Welke psychopaat vertelt zulke details tegen zijn/haar kinderen?
Ik hecht daar ook niet bijster veel belang aan, ook al is het verhaal met mijn vriendin heel onschuldig op dat vlak. Misschien/waarschijnlijk zou ik er vroeger wél om hebben gegeven hoeveel partners zij had gehad maar nu? Dat is zo onbelangrijk imo. Iemand zijn/haar seksuele vrijheid staat compleet los van trouwheid en respect binnen een relatie. Ik denk dat ik liever iemand heb die eerlijk is over haar verlangens dan iemand die de heilige maagd beweert te zijn.
Maar uiteindelijk maakt het geen klop uit. Hoe iemand is binnen een relatie is zo veel belangrijker dan hoeveel seks ze al zou hebben gehad en met hoeveel mensen.
Stel je komt een prachtige persoon tegen, die is alles wat je wilt maar die heeft zich al eens laten rawdoggen in een trio of die is op alles gekropen waar ze zin in had... Is dat werkelijk zo erg? Uiteindelijk ben je dan iemand aan het veroordelen omdat ze een daad hebben gedaan, normaliter voor zichzelf en op een moment dat je niets betekende op dat vlak in hun leven. Kan je daar iets uit afleiden voor jezelf of voor jullie potentiële relatie? Tgoh, misschien zeer beperkt. Maar sowieso moest die persoon nooit verantwoording afleggen tegenover jou toen ze dat allemaal deed.
Iedereen doet en kiest wat die zelf prefereert natuurlijk.