Ze zit ondertussen op Bumble en heeft niet gelogen over haar leeftijd. Tot op heden veel matches en een paar zaken die opvallen:
- Zelden blijkt één van de matches haar bio te hebben gelezen. Selectie gebeurt dus voornamelijk op foto's.
- Mannen van haar leeftijdscategorie (50+) hebben blijkbaar niet erg veel nagedacht over de foto's. Die zijn zo slecht geselecteerd. Dieptepunt was een kerel die poseerde in een afgeknipte jeansshort, marcelleke en crocs (kid you not). Veel van de 50+ zien er gewoon redelijk onverzorgd uit op Bumble.
- Matches zijn vaak kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn (ook al staat haar range op -8/+5 ingesteld). Die blijken dan ook vaak niet eens de leeftijd te hebben opgemerkt (staat nochthans op de de eerste profielfoto).
- Er zijn er ook heel wat die bewust een oudere vrouw zoeken
- De chatters kan je ook ondervedelen in: de 'ik praat graag over mezelf' / 'ik praat eigenlijk helemaal niet' / 'ik voer een open gesprek en stel ook veel vragen'. De laatste categorie is de meest zeldzame.
Maar dus voorlopig heel actief en veel matches / chats. Sinds zaterdag bezig en gisteren een update gekregen toen ze bij ons thuis was. Ze ziet er wel heel goed uit wegens dezelfde genen als mijn vriendin, al is dat subjectief natuurlijk

De Bumble community mag blij zijn met haar erbij