Het grote BeyondGaming Dating topic

Stel je komt een prachtige persoon tegen, die is alles wat je wilt maar die heeft zich al eens laten rawdoggen in een trio of die is op alles gekropen waar ze zin in had... Is dat werkelijk zo erg? Uiteindelijk ben je dan iemand aan het veroordelen omdat ze een daad hebben gedaan, normaliter voor zichzelf en op een moment dat je niets betekende op dat vlak in hun leven. Kan je daar iets uit afleiden voor jezelf of voor jullie potentiële relatie? Tgoh, misschien zeer beperkt. Maar sowieso moest die persoon nooit verantwoording afleggen tegenover jou toen ze dat allemaal deed.

Iedereen doet en kiest wat die zelf prefereert natuurlijk.
Maar ik zou dat wel als parameter durven gebruiken om te kijken of iemand bij mij past.

Iedereen doet wat hij wil inderdaad. Als er morgen een maat van mij afkomt dat hij graag komkommers in z'n poep steekt, zal ik hem toch anders beginnen bekijken moet ik zeggen.

Dit dus.
Voor de rest ga ik mijn energie ergens anders insteken want er wordt, BG-gewijs, weer lappen tekst genegeerd die eerdere standpunten verduidelijken.
Gohja, als je dingen schrijft kunnen mensen daarop reageren hé. Ik heb nu ook wel gewoon de indruk uit wat ik hier lees en wat ik vroeger op P&A las, dat jij gewoon op sommige vlakken (veel) conservatiever bent dan gemiddeld. Ook goed hoor. De reacties komen er toch voornamelijk omdat je dat zelf niet lijkt te erkennen?

Gohja, als je dingen schrijft kunnen mensen daarop reageren hé. Ik heb nu ook wel gewoon de indruk uit wat ik hier lees en wat ik vroeger op P&A las, dat jij gewoon op sommige vlakken (veel) conservatiever bent dan gemiddeld. Ook goed hoor. De reacties komen er toch voornamelijk omdat je dat zelf niet lijkt te erkennen?
Wat zou ik zelf niet erkennen dat ik conservatief ben op dat vlak?
Laat staan dat ik minstens 3 keer gezegd heb dat ik besef heb dat veel mensen zo niet denken. En dat dat besef de laatste maanden gegroeid is.

Maar idd P&A gewijs is het aan het verzanden in dingen te "rechtvaardigen" die niet gezegd zijn of laat staan al 7 keer uitgebreider toegelicht zijn. Daar steek ik geen tijd meer in.

Enfin, groetjes vanuit mijne morele toren.
*kay-gell out*

Nee, ik wil niet in stad rondlopen met mijn vriendin en om elke keer iemand tegen te komen waar ik seks mee gehad heb. Of van die awkard situaties met luchtige seksuele contacten (bijv collega's of op de sportclub) waar ik die mensen erna nog moet zien.
Moh. Ik heb denk ik hier 't allermeeste seks van iedereen gehad en ik ben nu echt nog nooit ergens random iemand tegengekomen waar ik seks mee gehad heb? Zo klein is uw stad nu toch ook niet? (En dan nog, als ge ze tegenkomt, wat dan? 't Is niet dat er een groot zwart kruis op uw voorhoofd verschijnt.)

Meer nog, hoe willekeuriger en hoe sletteriger je bent, hoe groter de kans dat je ze niet eens herkent :rofl:

Ik ga binnenkort ook uit met iemand die seks heeft met mensen voor het geld.

Ik moet nu zeggen dat ik ook niet meteen fan ben van er aan te denken hoeveel er al geweest zijn maar als ge daar prive mee overeenkomt en babbelt kunt ge daar gewoon verliefd op worden met dezelfde gevoelens als voor iemand anders.

Ale ik heb nu niet meteen iets van "shit ik kan daar nooit mee samen zijn want er zijn er al ne hoop over gegaan "
Ik zeg nu ook niet dat ik er 100% comfortabel mee ben maar ik wist int begin al wat ze deed en ze deed dat al lang voor ik ze leerde kennen of voor we begonnen te babbelen.

