Het grote BeyondGaming Dating topic

Haha, dit kan toch niet meer. Machtig zeg.

1 ding ontbreekt nog in de analyse van een (2de?) date: ik denk dat ze opzettelijk zei dat ze niet kan biljarten. Als het ware een soort van 'test'. Denk daar maar eens over na.

We hebben er gisteren nog open en transparant over gepraat. Zij weet dat ik haar leuk vind (op een romantische manier) en ik weet dat zij het momenteel als een vriendschap ziet en de tijd neemt om elkaar te leren kennen (dus nog niet romantisch). Ik heb gezegd dat dat helemaal OK is en ze geen druk moet voelen, omdat ze niets verschuldigd is. Zij heeft dat geapprecieerd. Vanaf nu neem ik een stap terug, ik blokkeer mijn gevoelens en focus op mezelf en de toekomst. Ondertussen laat ik het contact met haar voortvloeien op een natuurlijke manier, geen extra moeite of bedenkingen. Go with the flow. Geen geforceerde initiatieven om iets op gang te trekken. Als het vanzelf komt en ook van haar komt, komt het wel. Zij stelde voor om een volgende keer af te spreken wanneer het weer warmer wordt (dus vanaf de lente), haar logica: “omdat wij geen koppel zijn hoeven we elkaar niet elke week te zien, we zijn momenteel vrienden die elkaar leren kennen.” Zoals een user hier aangaf, klinkt dit als een beleefde manier om me af te wijzen en als backup te houden just in case. Ik heb haar gezegd dat dat geen probleem is. Nu, ik ga verder met m’n leven en als ik iemand tof tegenkom, dan omarm ik de opportuniteit. Zoals sommigen hier hebben aangehaald: het leven is te kort om zoveel moeite en tijd te steken hierin. Op een vreemde manier voel ik me momenteel “verlost” omdat ik vooruit kijk. En dit voelt goed.
Ik wil u nu minstens 3 maanden niet zien....
Dat is toch al wat duidelijker geformuleerd van haar kant.

We hebben er gisteren nog open en transparant over gepraat. Zij weet dat ik haar leuk vind (op een romantische manier) en ik weet dat zij het momenteel als een vriendschap ziet en de tijd neemt om elkaar te leren kennen (dus nog niet romantisch). Ik heb gezegd dat dat helemaal OK is en ze geen druk moet voelen, omdat ze niets verschuldigd is. Zij heeft dat geapprecieerd. Vanaf nu neem ik een stap terug, ik blokkeer mijn gevoelens en focus op mezelf en de toekomst. Ondertussen laat ik het contact met haar voortvloeien op een natuurlijke manier, geen extra moeite of bedenkingen. Go with the flow. Geen geforceerde initiatieven om iets op gang te trekken. Als het vanzelf komt en ook van haar komt, komt het wel. Zij stelde voor om een volgende keer af te spreken wanneer het weer warmer wordt (dus vanaf de lente), haar logica: “omdat wij geen koppel zijn hoeven we elkaar niet elke week te zien, we zijn momenteel vrienden die elkaar leren kennen.” Zoals een user hier aangaf, klinkt dit als een beleefde manier om me af te wijzen en als backup te houden just in case. Ik heb haar gezegd dat dat geen probleem is. Nu, ik ga verder met m’n leven en als ik iemand tof tegenkom, dan omarm ik de opportuniteit. Zoals sommigen hier hebben aangehaald: het leven is te kort om zoveel moeite en tijd te steken hierin. Op een vreemde manier voel ik me momenteel “verlost” omdat ik vooruit kijk. En dit voelt goed.
Ik hoop dat ik mijn vrienden wat meer mag zien dan enkel op warme dagen 🤷‍♂️ Rot toch een heel eind op met heel die meuk. Waar is @Myllana trouwens voor dat soort sappige uitdrukkingen?

Heb je écht romantische interesse, @Spiderman ? Of wil je gewoon eender welk liefke? Want ik heb u hier nog niet anders weten zeggen dan wat ge negatief en een afknapper vindt aan haar (ze rook naar sigaretten, ze is geen vlotte babbelaar, ze stuurt niet wanneer ik het wil, ze biedt niet aan om te betalen, ze lacht met u en noemt u hersenloos en mager en gij moet daar maar mee omgaan omdat zij gewoon zo praat, ze roept tegen u als ge uw gevoelens aanhaalt etc...).

Blabla want ge gaat toch bellen en sturen

On another note Spidey mijn date van vorig weekend komt nu donderdag al eten.

