Spiderman
Banned
Daar zit dan het risico dat het wat uitdooft en de date uiteindelijk niet meer doorgaat.Datum en tijd en voor de rest laat je het gewoon zo. Laat het vooral zijn beloop en wat komt dat komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zit dan het risico dat het wat uitdooft en de date uiteindelijk niet meer doorgaat.Datum en tijd en voor de rest laat je het gewoon zo. Laat het vooral zijn beloop en wat komt dat komt.
Als de date niet doorgaat vraag je even wat feedback en ga je daarmee verder.Daar zit dan het risico dat het wat uitdooft en de date uiteindelijk niet meer doorgaat.
Je doet ermee wat je wilt. Iedereen is anders en je moet maar doen waar je je goed bij voelt.Ik zal toch maar luisteren naar wat Mulan zegt![]()
Mooi compliment aan jezelf.Dankzij de feedback die ik heb gekregen van de leden hier, geeft dit me wel een besef dat er iets niet klopt. Ik zie in dat ik bepaalde zaken moet veranderen en zal hieraan werken. Ik denk dat ik nu een beetje snap dat wat ik heb gezegd verkeerd opgevat kan worden, naargelang hoe men het bekijkt. Maar dat was niet de bedoeling geweest. Inzien hoe men overkomt bij anderen is op zich een kunst volgens mij. Niet iedereen kan dat even vlot.
Langs de andere kant is het volgens mij ook beter om niet te veel te praten over van alles voor de eerste date zodat er nog zaken zijn die besproken kunnen worden op de eerste date en zo zit de verassing er nog in. Of waarover, over welke topics zouden jullie graag willen praten voor de eerste date?
Daar zit dan het risico dat het wat uitdooft en de date uiteindelijk niet meer doorgaat.

Of, ‘t is maar een suggestie he, doe gewoon zoals je normaal zou doen/sturen?
Niet te gek of anders beginnen doen.Je doet ermee wat je wilt. Iedereen is anders en je moet maar doen waar je je goed bij voelt.
Bijna allemaal de vorige zelfs op de eerste date.En hoeveel van hen hebben dat gezegd tegen jou?![]()
Als een gesprek zo gescript moet worden...
Normaal verloopt het contact op hetzelfde tempo en in dezelfde aard verder zoals voor je een datum hebt afgesproken.
Mocht het contact enkel nog van praktische aard zijn zou ik dat echt bizar vinden.
Optie 6:Nog een vraagje: Stel dat je met iemand amper 1 of 2 uurtjes heen en weer hebt gestuurd op een dating app en er lijkt een wederzijdse klik te zijn, waarna hij/zij jou vraagt om de volgende dag al af te spreken voor een eerste date om iets te gaan drinken. Zijn de volgende opties van toepassing op u?
1. Leuk initiatief. Eindelijk iemand die eens actie onderneemt in plaats van dagenlang continu heen en weer te sturen zonder vooruitgang. Als ik de volgende dag niet beschikbaar ben, stel ik voor om een andere dag af te spreken. Als ik wel beschikbaar ben, aanvaard ik het voorstel.
2. Dat is voor mij een turn-off. Als hij/zij zo snel voorstelt om af te spreken, doet ie dat waarschijnlijk met iedereen. Unmatched!
3. Ik date nooit zo snel. Ik ga opzettelijk de date iets later verschuiven om die persoon beter te leren kennen en zijn/haar intenties af te wegen.
4. Ik ga de date wat later verschuiven zodat ik in tussentijd de mogelijkheid heb om op date te gaan met andere potentiële kandidaten.
5. De volgende dag is te vroeg voor mij, ik heb tijd nodig om mezelf fysiek (haren, kledij, …) en mentaal voor te bereiden voor de eerste date. Daarom zal ik de date naar een latere datum verschuiven zodat ik m’n beste kant kan tonen en een goede eerste indruk achterlaten.
1. Waarom niet?Nog een vraagje: Stel dat je met iemand amper 1 of 2 uurtjes heen en weer hebt gestuurd op een dating app en er lijkt een wederzijdse klik te zijn, waarna hij/zij jou vraagt om de volgende dag al af te spreken voor een eerste date om iets te gaan drinken. Zijn de volgende opties van toepassing op u?
1. Leuk initiatief. Eindelijk iemand die eens actie onderneemt in plaats van dagenlang continu heen en weer te sturen zonder vooruitgang. Als ik de volgende dag niet beschikbaar ben, stel ik voor om een andere dag af te spreken. Als ik wel beschikbaar ben, aanvaard ik het voorstel.
2. Dat is voor mij een turn-off. Als hij/zij zo snel voorstelt om af te spreken, doet ie dat waarschijnlijk met iedereen. Unmatched!
3. Ik date nooit zo snel. Ik ga opzettelijk de date iets later verschuiven om die persoon beter te leren kennen en zijn/haar intenties af te wegen.
4. Ik ga de date wat later verschuiven zodat ik in tussentijd de mogelijkheid heb om op date te gaan met andere potentiële kandidaten.
5. De volgende dag is te vroeg voor mij, ik heb tijd nodig om mezelf fysiek (haren, kledij, …) en mentaal voor te bereiden voor de eerste date. Daarom zal ik de date naar een latere datum verschuiven zodat ik m’n beste kant kan tonen en een goede eerste indruk achterlaten.
Persoonlijk vond ik zo snel mogelijk voorstellen om af te spreken voor mij de sleutel tot enig succes op tinder. Anders bleef dat bij leuke gesprekken die dan doodbloedden.Vrouwen die initiatief nemen, dat moet absoluut een red flag zijn!
Als ge goesting en tijd hebt om af te spreken: doen!
Hebt ge geen goesting om met iemand "te onbekend" af te spreken: blijf thuis.
Zo moeilijk kan het leven zijn!![]()
1! Duss morgen verslag van de date?
Ik heb geen nieuwe date hoor (buiten eentje binnen een paar dagen). Ik was gewoon benieuwd hoe het er bij jullie aan toegaat en hoe de meeste mannen/vrouwen zo’n voorstel opnemen. Voor mij zou optie 1 ook het geval zijn. Vaak ben ik ook geneigd om dergelijk voorstel te doen, vandaar.1! Alle seg, zelfs geen twijfel. Alleen spijtig dat ik morgen niet meer in mijn eentje hier op het werk zit, dan kon ik elke update volgen .
Ik heb ook het gevoel dat dat de beste manier is. In het verleden waren mijn dates vaak een gevolg daarvan. Momenteel pas ik deze techniek ook toe. Niet rond de pot draaien, straight to the point.Persoonlijk vond ik zo snel mogelijk voorstellen om af te spreken voor mij de sleutel tot enig succes op tinder. Anders bleef dat bij leuke gesprekken die dan doodbloedden.
Ik verwacht ten laatste de dag nadien een uitgebreid verslag hier! En als het efkes kan een foto van jullie beiden in een PM als bewijsmateriaal dat er effectief een date is geweest.Ik heb geen nieuwe date hoor (buiten eentje binnen een paar dagen)