Het grote BeyondGaming Dating topic

Zouden jullie gewoon afwachten om te zien of er een match zal volgen of trek ik eerder mijn stoute schoenen aan om haar aan te spreken op 1 van de andere sociale media?
Gewoon dat laatste doen. Ga er ne keer iets mee drinken of stel het zeker eens voor. Wilt deze persoon dat niet? Jammer dan. Je hebt het toch geprobeerd en zit niet met de gedachte, wat als?

Advies gevraagd:

Na een jarenlange relatie ben ik sinds kort de wondere (ahum!) wereld van het online daten aan het ontdekken.
Tijdens het swipen ben ik een oude kennis tegengekomen waarbij er momenteel niet echt meer raakvlakken zijn qua directe vriendengroepen. We volgen elkaar wel op diverse sociale media en er volgen regelmatig wel wat wederzijdse likes dus ze zal me zeker en vast nog wel 'kennen'.

Zouden jullie gewoon afwachten om te zien of er een match zal volgen of trek ik eerder mijn stoute schoenen aan om haar aan te spreken op 1 van de andere sociale media?

Dit, enfin zou ondertussen dus al gebeurd moeten zijn.
Graag update, kthxbye

Ondanks alle shit waar ik nu doorga zou ik ook eens terug moeten beginnen. Ik kan me er alleen langs geen kanten toe aanzetten om een edgy/grappig/gevatte profieltekst te schrijven. De vorige had ook maar weinig succes en de foto's zijn volgens mij het probleem niet.

Ondanks alle shit waar ik nu doorga zou ik ook eens terug moeten beginnen. Ik kan me er alleen langs geen kanten toe aanzetten om een edgy/grappig/gevatte profieltekst te schrijven. De vorige had ook maar weinig succes en de foto's zijn volgens mij het probleem niet.

Ik had 'witteneushoornjagende necrofiel met een partijlidkaart van het vlaams belang op zoek naar vermogende metgezellin' geschreven en ik heb er een hollandse armoedzaaier mee versierd. Wel content van verder. Doe met die informatie wat ge wilt.

Ondanks alle shit waar ik nu doorga zou ik ook eens terug moeten beginnen.
Terug  moeten beginnen klinkt nu niet alsof je er veel zin in hebt eerlijk gezegd. 🙈
Ik kan me er alleen langs geen kanten toe aanzetten om een edgy/grappig/gevatte profieltekst te schrijven. De vorige had ook maar weinig succes en de foto's zijn volgens mij het probleem niet.
Hulp vragen aan mensen die je wat kennen kan altijd handig zijn!

Heeft er iemand ooit wel zin in online dating? :unsure:
Ik kijk er ook niet met plezier op terug.
Je moet het eerder zien als tool om nieuwe mensen te leren kennen. Probleem is dat dat zich er niet echt goed toe leent, gezien al de modaliteiten en schijnbare verplichtingen en verwachtingen allerhande.

Ik ben kort nadat ik een relatie ben begonnen met m'n huidige vriendin en intussen verloofde gaan solliciteren. Ik kreeg allemaal dezelfde vibes (wel op een andere manier, mind you, 't was niet dát soort sollicitatie...). Even "niet leuk" de ander proberen overtuigen van je potentieel terwijl je verdomd goed weet wat je waard bent.

Ik had 'ik kan koken' op mijn profiel staan.
Elke dag een berg matches natuurlijk.

Probleem is wel dat ik nu elke dag moet koken :unsure:

Deze was de mijne, hoge succes rate. Feel free to use. Geen nood meer aan. Als ik hem terug nodig heb stuur ik een pm.

image.png

De eerste 2 weken vind ik dat wel nog leuk!
Om vervolgens na 3 weken terug alle profielen te wissen omdat ik het beu ben. 🙈
Speeddating geen optie?

Ik heb vorige week mijn profielen offline gehaald.
Ik had die apps verwijderd maar niet aan die profielen gedacht. Heb dat ff gedaan toen die van mij erbij was, enfin ook voor te laten zien dat mocht toevallig iemand mijn profiel zijn tegengekomen dat dat dus gewoon ik was die niet wist dat ge die profielen ook moest deactiveren. :lol:

Ze was wel ewa verschoten van de hoeveelheid likes die ik had en de matches precies, mja ik heb mijn keuze gemaakt en ben er content mee. :woohoo:

Terug
Bovenaan