jawadde001
Active member
Ik probeer meestal zo snel mogelijk af te spreken. Chatten vind ik zo vervelend. Je stuurt een bericht, een uur later krijg je antwoord, en dit gaat zo maar door.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het ginder nog?Woensdag koffietje met die lange benen. Ga er alleszins nog eens over nadenken waarom het zo fout liep bij het afscheid want ze verwacht daar ergens ook wel een uitleg voor, maar verder ga ik er mij ook niet té druk in maken of ik verval weer in overdenken.
Ik zou beter wat meer met mijn onderste kopke denken![]()
Ik heb geen nieuwe date hoor (buiten eentje binnen een paar dagen).
En hier? Was ze weer ziek? POIDH!Ik verwacht ten laatste de dag nadien een uitgebreid verslag hier! En als het efkes kan een foto van jullie beiden in een PM als bewijsmateriaal dat er effectief een date is geweest.
Mulan heeft duidelijk al een slechte invloed op u!En hier? Was ze weer ziek? POIDH!
Dan zou ik eerder mikken op speeddates waarbij je idd een eerlijke kans kan krijgen en het vunzige direct kan skippen?Hopelijk past dit hier. In de ergernissenthread ging het over een 38-jarige persoon die elk jaar mag horen dat die persoon geen relatie of kinderen heeft. Wij hebben zelf zo iemand in de familie met dezelfde redenering: "ik ben al over de dertig dus het zal niet meer voor mij zijn", maar ik ben ervan overtuigd dat er nog heel wat mensen van beide geslachten in die situatie zitten. Als we dan denken dat men misschien eens op zoek kan gaan naar mensen in gelijkaardige situaties zou dat toch een kans op slagen moeten hebben? In de redenering dat twee mensen in dezelfde situatie van pakweg 35 jaar in dezelfde levensfase zitten en dus kunnen inpikken van daar. Afstuderen en werken is al OK, waarschijnlijk alleen wonen ook, maar verder dus in dezelfde ontdekkende beginnende fase van relaties zitten.
Vaak is Tinder en zo hier geen goeie startplaats voor. De mensen in die situatie die ik ken kunnen zich m.i. moeilijk profileren als "dertiger zonder ooit een relatie gehad te hebben op zoek naar een sukkelaar van het ander geslacht" want zo komt het meestal over. Veel hits zal die persoon niet hebben. Zet je het er niet op dan trek je het verkeerde type aan. Maar dan komt uiteraard hét grote vraagstuk: waar ga je op zoek naar iemand die een gezinswens heeft maar al in die situatie zit?
Hoe zit het ginder nog?
Niet fantastisch.
Ik heb geleerd dat ik mijn buikgevoel toch beter volg. Het maakte mij ergens zot omdat ik na die eerste date niets slecht kon benoemen maar tegelijk toch niet echt gemotiveerd was om nog af te spreken. Hebben dan toch nog eens afgesproken, en dat was terug gezellig maar om een of andere reden zag ik daar niets meer in dan iets vriendschappelijk. Daar is op zich niets mis mee en in mijn hoofd was het ook respectvoller op dat in het echt te zeggen (er os nog niets gebeurd dus..?), maar dat is verkeerd binnengekomen. Als ik dat nog eens voorheb eindig ik de eerste date gewoon positief om erna gewoon een berichtje te sturen dat mijn hoofd er even niet naar staat ofzo. Fuck 2e kansen
Ja dat lijkt me wel iets, want meteen "fysiek" iemand spreken is een extra drempel die, als je ze neemt, je ook gemotiveerder zal maken om iets te maken van zo'n avond. Maar natuurlijk loop je de kans dat er komt dat "ik heb nog nooit een relatie gehad" wordt beantwoord met "ik ben gescheiden met drie kinderen". Die zitten in een heel andere levensfase.Dan zou ik eerder mikken op speeddates waarbij je idd een eerlijke kans kan krijgen en het vunzige direct kan skippen?
Weer? Eerste date met deze… je volgt niet goed meeEn hier? Was ze weer ziek? POIDH!
. De vorige (die niet buitenkwam omdat het zogezegd koud was en me niet respecteerde) had ik een weekje niets gestuurd en na een weekje stuurt ze me een miserabele “hey”. Ik antwoord daarop met “hallokes”. Daarna stuurt ze “je laat niets van je horen”. Ik heb daarop geantwoord met “we kunnen hetzelfde zeggen over u he”. Nadien hebben we heel kort ge-sms’t. En daar is het bij gebleven. Ge ziet dat als ik geen moeite doe en initiatief neem, dat er niets uit de bus komt. Van mij part is het beter zo, ik ben zelfs gelukkig dat we geen contact meer hebben. Zij past helemaal niet bij mij. Next!Als je jezelf al openminded moet beschouwen als je je partner zijn/haar ding laat doen met personen die al langer deel uit maken van hun leven... :Unsure:... enkel met de vriendinnen zou willen uitgaan. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Dus indien zij dit in de toekomst zou willen doen, dan ga ik haar vriendelijk bedanken en zeggen dat we het hierbij kunnen laten, ieder hun eigen weg. Hoe zien jullie dat eigenlijk? Delen jullie dezelfde mening of beschouwen jullie zich op dit vlak als open-minded met een stalen vertrouwen.

