Mulan
Well-known member
Hangt er van af of ik mee mag of niet!
All jokes aside: een discotheek is net als een danscafe of fuif he: u amuseren en dansen is het doel.
Bij een parenclub is het doel een ander soort van amusement.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er van af of ik mee mag of niet!
En binnen een week ben je hier weer aan het janken dat het een onbetrouwbare bitch is. Doe de vrouwen een plezier en blijf single. Ik vermoed dat je ze in getagde foto's hebt gevolgd en op Whatsapp haar online status hebt gechecked om dat allemaal te weten zeker?...
Voorlopig is er een onderwerp die ik op tafel wil gooien en open wil bespreken met haar. Zij is onlangs uitgegaan met vriendinnen in een nachtclub (mannen/vrouwen die er op los dansen, alcohol drinken, tot in de vroege uurtjes, gelijk de Carré in Willebroek). Ik zou haar willen vragen of zij later, als zij een vriend heeft, ook graag zou willen uitgaan met haar vriend, en of ze ook eens zonder haar vriend enkel met de vriendinnen zou willen uitgaan. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Dus indien zij dit in de toekomst zou willen doen, dan ga ik haar vriendelijk bedanken en zeggen dat we het hierbij kunnen laten, ieder hun eigen weg. Hoe zien jullie dat eigenlijk? Delen jullie dezelfde mening of beschouwen jullie zich op dit vlak als open-minded met een stalen vertrouwen.
Tot de laatste alinea was ik helemaal mee en oprecht blij dat het beter ging. Maar zoals altijd gaat het dan in een sneltempo naar beneden en zit je terug in een poppenkast modus waar jij de touwtjes in handen wilt hebben en vooral ook wilt bepalen hoe hard of zacht er aan de koordjes wordt getrokken.Weer? Eerste date met deze… je volgt niet goed mee. De vorige (die niet buitenkwam omdat het zogezegd koud was en me niet respecteerde) had ik een weekje niets gestuurd en na een weekje stuurt ze me een miserabele “hey”. Ik antwoord daarop met “hallokes”. Daarna stuurt ze “je laat niets van je horen”. Ik heb daarop geantwoord met “we kunnen hetzelfde zeggen over u he”. Nadien hebben we heel kort ge-sms’t. En daar is het bij gebleven. Ge ziet dat als ik geen moeite doe en initiatief neem, dat er niets uit de bus komt. Van mij part is het beter zo, ik ben zelfs gelukkig dat we geen contact meer hebben. Zij past helemaal niet bij mij. Next!
Nu, om terug te komen op m’n eerste date met de nieuwe meid. Is eigenlijk heel goed verlopen, we zijn iets gaan drinken en nadien een wandelingetje gemaakt. We hebben beiden op het einde laten weten dat het leuk was en dat we elkaar verder willen zien om te leren kennen. 2e date was de avond zelf al ingepland (binnen een weekje). Ik heb bij deze een heel andere vibe dan de vorige. Ze komt respectvol over, neemt initiatief om met me te praten, is grappig, drong vanzelf aan om de rekening op de eerste date te betalen (dit was echt wel een mooi gebaar vond ik), … alles goed en wel, maar voorlopig beschouw ik het nog als een verkenningsfase en wil ik me niet te snel laten vangen door gevoelens. Achteraf ben ik degene die erdoor pijn lijdt.
Voorlopig is er een onderwerp die ik op tafel wil gooien en open wil bespreken met haar. Zij is onlangs uitgegaan met vriendinnen in een nachtclub (mannen/vrouwen die er op los dansen, alcohol drinken, tot in de vroege uurtjes, gelijk de Carré in Willebroek). Ik zou haar willen vragen of zij later, als zij een vriend heeft, ook graag zou willen uitgaan met haar vriend, en of ze ook eens zonder haar vriend enkel met de vriendinnen zou willen uitgaan. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Dus indien zij dit in de toekomst zou willen doen, dan ga ik haar vriendelijk bedanken en zeggen dat we het hierbij kunnen laten, ieder hun eigen weg. Hoe zien jullie dat eigenlijk? Delen jullie dezelfde mening of beschouwen jullie zich op dit vlak als open-minded met een stalen vertrouwen.
Maar je hebt er nog niet eens een relatie mee…Dus voor jullie is het normaal dat jullie vriend/vriendin naar de discotheek gaat zonder jullie en jullie zouden dit toelaten? Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het enkel te snappen.
@Mulan Iemand kan goede bedoelingen hebben en een goede vriendenkring hebben, maar de eerste keer kan het goed zijn, de tweede keer kan het goed zijn, maar voordat je het weet heb je prijs. Een vergissing is gauw gemaakt in zo’n omgeving. En al zeker wanneer het iets minder gaat binnen de relatie.
Voorlopig is er een onderwerp die ik op tafel wil gooien en open wil bespreken met haar.
Fel overdreven vind ik. Een mens kan ook een eigen leven hebben, hobby’s hebben, vriendschappen hebben, .. door zijn/haar dagen anders in te vullen dan naar een discotheek te gaan tot in de vroege uurtjes. Als ik daar niet mee inzit, en liever iemand heb die dat niet doet, dan is dat toch even normaal als iemand die dat wel ok zou vinden? Ik zal eens een extreem voorbeeld geven: stel dat @MisterV elke maand zin heeft om naar een parenclub te gaan, zou @Mulan hier begripvol tegenover staan? Dit is geen kwestie van claimend abnormaal gedrag, zoals @Doxie aangeeft, maar eerder een kwestie van voorkeuren in levensstijl. Of niet?
Hoe reageerde ze dan?
Ai, dat klinkt als een stevige knauw in jouw vertrouwen. Maar laat 1 iemand met een negatieve reactie je volledige gedrag niet bepalen. Ik weet zelf niet of ik het liever face2face zou horen of via bericht, maar wie ervoor kiest het eerlijk te zeggen, zou wel respect krijgen van mij, zeker als daar voordien al een boodschap van kwam genre: "ik twijfel".
Liever dat dan dat er met mijn voeten wordt gerammeld!