Wat zou ik zelf niet erkennen dat ik conservatief ben op dat vlak?
Laat staan dat ik minstens 3 keer gezegd heb dat ik besef heb dat veel mensen zo niet denken. En dat dat besef de laatste maanden gegroeid is.

Maar idd P&A gewijs is het aan het verzanden in dingen te "rechtvaardigen" die niet gezegd zijn of laat staan al 7 keer uitgebreider toegelicht zijn. Daar steek ik geen tijd meer in.

Enfin, groetjes vanuit mijne morele toren.
*kay-gell out*
Is dat de reden waarom er even een minder moment was in je nieuwe relatie?
Omdat je ontdekt had dat je huidige vriendin naar jouw normen al met redelelijk wat mannen het bed gedeeld heeft?

Is dat de reden waarom er even een minder moment was in je nieuwe relatie?
Omdat je ontdekt had dat je huidige vriendin naar jouw normen al met redelelijk wat mannen het bed gedeeld heeft?

Nee, dat waren andere redenen daar totaal los van.
Denk dat ik met een hoger aantal partners minder problemen zou hebben. Zoals ik zei, heb de laatste maanden daar wat inzichten over gekregen. Maar fijn zou ik het toch niet vinden.

Maar uiteindelijk ook 4 jaar samen geweest met iemand die voor en tijdens de relatie wel wat actiever was dan ze zei en best gelukkig geweest 😅
En iemand er dan op afrekenen zou ik niet doen. Eerlijkheid is wel wat belangrijker dan een promiscue verleden.

Laatst bewerkt:
76ir00.jpg

Ik snap de hele @kay-gell discussie ook niet zo goed hoor. Het lijkt op strohalmem zoeken omdat het niet strookt met uw visie. Dat terwijl hij zelf al goed aangeeft dat het gewoon zijn mening is, die hij redelijk sec verkondigt.

Doen jullie (de "andere" kant) niet gewoon hetzelfde als jullie hem teweeg brengen? Namelijk (ver)oordelen over zijn visie op de zaak.
Waar jullie "morele superioriteit" uit zijn post halen, meten jullie posts hem een "bekrompen visie" aan, en impliceert dat jullie dat niet zijn.

Om dan direct verder te gaan: Ook dat is geen probleem hé. Jullie doen gewoon hetzelfde als hij. Maar noch @kay-gell die dat als een slechte eigenschap ziet, noch jullie die dat als een bekrompen mening zien is een probleem. Beide kanten bespreken het best respectvol.

(ik sta overigs lijnrecht tegenover @kay-gell zijn mening in deze. Ik zou ook, niet zoals hij, liever niet mijn leven delen met iemand die zijn mening heeft)

we hebben @kay-gell zijn origin story meegemaakt en nu zien wij zijn character development arc. En dan druven sommige zeggen dat forums niet interessant zijn 😤
Stap 1 van de development was zijn junk te laten zien in het zwembad. Laten we zijn evolutie opmeten eind 2023.

Laatst bewerkt:
Ik snap de hele @kay-gell discussie ook niet zo goed hoor. Het lijkt op strohalmem zoeken omdat het niet strookt met uw visie. Dat terwijl hij zelf al goed aangeeft dat het gewoon zijn mening is, die hij redelijk sec verkondigt.

Doen jullie (de "andere" kant) niet gewoon hetzelfde als jullie hem teweeg brengen? Namelijk (ver)oordelen over zijn visie op de zaak.
Waar jullie "morele superioriteit" uit zijn post halen, meten jullie posts hem een "bekrompen visie" aan, en impliceert dat jullie dat niet zijn.
Ik kan niet spreken voor "jullie", maar alleen voor "ik". En ik stelde vragen omdat ik zijn uitleg een stap verder vond gaan dan zijn redenen.