We hebben nog nooit gebeld en gaan dat ook niet direct doen.
Ook sturen we amper alleen maar om onze afspraak vast te leggen

Had die mij gezegd ja tegen de lente kunnen we wel eens afspreken had ik er niks meer van moeite ingestoken.. on to the next :)

Je leert iemand echt kennen door af te spreken en tijd met elkaar door te brengen. Niet door naar een schermpke te kijken

Laatst bewerkt:
Heb je écht romantische interesse, @Spiderman ? Of wil je gewoon eender welk liefke? Want ik heb u hier nog niet anders weten zeggen dan wat ge negatief en een afknapper vindt aan haar (ze rook naar sigaretten, ze is geen vlotte babbelaar, ze stuurt niet wanneer ik het wil, ze biedt niet aan om te betalen, ze lacht met u en noemt u hersenloos en mager en gij moet daar maar mee omgaan omdat zij gewoon zo praat, ze roept tegen u als ge uw gevoelens aanhaalt etc...).
Je zou er bijna van uitgaan dat hij gewoon op zoek is naar een fleshlight die wat tegenstribbelt.

Had die mij gezegd ja tegen de lenten kunnen we wel eens afspreken had ik er niks meer van moeite ingestoken.. on to the next :)

Je leert iemand echt kennen door af te spreken en tijd met elkaar door te brengen. Niet door naar een schermpke te kijken
Dit dus hé. Gezellig wat koken, fleske wijn erbij. Meteen een moment om indruk te maken met je kookkunsten. Of je laat je date koken, ook een optie.

Dit dus hé. Gezellig wat koken, fleske wijn erbij. Meteen een moment om indruk te maken met je kookkunsten. Of je laat je date koken, ook een optie.

Ik ga een "kookworkshop" doen voor mijn date want ze kan niet echt koken.
En uiteraard met een lekker wijntje erbij dat is stap 1 van de workshop :D

(Maar ze heeft wel andere talenten amaai)

Ik zou beter terug eens Tinder installeren, matchen, op date gaan en het verslag hier neerschrijven zodat diene Spidey eens ziet wat een normale aanpak is

Verkoopstechnieken , poseer dan efkes met een andere zijn poes eh.
Ik ga niet graag op zomerreis, maar heb er ook een foto opgezet van die ene keer dat ik op een zonnige bestemming zat.

Voila, de tips & adviezen zijn er al

Ondertussen lopen de dates van mijn schoonzus als een trein. De eerste verkennende dates zijn de tweede filter waarin grosso modo de helft van de kerels het label 'gezellig' krijgt, een vierde 'saai' en een vierde 'die wil ik verder verkennen'. Over de gezellige kerels wordt het langst nagedacht :rolleyes: Vrouwen en daten, het is niet altijd logisch :).

Maar ze heeft wel mega veel succes, veel meer als ze zelf had ingeschat en dat geeft wel een ego boost.

Ondertussen lopen de dates van mijn schoonzus als een trein. De eerste verkennende dates zijn de tweede filter waarin grosso modo de helft van de kerels het label 'gezellig' krijgt, een vierde 'saai' en een vierde 'die wil ik verder verkennen'. Over de gezellige kerels wordt het langst nagedacht :rolleyes: Vrouwen en daten, het is niet altijd logisch :).

Maar ze heeft wel mega veel succes, veel meer als ze zelf had ingeschat en dat geeft wel een ego boost.
ik snap uw reactie niet over 'die gezellige kerels'. 1 groep is duidelijk nee, 1 groep is duidelijk ja en dan heb je een middelgroep die zowel ja als nee kan zijn. Ze waren niet verschrikkelijk maar ook niet top. Dat lijkt me allemaal vré logisch, maar dat zal wel liggen aan mijn geslacht

