Het grote BeyondGaming Dating topic

Woensdag koffietje met die lange benen. Ga er alleszins nog eens over nadenken waarom het zo fout liep bij het afscheid want ze verwacht daar ergens ook wel een uitleg voor,
En daar geen uitleg voor hebben behalve: "geen flauw idee, daarom dat ik nog een date wou" is ook helemaal prima hoor!
maar verder ga ik er mij ook niet té druk in maken of ik verval weer in overdenken.
😱 We weten allemaal hoe toxisch dat kan zijn! 😬
Ik zou beter wat meer met mijn onderste kopke denken :unsure:
Want? Ook voor seks zit de klik bij voorkeur goed he. 😉

Ik snap niet wat ik heb gezegd om dergelijke veroordelingen te verdienen. Ik zei als antwoord op iemand dat ik makkelijk seks kan krijgen met iemand van een lagere league , maar dat ik daar niet in geïnteresseerd ben. Zo ben ik niet ingesteld. Daarnaast zei ik dat de vrouwen waarmee ik date schone vrouwen zijn. Wat is daar nu mis mee? Ik snap oprecht niet wat er scheelt met wat ik zeg.

Ik begrijp dat uw mama u altijd vertelt hoe knap, lief en charmant je bent. Maar dit ben jij op date:

23RedFlags.png

Laatst bewerkt:
Het omgekeerde van misogynie noemt gewoon misandrie :s
mijn favo reisbestemming :love:

Maar ik ben niet degene die aangaf dat mannen denken dat ze meer klootzak moeten worden om vrouwen te krijgen, dat is wat een paar mannelijke voorgangers beweerden. Ik mag hopen dat (volwassen) mensen net iets genuanceerder naar de wereld kunnen kijken, ongeacht hun geslacht.

Soms is een vreemd gevolg hiervan een adoratie voor Trump, Musk, crypto, en oost-europa waar 'de vrouwen nog echt vrouwen zijn'.

Beetje off-topic anekdote maar het past wel in de recente discussie:
- Een tijd lang in Rusland gewerkt.
- Belgische mannelijke collega (tijdens de zomer): "wow, de vrouwen zijn hier echt knap"
- Droge reactie van Belgische vrouwelijke collega: "heb je ook al eens naar hun gezicht gekeken?"
Heel terechte opmerking, de vrouwen die hij als knap beschouwde, liepen daar op straat of op het werk in minder verhullende kledij dan hier normaal zou zijn - maar dat maakt ze nog niet knapper... Blijft een klassiek voorbeeld van het cliché hoe mannen en vrouwen verschillend kunnen denken :p

Behalve wat onderontwikkelde gebiedsdelen zijn Oost-Europese vrouwen trouwens even modern of geëmancipeerd als hier - voor er bepaalde figuren hier misschien ideeën opdoen dat ze zich op die doelgroep moeten richten? :)

Maar ik ben niet degene die aangaf dat mannen denken dat ze meer klootzak moeten worden om vrouwen te krijgen, dat is wat een paar mannelijke voorgangers beweerden. Ik mag hopen dat (volwassen) mensen net iets genuanceerder naar de wereld kunnen kijken, ongeacht hun geslacht.
Nooit die logica begrepen eigenlijk...
Ik ga er gewoon altijd van uit dat vrouwen het stukje "klootzak" dat die vent die ze willen/hebben blijkbaar is, erbij nemen omdat hij andere kwaliteiten heeft die doorwegen... En welke kwaliteit iemand zoekt verschilt ook gewoon van persoon tot persoon toch?
Wat de ene aanziet als "klootzak" is dat daarom ook niet voor de ander trouwens.

mijn favo reisbestemming :love:

Ik gaf niet aan dat mannen dat denken, wél dat sommige mannen dat uit frustratie kunnen zeggen als ze een blauwtje lopen of dat het maar niet wil lukken om iemand aan de haak te slaan. Het is niet voor iedereen evident om casual een praatje te slaan met een vrouw, toen ik jonger was had ik daar toch wel meer moeite mee.

Anderzijds: ik ben wel blij dat ik lange tijd vrijgezel ben gebleven toen ik jonger was, ik heb toch wel van die vrijheid kunnen genieten. Gewoon afspreken met iemand zonder altijd rekening te moeten houden met de agenda van je partner, wat een zaligheid.

6) vermijd kerels die per se willen vingeren of likken als Lassie, wat is er mis met gewoon seks te hebben? :unsure:
Wablieft ?
Wat bedoel je met "gewoon seks" ?
5 minuutjes missionarishouding en fini ?

Het betere vinger-, pijp- en befwerk hoort gewoon bij een gezonde seksuele beleving.
Het is jammer dat jij bij het beffen moet denken aan Lassie en er niet ten volle van kan genieten ?
Veel mannen zijn natuurlijk prutsers in bed het kan zijn dat jij toevallig enkel ervaring hebt met zo'n figuren.

Wablieft ?