Ik weet niet waarom er een "jullie" en een "hij" moeten zijn, en waarom het op de spits gedreven moet worden. Het is toch een gewoon gesprek na een uitspraak van iemand waar anderen het niet mee eens zijn. En sommige uitspraken zijn scherper dan anderen, van allemaal.

Ik kan niet spreken voor "jullie", maar alleen voor "ik". En ik stelde vragen omdat ik zijn uitleg een stap verder vond gaan dan zijn redenen.

Ik weet niet waarom er een "jullie" en een "hij" moeten zijn, en waarom het op de spits gedreven moet worden. Het is toch een gewoon gesprek na een uitspraak van iemand waar anderen het niet mee eens zijn. En sommige uitspraken zijn scherper dan anderen, van allemaal.

We zullen eens een los seksueel contact hebben om het uit te praten :coolbrows:

Om dan direct verder te gaan: Ook dat is geen probleem hé. Jullie doen gewoon hetzelfde als hij. Maar noch @kay-gell die dat als een slechte eigenschap ziet, noch jullie die dat als een bekrompen mening zien is een probleem. Beide kanten bespreken het best respectvol.

(ik sta overigs lijnrecht tegenover @kay-gell zijn mening in deze. Ik zou ook, niet zoals hij, liever niet mijn leven delen met iemand die zijn mening heeft)

Stap 1 van de development was zijn junk te laten zien in het zwembad. Laten we zijn evolutie opmeten eind 2023.
Maar mijn visie is ook dat losse seksuele contacten niets voor mij zijn 🤷‍♀️

Daarom ook dat ik enkel op zijn zogezegde extra redenen reageerde (wat vertelt ge uw kinderen dan vooral...) Omdat zoiets net onnozel is.

Ik blijf het ook frappant vinden dat we een uitspraak zoals 'uzelf degraderen tot sextoy' als een neutrale niet veroordelende uitspraak zien, maar goed.

Maar mijn visie is ook dat losse seksuele contacten niets voor mij zijn 🤷‍♀️

Daarom ook dat ik enkel op zijn zogezegde extra redenen reageerde (wat vertelt ge uw kinderen dan vooral...) Omdat zoiets net onnozel is.

Ik blijf het ook frappant vinden dat we een uitspraak zoals 'uzelf degraderen tot sextoy' als een neutrale niet veroordelende uitspraak zien, maar goed.

Laat staan dat erna +90 regels nuance kwamen die toch wel wat uitgebreider en meer genuanceerd waren dan dat als toelichting.
Maar hey, laat ons gewoon in cirkeltjes blijven rondgaan en op dezelfde nagel blijven kloppen.

Imo worden er hier gewoon veel te veel oordelen uitgesproken in deze thread. Dit is helemaal geen plek om levensvisie's te gaan bespreken.

Ge kunt een lekkere taart zien staan in de winkel, en denken "mmmm lekker",
Maar ge zijt pas zeker dat ze lekker is, eens ge geproeft hebt.

Eens je geproeft hebt, kunde zeggen wow das voor mij de lekkerste taart die er is, maar hoe goed is u oordeel als je nog maar 3 soorten taart gerpoeft hebt....

Ge kunt een lekkere taart zien staan in de winkel, en denken "mmmm lekker",
Maar ge zijt pas zeker dat ze lekker is, eens ge geproeft hebt.

Eens je geproeft hebt, kunde zeggen wow das voor mij de lekkerste taart die er is, maar hoe goed is u oordeel als je nog maar 3 soorten taart gerpoeft hebt....
Wat een gelul weer. De een zal content zijn dat hij die taart heeft geproefd en voor zichzelf uitgemaakt hebben dat hij nooit nog een andere taart moet proeven om te weten dat hij gelooft dat deze het lekkerst is en een ander wil gewoon andere taarten blijven proeven, zelfs al zijn die minder lekker. Smaken en goesten verschillen nu eenmaal, deal with it.

Terug
Bovenaan