Ai, dat klinkt als een stevige knauw in jouw vertrouwen. Maar laat 1 iemand met een negatieve reactie je volledige gedrag niet bepalen. Ik weet zelf niet of ik het liever face2face zou horen of via bericht, maar wie ervoor kiest het eerlijk te zeggen, zou wel respect krijgen van mij, zeker als daar voordien al een boodschap van kwam genre: "ik twijfel".Niet fantastisch.
Ik heb geleerd dat ik mijn buikgevoel toch beter volg. Het maakte mij ergens zot omdat ik na die eerste date niets slecht kon benoemen maar tegelijk toch niet echt gemotiveerd was om nog af te spreken. Hebben dan toch nog eens afgesproken, en dat was terug gezellig maar om een of andere reden zag ik daar niets meer in dan iets vriendschappelijk. Daar is op zich niets mis mee en in mijn hoofd was het ook respectvoller op dat in het echt te zeggen (er os nog niets gebeurd dus..?), maar dat is verkeerd binnengekomen. Als ik dat nog eens voorheb eindig ik de eerste date gewoon positief om erna gewoon een berichtje te sturen dat mijn hoofd er even niet naar staat ofzo. Fuck 2e kansen
Voorlopig is er een onderwerp die ik op tafel wil gooien en open wil bespreken met haar. Zij is onlangs uitgegaan met vriendinnen in een nachtclub (mannen/vrouwen die er op los dansen, alcohol drinken, tot in de vroege uurtjes, gelijk de Carré in Willebroek). Ik zou haar willen vragen of zij later, als zij een vriend heeft, ook graag zou willen uitgaan met haar vriend, en of ze ook eens zonder haar vriend enkel met de vriendinnen zou willen uitgaan. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Dus indien zij dit in de toekomst zou willen doen, dan ga ik haar vriendelijk bedanken en zeggen dat we het hierbij kunnen laten, ieder hun eigen weg. Hoe zien jullie dat eigenlijk? Delen jullie dezelfde mening of beschouwen jullie zich op dit vlak als open-minded met een stalen vertrouwen.
Ja.Dus voor jullie is het normaal dat jullie vriend/vriendin naar de discotheek gaat zonder jullie en jullie zouden dit toelaten?
Ja. Als je bij simpelweg daten al moet beginnen over "iets toelaten" ben je heel fout bezig!Dus voor jullie is het normaal dat jullie vriend/vriendin naar de discotheek gaat zonder jullie en jullie zouden dit toelaten?
Jij bent een invididu, zij is een individu. Probeer haar zo te zien ipv als een homp klei die gevormd moet worden naar het beeld dat jij in je hoofd hebt. Niemand is 100% compatibel. Hoe sneller je je daar bij neer legt, hoe makkelijker je leven!Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het enkel te snappen.
Als jij er op voorhand van uit zal gaan dat niemand ooit trouw zal blijven, doe je beter geen moeite en blijf je alleen. Iemand kring zal altijd groter zijn dan jij alleen. Ze kan in de supermarkt iemand tegen komen, op het werk, in de fitness, zelfs als ze haar bejaarde oma in het rusthuis gaat bezoeken!@Mulan Iemand kan goede bedoelingen hebben en een goede vriendenkring hebben, maar de eerste keer kan het goed zijn, de tweede keer kan het goed zijn, maar voordat je het weet heb je prijs.
Wat voor omgeving? Onder vrienden? Op een locatie met muziek? 's nachts?Een vergissing is gauw gemaakt in zo’n omgeving.
MAAR JE HEBT GEEN RELATIE!En al zeker wanneer het iets minder gaat binnen de relatie.
Fel overdreven vind ik. Een mens kan ook een eigen leven hebben, hobby’s hebben, vriendschappen hebben, .. door zijn/haar dagen anders in te vullen dan naar een discotheek te gaan tot in de vroege uurtjes. Als ik daar niet mee inzit, en liever iemand heb die dat niet doet, dan is dat toch even normaal als iemand die dat wel ok zou vinden? Ik zal eens een extreem voorbeeld geven: stel dat @MisterV elke maand zin heeft om naar een parenclub te gaan, zou @Mulan hier begripvol tegenover staan? Dit is geen kwestie van claimend abnormaal gedrag, zoals @Doxie aangeeft, maar eerder een kwestie van voorkeuren in levensstijl. Of niet?Oei, ja. Zou ik niet doen. Een vriendin die een eigen leven, hobby's en vriendschappen wil hebben? Dumpen die handel!
Stel je voor zeg, waar gaat dat heen op lange termijn. Binnenkort denken vrouwen in een relatie nog dat ze een eigen mening mogen hebben. Ok ja, ze mag misschien 1 keer per week eens alleen de tuin in en eens per maand kiezen wat ze klaar maakt voor avondeten. Maar gekker dan dat hoeft het nu ook weer niet te worden.
Er is wel een ferm verschil tussen een parenclub en een discotheek hé manneke…