Het grote BeyondGaming Dating topic

Is dat dan niet wat raar om te zien hoe de helft van het forum opeens vanuit het niets los gaat in dit topic
Lol, waarschijnlijk wel, maar ik hoop dat ze het ook ooit inzien dat dit hopeloos is.

Hij vind zichzelf de max en zijn dates zijn bitches zodra ze iets doen wat niet overeenkomt met zijn verwachtingen.
Heel zijn houding naar zijn dates is egoïstisch en ronduit aggressief als ze niet doen wat hij leuk vindt.
Das ziekelijk. En daar is hij al genoeg op gewezen.

Dus ofwel is hij hardleers ofwel een trol. In beide gevallen gaat er toch niks verbeteren en hoop ik dat men stopt met erop te reageren. Het is toch elke keer krak hetzelfde.

knip
Soms denk ik "wat als mijn relatie van 17 jaar op de klippen loopt en ik terug moet gaan daten ....". Dan lees ik Spiderman zijn verhalen en kom tot de conclusie dat mijn interpersoonlijke skills toch wel een paar "batshit crazy" niveaus lager liggen en dat het bij hem ook lukt...

@Spiderman Bedankt voor de gemoedsrust!

Laatst bewerkt:
Lol, waarschijnlijk wel, maar ik hoop dat ze het ook ooit inzien dat dit hopeloos is.

Hij vind zichzelf de max en zijn dates zijn bitches zodra ze iets doen wat niet overeenkomt met zijn verwachtingen.
Heel zijn houding naar zijn dates is egoïstisch en ronduit aggressief als ze niet doen wat hij leuk vindt.

Dus ofwel is hij hardleers ofwel een trol. In beide gevallen gaat er toch niks verbeteren en hoop ik dat men stopt met erop te reageren. Het is toch elke keer krak hetzelfde.
Ik deel je mening hoor maar ik laat het gewoon aan mij passeren. Elke keer ik een post zie draai ik mijn ogen een stuk of 398473keer, haal ik 564732 keer mijn schouders op, schud mij hoofd 1203948403 keer en ga dan terug verder me mijn leven. Imo moeten we ook niet op alles reageren natuurlijk en ik geloof zelf dat in zijn geval al alles wel eens gezegd geweest is. Dat hij daar dan niets mee doet is eigenlijk meer pech voor hem.

Helemaal mee eens.

Masterclass “hoe verkak je een geslaagde date”
(mits die voor haar ook geslaagd was natuurlijk)
mmm... ze zijn gaan biljarten. Wat zij nog nooit had gedaan en hem de kans gaf om:
Hiervoor heb ik haar tijdens het spel fysiek omhelsd langs achter om haar de houding aan te leren, en heb ik haar handen vastgepakt en haar wegwijs gemaakt. Het was vrij “intiem”
Tenzij @Spiderman biljarten gebruikt als metafoor voor het betere handwerk :)

Hoe dan ook: cringe

En dit is alvast mijn laatste bijdrage aan @Spiderman zijn perikelen.

Laatst bewerkt:
De date is doorgegaan (hoera). Nu, over het algemeen kan ik zeggen dat het goed is verlopen. Wij zijn iets gaan drinken en hebben nadien biljart gespeeld.
Dat is positief!
en heb ik haar op tijd (20 mins voor mijn aankomst) laten weten dat ik er om 19:10 zal zijn.
Toen ik aankwam heb ik haar gebeld, en heeft ze gezegd dat ze nog steeds thuis is. Ze zei dat we hadden afgesproken om 19:30, en dat ze op dat uur zou komen. Ik heb 25 minuten in m’n auto gewacht op haar, niet ver van haar huis. Ze kwam pas rond 19:35.
1zijdig een afspraak veranderen en dan geïrriteerd zijn dat een ander daar niet in mee gaat, is dan ook lomp van jou, niet van haar. Ik heb recent ook een afspraak vervroegd, maar dat was dan genre: "ik weet dat het last minute is, maar zou..." Daarmee ga je een gesprek aan en geef je de andere een keuze. Jij geeft een feit mee en verwacht dat een ander zijn planning zonder meer aanpast aan jou. Wie zich niet aanpast, is niet flexibel? Waar is jouw flexibiliteit dan naar toe? 🤔
Toen ze in de auto stapte rook het opeens enorm veel naar sigaretten. Ze zegt dat zij een paar jaar geleden is gestopt met roken en dat er thuis wordt geroken en dat de geur waarschijnlijk daardoor komt.
Dus je rekent haar af op gewoontes die niet van haar zijn? Of ben je weer iemand aan het uitmaken voor leugenaar?
- Zij is geen vlotte spreker, dus ik moet meestal een onderwerp aanhalen om over te spreken.
Aangezien er geen onaangename stiltes vallen, is dat wel een probleem dan?
- Ze gaf tijdens een van onze gesprekken aan dat zij nog nooit een waterpijp heeft geroken en zin heeft om het uit te proberen. Ik vind iemand die rookt of zelfs waterpijp rookt/wil roken een turn-off.
Niemand is perfect. Deal with it.
.” Ze zei daarop dat ze niet gaat veranderen hoe ze spreekt en dat ik het zo moet aanvaarden en snappen dat zij het niet slecht bedoelt wanneer ze termen gebruikt tegen mij zoals hersenloos/dun als een skelet/oncreatief/…
Dat is een heel terechte klacht!
- Ik heb alles betaald en de vorige date was dat ook het geval. Op zich is het niet het einde van de wereld, maar ik zou het appreciëren als zij ten minste voorstelt om eens te betalen. Het is niet de bedoeling dat ik steeds alles moet betalen voor ons beiden. En het zou ook niet gepast zijn dat ik opeens afkom met “hey, betaalt gij nu maar”.
Ik ben zelf ook niet zo ingesteld, maar je kan het ook bespreken he... Of gewoon al eens het woord splitten laten vallen...
- Na de date heeft ze me geen sms gestuurd om te vragen of ik goed en wel thuis ben gekomen, bear in mind dat ik bijna 1 uur traject afleg om thuis te zijn. Ik heb het haar eerst gevraagd, waarna zij het ook deed.
Als ik niet moet rijden stuur ik ook niet als eerste, ik wil de chauffeur namelijk niet afleiden tijdens het rijden... Ik zie dat als attent zijn, jij ziet dat als boers zijn. 🤷🏼
- Nadat ze had gezegd dat zij een zeer leuke tijd heeft gehad, heb ik haar geantwoord met “als we een koppel waren zou ik een manier gevonden hebben om je te kussen wanneer ik je had afgezet. Maar aangezien je ons niet zo ziet, hou ik m’n afstand. 🤓
Je maakt haar heel ongemakkelijk hiermee en legt druk op haar terwijl ze al gezegd heeft hoe ze er in staat. Je duwt opnieuw iemand in een hoekje....

