Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat een gelul weer. De een zal content zijn dat hij die taart heeft geproefd en voor zichzelf uitgemaakt hebben dat hij nooit nog een andere taart moet proeven om te weten dat hij gelooft dat deze het lekkerst is en een ander wil gewoon andere taarten blijven proeven, zelfs al zijn die minder lekker. Smaken en goesten verschillen nu eenmaal, deal with it.

Imo worden er hier gewoon veel te veel oordelen uitgesproken in deze thread. Dit is helemaal geen plek om levensvisie's te gaan bespreken.
Worden te veel oordelen uitgesproken -> spreekt oordeel uit. :unsure:
Tis toch echt sterker dan onszelf he.

BTW eenieder weet dat ge maar 1 Limburgse Vlaai moet hebben gehad om te weten dat dat de beste is :fingerguns_r:.

Eens je geproeft hebt, kunde zeggen wow das voor mij de lekkerste taart die er is, maar hoe goed is u oordeel als je nog maar 3 soorten taart gerpoeft hebt....
Je oordeel kan niet eens beter zijn, aangezien je zegt 'das voor mij de lekkerste taart die er is', da's gewoon 100% waarheid dan.

Is iedereen steeds eerlijk over het aantal bedpartners die hij of zij gehad heeft?

Ik ben dat niet zeker.
Feit is: hoe hoger het getal, hoe groter de kans dat je er vergeet en dus ook liegt/wat gokt. 😬

Ik denk niet dat er veel zullen liegen over een getal dat past bij die leeftijd.
(10 als je net 20 bent vs 10 als je 40 bent geeft een ander beeld).

Feit is: hoe hoger het getal, hoe groter de kans dat je er vergeet en dus ook liegt/wat gokt. 😬
Ja OK, maar 'k denk niet dat mensen gaan zeggen "WAT 77, je zei 76, JE HEBT GELOGEN", haha.

Ik zou het niet weten hoeveel het is. Veel! Als je daar niet mee om kunt, passen we gewoon niet goed bij elkaar hé.

Waarom is dat zo bij gays? Is daar cijfermateriaal van, want ik denk dat er toch ook genoeg homosexuele personen zijn die voor lange relaties gaan en hun sexuele activiteiten beperken tot die relaties?
Omdat wij algemeen minder schroom hebben rond seks I guess? Natuurlijk niet elke homo maar toch 95% van degenen die ik ken

De homo's die ik ken zijn dan weer absoluut geen rondfladderaars. 🤷🏼 Het klassieke seriële monogamie zoals hetero's.
Of ze zijn er niet open over omdat ze denken dat iemand die niet "in het milieu zit" toch alleen maar zou veroordelen. Dat kan natuurlijk ook...

De homo's die ik ken zijn dan weer absoluut geen rondfladderaars. 🤷🏼 Het klassieke seriële monogamie zoals hetero's.
Of ze zijn er niet open over omdat ze denken dat iemand die niet "in het milieu zit" toch alleen maar zou veroordelen. Dat kan natuurlijk ook...

Los van homo of hetero.
Ik dacht dat ook van veel koppels tot iedereen me na mijn breuk zijn verhaal begon te doen over hun relatie of vorige relaties. Eye-opener.

Los van homo of hetero.
Ik dacht dat ook van veel koppels tot iedereen me na mijn breuk zijn verhaal begon te doen over hun relatie of vorige relaties. Eye-opener.
Sommige onderwerpen komen inderdaad pas op tafel als de ander er naar vraagt en dan nog. Dat kan leuke, maar ook minder leuke verrassingen geven. Het is maar hoe je er mee omgaat natuurlijk.

Advies gevraagd:

Na een jarenlange relatie ben ik sinds kort de wondere (ahum!) wereld van het online daten aan het ontdekken.
Tijdens het swipen ben ik een oude kennis tegengekomen waarbij er momenteel niet echt meer raakvlakken zijn qua directe vriendengroepen. We volgen elkaar wel op diverse sociale media en er volgen regelmatig wel wat wederzijdse likes dus ze zal me zeker en vast nog wel 'kennen'.

Zouden jullie gewoon afwachten om te zien of er een match zal volgen of trek ik eerder mijn stoute schoenen aan om haar aan te spreken op 1 van de andere sociale media?

Terug
Bovenaan