Het betere vinger-, pijp- en befwerk hoort gewoon bij een gezonde seksuele beleving.
Het is jammer dat jij bij het beffen moet denken aan Lassie en er niet ten volle van kan genieten ?
Veel mannen zijn natuurlijk prutsers in bed het kan zijn dat jij toevallig enkel ervaring hebt met zo'n figuren.
Bij beffer werd er ENKEL daarover gesproken wat niet hetzelfde is als een totaalpakket.

Om het duidelijker te zeggen: als je daarmee begint, wil ik absoluut het totaalpakket!

Achja, elk zijn voorkeur zeker?

Dit lijkt me zowat uw grootste probleem. Jij hebt gewoon geen idee hoe je overkomt op iemand anders.

Dat besef gaat er toch eens moeten komen.

Doe er dan iets mee.

Om het met een spreekwoord te zeggen:

De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens.
Dankzij de feedback die ik heb gekregen van de leden hier, geeft dit me wel een besef dat er iets niet klopt. Ik zie in dat ik bepaalde zaken moet veranderen en zal hieraan werken. Ik denk dat ik nu een beetje snap dat wat ik heb gezegd verkeerd opgevat kan worden, naargelang hoe men het bekijkt. Maar dat was niet de bedoeling geweest. Inzien hoe men overkomt bij anderen is op zich een kunst volgens mij. Niet iedereen kan dat even vlot.

Wablieft ?

Say no more. Met @MisterV is dit nu verleden tijd. V voor vaginatemmer.

Say no more. Met @MisterV is dit nu verleden tijd. V voor vaginatemmer.
Ik vind het al fout om zo een stellingen te maken in de eerste plaats. Van druk leggen op iemand gesproken...
Als iemand handeling A verkiest boven B dan moet dat blijkbaar de "fout" zijn van de gever. Persoonlijke voorkeur mag blijkbaar geen ding zijn...

Succes aan de datende mannen, totaal geen druk hoor! :unsure:

Ik vind het al fout om zo een stellingen te maken in de eerste plaats. Van druk leggen op iemand gesproken...
Als iemand handeling A verkiest boven B dan moet dat blijkbaar de "fout" zijn van de gever. Persoonlijke voorkeur mag blijkbaar geen ding zijn...

Succes aan de datende mannen, totaal geen druk hoor! :unsure:
Daar ben ik helemaal akkoord mee. Niet elke vrouw of man houdt van dezelfde handelingen. Ik heb bijvoorbeeld een afkeer van vrouwen die mijn teelballen aanraken terwijl sommige mannen liever hebben dat ze gezogen worden. Ik zou daar een hartstilstand van krijgen denk ik. Dus kortom, de bedoeling zou moeten zijn dat twee geliefden elkaar ontdekken en toepassen wat het beste werkt voor elkaar.

Een klein vraagje voor de vrouwen (en mannen) hier: stel dat je iemand bent tegengekomen op een dating app, je praat er een beetje mee en jullie komen overeen om af te spreken voor een eerste date. De vrouw stelt voor om 1 week later af te spreken. Beiden gaan akkoord, alles goed en wel. Hoe vaak zou je verwachten dat een man contact opneemt met jou tot de eerste date eraan komt? (om niet ongeïnteresseerd over te komen) Of zou het teksten beperkt moeten worden tot enkel het afspreken van de praktische zaken zoals datum, locatie, activiteit en uur? Niets meer, niets minder?

Langs de andere kant is het volgens mij ook beter om niet te veel te praten over van alles voor de eerste date zodat er nog zaken zijn die besproken kunnen worden op de eerste date en zo zit de verassing er nog in. Of waarover, over welke topics zouden jullie graag willen praten voor de eerste date?

Als een gesprek zo gescript moet worden... 🙄
Normaal verloopt het contact op hetzelfde tempo en in dezelfde aard verder zoals voor je een datum hebt afgesproken.
Mocht het contact enkel nog van praktische aard zijn zou ik dat echt bizar vinden.

Een klein vraagje voor de vrouwen (en mannen) hier: stel dat je iemand bent tegengekomen op een dating app, je praat er een beetje mee en jullie komen overeen om af te spreken voor een eerste date. De vrouw stelt voor om 1 week later af te spreken. Beiden gaan akkoord, alles goed en wel. Hoe vaak zou je verwachten dat een man contact opneemt met jou tot de eerste date eraan komt? (om niet ongeïnteresseerd over te komen) Of zou het teksten beperkt moeten worden tot enkel het afspreken van de praktische zaken zoals datum, locatie, activiteit en uur? Niets meer, niets minder?

Langs de andere kant is het volgens mij ook beter om niet te veel te praten over van alles voor de eerste date zodat er nog zaken zijn die besproken kunnen worden op de eerste date en zo zit de verassing er nog in. Of waarover, over welke topics zouden jullie graag willen praten voor de eerste date?
Datum en tijd en voor de rest laat je het gewoon zo. Laat het vooral zijn beloop en wat komt dat komt.

Terug
Bovenaan