zeker niet mankeren...![]()

En dat zonder je profiel te laten keuren door het BG tribunaal? Living on the edge!Heb mij ook eens op Tinder gesmeten, ook al verwacht ik er niet zo veel van tbh.
Vrij positief momenteel. Volgende week gaan we ene drinken!Waar is die update?

Goed adviesIk denk dat dit een beetje afhangt van de situatie. Heb je die gezien op tinder, spreek je die nog af en toe? Een match zou ideaal zijn (kan je nog superlikes geven?). Maar anders zou ik die eens aanspreken, vragen hoe het gaat, desnoods zeg je vlakaf dat je ze tegenkwam op tinder en je je daardoor afvroeg hoe het met haar ging. Ik zou dan ook niet te lang wachten met ze uit te vragen.
Zelf ben ik daarin ook geen held hoor. Destijds ben ik ook zo een nicht van een vriend op tinder tegengekomen. Had daarbij vroeger al wat de indruk dat die een beetje flirterig was tegen mij wel, maar dat was ook een beetje haar manier van doen. Bleek dan dat we een match hadden, en zo'n beetje een "haha, jaja op tinder zeg" gesprek gehad dat is doodgebloed door omstandigheden. Dan een pak later nog eens mee aan de praat geraakt voor iets anders en de nogal duidelijke boodschap gekregen dat ik haar had moeten vragen om af te spreken.
deze week eens een bericht sturen en dan zien we wel, hopelijk ook een positieve update en anders toch geprobeerd. Eerst nog wat mentaal voorbereiden 
Als ze dat wilde had ze dat natuurlijk zelf ook kunnen vragen he.Dan een pak later nog eens mee aan de praat geraakt voor iets anders en de nogal duidelijke boodschap gekregen dat ik haar had moeten vragen om af te spreken.