Zij had graag een berichtje gekregen, een ander een telefoontje en jij zegt het graag direct.Beetje pissed, dat ik volledig foute verwachtingen had gecreëerd door nog eens af te spreken en dat ze dan liever gewoon een bericht had gekregen.
Zij had graag een berichtje gekregen, een ander een telefoontje en jij zegt het graag direct.
Vooral doen wat voor jou goed voelt en niet meteen voor de ander gaan denken want iedereen is anders.
Waarom noem je het "deftig stalken"?Mijn beste kameraad is nu sinds zeer korte tijd terug single, hij is 35+ stabiele job en eigen woning.
Hij had facebook dating geinstalleerd. En word nu deftig gestalkt door 3 vrouwen van zijn leeftijd of ietsje ouder alledrie met 3 kinderen…
Knappe dames, maar je krijgt er wel een heel pakket bij..
Probeer hem nu wat bij te staan, (komt uit rottige relatiebreuk). Maar daten met een vrouw met 3 kinderen is toch ook alles behalve losse stapjes nemen op de datingmarkt.
Lijkt me dat niemand daar een correct antwoord kan geven, want dat is voor iedereen anders. Jij hebt bijvoorbeeld een dochter, dus ik vermoed dat een nieuwe partner die ook een kind heeft voor u geen issue is. Maar ik sta daar als iemand zonder kind bijvoorbeeld helemaal anders tegenover en zal dus geen relatie starten met iemand die al een kind heeft.Waarom noem je het "deftig stalken"?![]()
En welk pakket is dan wel aanvaardbaar op die leeftijd?
En waarom stuurt hij dan niet gewoon terug dat er geen interesse is van zijn kant uit? Mocht die er wel zijn, zou hij toch al lang zijn favorietje hebben uitgekozen om daar intensiever contact mee te hebben?Hij stuurt amper terug, zij blijven constant whatsapp’en
hij zorgt ook enorm hard voor zijn zoontje, (meer als zijn ex)
Dus een leuke vrouw is welkom, maar dan zit je meteen met een gezinnetje van 6,
Klopt hoor, was geen "algemene vraag voor een man van 35 die zijn shit op de rails heeft"Lijkt me dat niemand daar een correct antwoord kan geven, want dat is voor iedereen anders.

Eigenlijk had ik ook een voorkeur voor iemand zonder kinderen.Jij hebt bijvoorbeeld een dochter, dus ik vermoed dat een nieuwe partner die ook een kind heeft voor u geen issue is.
Maar als ze er zijn, moet je ze er idd bij nemen. 
Keiharde "NOOIT!" bij jou? Geen oordeel hoor, ik hoor het alleen weinig bij mannen van jouw leeftijd.Maar ik sta daar als iemand zonder kind bijvoorbeeld helemaal anders tegenover en zal dus geen relatie starten met iemand die al een kind heeft.

Hij stuurt amper terug, zij blijven constant whatsapp’en
hij zorgt ook enorm hard voor zijn zoontje, (meer als zijn ex)
Dus een leuke vrouw is welkom, maar dan zit je meteen met een gezinnetje van 6,
Amai Spiderman, ge zijt weer goed bezig hé. Discotheek vergelijken met parenclub en o wee als ze enkel met vriendinnen naar de discotheek wil. Of het nu dit is of iets anders, 't is precies altijd wel ietsFel overdreven vind ik. Een mens kan ook een eigen leven hebben, hobby’s hebben, vriendschappen hebben, .. door zijn/haar dagen anders in te vullen dan naar een discotheek te gaan tot in de vroege uurtjes. Als ik daar niet mee inzit, en liever iemand heb die dat niet doet, dan is dat toch even normaal als iemand die dat wel ok zou vinden? Ik zal eens een extreem voorbeeld geven: stel dat @MisterV elke maand zin heeft om naar een parenclub te gaan, zou @Mulan hier begripvol tegenover staan? Dit is geen kwestie van claimend abnormaal gedrag, zoals @Doxie aangeeft, maar eerder een kwestie van voorkeuren in levensstijl. Of niet?

Yep, kinderen en/of roken, daar stopt het meteen voor mij.Keiharde "NOOIT!" bij jou? Geen oordeel hoor, ik hoor het alleen weinig bij mannen van jouw leeftijd.
En dan is er idd nog een groot verschil tussen een vrouw met 1 kind uit een langdurige relatie in co-ouderschap en eentje met 3 kinderen van 3 vaders die allemaal uit beeld zijn om in clichés te spreken.![]()
Nu nog 'naar discotheken gaan' erbij en je wordt de nieuwe zielsverwant van spidermanYep, kinderen en/of roken, daar stopt het meteen voor mij.

Geen paniek, ze mag zo zat als ze wilt gaan ronddansen.Nu nog 'naar discotheken gaan' erbij en je wordt de nieuwe zielsverwant van spiderman![]()
Lijken mij dan weer 2 "redelijke" zaken op zijn lijstje.Nu nog 'naar discotheken gaan' erbij en je wordt de nieuwe zielsverwant van spiderman![]()