Kortom: weer een hele hoop aannames die nergens op slaan en die ook niet gaan verbeteren zolang je communicatie als een 1zijdig iets beschouwt en niet als een wisselwerking met iemand die anders denkt en anders communiceert...

knip

Soms denk ik "wat als mijn relatie van 17 jaar op de klippen loop en ik terug moet gaan daten hoe zou ik dat godsnaam aanpakken". Dan lees ik Spiderman zijn verhalen en kom tot de conclusie dat mijn interpersoonlijke skills toch wel een paar "batshit crazy" niveaus lager liggen en dat het bij hem ook lukt...

@Spiderman Bedankt voor de gemoedsrust!
Ja maar ben jij ook zo lief en grappig en knap en loyaal en slim?

Tldr: wat ik als positief heb ervaren: mezelf en mijn acties
Wat ik als negatief heb ervaren: haar en haar acties

Anyway
@Z3r0 hoe was uw date?

Wel vrij goed.

Om 20u afgesproken en tot 2-3u liggen leuteren op café.

Erna is ze terug mee gekomen naar bij mij thuis voor het dessert.

Mijn date had duidelijk wel al ervaring met waterpijpen! (schrap water)

De date is doorgegaan (hoera). Nu, over het algemeen kan ik zeggen dat het goed is verlopen. Wij zijn iets gaan drinken en hebben nadien biljart gespeeld.

Wat ik positief heb ervaren:
- Er was op geen enkel moment een stille awkward moment. We hebben continu kunnen doorpraten over alles en nog wat. Is dankzij mij ook, want ik heb steeds onderwerpen aangehaald en de conversatie voortgestuwd. Zij heeft vaak gelachen.

Wat ik als negatief heb ervaren:
- knip
Jezus christus man. Het enige positieve aan de date was dus aan jezelf te danken.

In ieder geval bedankt voor het leesvoer, amusant is het wel.

Misschien moet spiderman gewoon met zichzelf daten!
Met dat kostuum aan zou het wel wat verwarrend zijn...

Best-Spider-Man-Memes.png

Genoeg spiderman voor elke dag van de week?

Je maakt haar heel ongemakkelijk hiermee en legt druk op haar terwijl ze al gezegd heeft hoe ze er in staat. Je duwt opnieuw iemand in een hoekje....
We hebben er gisteren nog open en transparant over gepraat. Zij weet dat ik haar leuk vind (op een romantische manier) en ik weet dat zij het momenteel als een vriendschap ziet en de tijd neemt om elkaar te leren kennen (dus nog niet romantisch). Ik heb gezegd dat dat helemaal OK is en ze geen druk moet voelen, omdat ze niets verschuldigd is. Zij heeft dat geapprecieerd. Vanaf nu neem ik een stap terug, ik blokkeer mijn gevoelens en focus op mezelf en de toekomst. Ondertussen laat ik het contact met haar voortvloeien op een natuurlijke manier, geen extra moeite of bedenkingen. Go with the flow. Geen geforceerde initiatieven om iets op gang te trekken. Als het vanzelf komt en ook van haar komt, komt het wel. Zij stelde voor om een volgende keer af te spreken wanneer het weer warmer wordt (dus vanaf de lente), haar logica: “omdat wij geen koppel zijn hoeven we elkaar niet elke week te zien, we zijn momenteel vrienden die elkaar leren kennen.” Zoals een user hier aangaf, klinkt dit als een beleefde manier om me af te wijzen en als backup te houden just in case. Ik heb haar gezegd dat dat geen probleem is. Nu, ik ga verder met m’n leven en als ik iemand tof tegenkom, dan omarm ik de opportuniteit. Zoals sommigen hier hebben aangehaald: het leven is te kort om zoveel moeite en tijd te steken hierin. Op een vreemde manier voel ik me momenteel “verlost” omdat ik vooruit kijk. En dit voelt goed.

Het komt er wel een beetje op neer dat je in een friendzone zit met een stevige handrem die je zelf ferm hebt opgetrokken. Zij zoekt duidelijk vriendschap, jij hebt duidelijk romantische interesse. Hopelijk blijf je niet hopen op "iets meer" tot het lente wordt, want dat betekent dat je méér wil en dat je jezelf tegelijkertijd blok zet. Dat lijkt me een onmogelijk spagaat.

Terug
Bovenaan