Laatst bewerkt:
Het komt er wel een beetje op neer dat je in een friendzone zit met een stevige handrem die je zelf ferm hebt opgetrokken. Zij zoekt duidelijk vriendschap, jij hebt duidelijk romantische interesse. Hopelijk blijf je niet hopen op "iets meer" tot het lente wordt, want dat betekent dat je méér wil en dat je jezelf tegelijkertijd blok zet. Dat lijkt me een onmogelijk spagaat.
Nee hoor, ik heb haar in mijn hoofd “ge-next”. Ik ga vooruitkijken, naar andere vrouwen die ik tegenkom. Als zij intussen achter me aanloopt of wil afspreken, dan zal ik uiteraard wel overwegen. Zolang er een evenwicht is in communicatie en initiatieven. Momenteel sms of bel ik haar niet meer, ain’t got time for that.
Ik wil u nu minstens 3 maanden niet zien....
Dat is toch al wat duidelijker geformuleerd van haar kant.
Ja, dat is ook hoe ik het begrijp.
Ik hoop dat ik mijn vrienden wat meer mag zien dan enkel op warme dagen 🤷‍♂️ Rot toch een heel eind op met heel die meuk. Waar is @Myllana trouwens voor dat soort sappige uitdrukkingen?
Echt he… akkoord met wat je zegt.
Je hebt gelijk, ik heb geen romantische interesse in haar denk ik. Het is eerder de nood aan affectie. Als je het allemaal zo neerschrijft, de negatieve zaken, dan is het duidelijk dat ze niet goed is voor mij. Vandaar dat ik vanaf nu vooruitkijk om m’n tijd en moeite te steken in mensen die het waard zijn en ook minstens even veel moeite doen en respect hebben.

Had die mij gezegd ja tegen de lente kunnen we wel eens afspreken had ik er niks meer van moeite ingestoken.. on to the next :)

Ik ben blij voor u dat het klikt met je date. En inderdaad, ik vind ook dat contact door af te spreken het beste werkt, vandaar dat ik er op hamerde om af te spreken met haar. Maar als zij in de lente wil afspreken, dan stopt het daar voor mij ook.
Ik zou beter terug eens Tinder installeren, matchen, op date gaan en het verslag hier neerschrijven zodat diene Spidey eens ziet wat een normale aanpak is
Altijd geïnteresseerd om de ervaringen en tips van anderen te lezen en eruit te leren.

Content voor jouw schoonzus… in welke categorie zou ik zitten? 🤔
Goh, het is sinds gisteren toch 10° warmer dan de voorgaande dagen, misschien is dat voldoende? 😋
Ik ga niet opnieuw voorstellen om af te spreken hoor. Als zij het echt meende (dat ze het te koud heeft en liever afspreekt als het warmer wordt) dan zou ze zelf voorstellen om af te spreken. Van mijn kant is het gedaan met tijd en moeite erin te steken. Alles is wederzijds.

Dat was een afwijzing.
Ga verder en leer er uit.

Het komt er wel een beetje op neer dat je in een friendzone zit met een stevige handrem die je zelf ferm hebt opgetrokken. Zij zoekt duidelijk vriendschap, jij hebt duidelijk romantische interesse.
Zij zoekt helemaal geen vriendschap, dat zeggen is een beleefde manier om iemand af te wijzen.

Iedere vrouw -als die niet echt enorm lelijk is tenminste- heeft mega veel succes op datingapps.
Omdat veel mannen zowat alles liken.

Iedere vrouw -als die niet echt enorm lelijk is tenminste- heeft mega veel succes op datingapps.
Omdat veel mannen zowat alles liken.
Ze krijgt inderdaad veel profielen voorgeschoteld wat mogelijk een indicatie is dat haar profiel vaak wordt geliket (is dat een woord?). Maar dat is voor haar niet de definitie van succes. Succes op de app betekent een interessante chat die over een face-to-face date gaat. Daarvoor heb je eerste een like en match nodig uiteraard.

Vermits zij niet random alles naar rechts veegt merkt ze ook niet hoeveel mannen haar wel zien zitten he. Zo werkt die app nu eenmaal.

En ze is heel knap maar merkt dat haar leeftijd vaak wel voor bedenkingen zorgt. Mannen schijnen niet te geloven dat iemand van haar leeftijd er zo kan uitzien.

Laatst bewerkt:
Ze krijgt inderdaad veel profielen voorgeschoteld wat mogelijk een indicatie is dat haar profiel vaak wordt geliket (is dat een woord?). Maar dat is voor haar niet de definitie van succes. Succes op de app betekent een interessante chat die over een face-to-face date gaat. Daarvoor heb je eerste een like en match nodig uiteraard.

Vermits zij niet random alles naar rechts veegt merkt ze ook niet hoeveel mannen haar wel zien zitten he. Zo werkt die app nu eenmaal.

En ze is heel knap maar merkt dat haar leeftijd vaak wel voor bedenkingen zorgt. Mannen schijnen niet te geloven dat iemand van haar leeftijd er zo kan uitzien.

Zo werkt het niet echt, iedereen krijgt evenveel profielen te zien heeft niets te maken met je likes.

En het klopt wat anderen hier al zeiden een iets of wat normale vrouw heeft massa's likes.

Die kan dus als ze wilt met 10 mannen per dag op date gaan.

Terug
Bovenaan